että vaan kinasteltais?
Vai olisko jotain muuta sanaa jolla haluat kuvata meidän yhteistä polkua, jos polkumme jossain risteäis.
Luuletko että me ei tultais toimeen
14
412
Vastaukset
- Anonyymi
En usko että kinasteltaisiin
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17881111l
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olisihan siinä tekemistä kyllä. Tykkään kyllä tehdä.
- Anonyymi
En mä jaksa kinastelua. Jotakin kuittailua toiselle voi olla. Mä nyt oon niin rauhallinen ja helppo ihminen että jos mun kanssa ei tuu toimeen niin ei kenenkään.
- Anonyymi
Me kuulutaan mies yhteen. Se olisi kuin satukirjasta.
- Anonyymi
En ole riidanhaluinen.
- Anonyymi
Jatkan vielä. Paljon rakkautta ja lempeää.
- Anonyymi
Miks pitäisi tulla toimeen? Meneehän se näinkin, on mennyt jo pitkään.
- Anonyymi
Voihan noin olla toki vaikkei se kään ole ihan varmaa https://youtu.be/QGcopSsOh9o
- Anonyymi
Enpä tiesä se riippuu ihan sinusta kinaatko
- Anonyymi
On totta, että ollaan oltu tulilinjalla ja siksi yhteys on nyt poikki. Mutta ne on suuria tunteita ha valitettavasti kun se yksipuolista niin leimahtaa❤️🔥❤️🔥. Ehkä on kummankin kannalta parempi tämä hiljaisuus🤫
- Anonyymi
Eli yksipuolisten tunteiden takia kirjoittelet itsesi kanssa tulikivenkatkuista soopaa, että kokisit sinulla olevan edes jotain meneillään naisten kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli yksipuolisten tunteiden takia kirjoittelet itsesi kanssa tulikivenkatkuista soopaa, että kokisit sinulla olevan edes jotain meneillään naisten kanssa?
Alkaako kyllästyttämään? Kukaan ei oikein enää jaksa noterata näitä sinun kommentteja. Olet nolla muiden silmissä. Joskus kannattaa vaihtaa levyä ja mennä eteenpäin elämässä. Huomiota voi hakea muillakin keinoilla.
- Anonyymi
Kun molemmat omaa vahvat mielipiteet, niin kinaa saattaa syntyä. Se kuitenkin taitaa kuulua ihan elämään. Eiköhän kaikesta aina pääse sopuun, kun molemmat joustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1968814
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265128- 524542
- 774139
- 543469
- 513306
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573126Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422605- 432561