MAAUIMALAN SEKAVA HINNASTO JA PUUTTEELLINEN PALVELU

Anonyymi-ap

Kävin jo järvessä uimassa, mutta sään viileneminen ajoi maauimalaan. Kun näytti sille, että käyntejä voi tulla useampia, kyselin eläkeläisen sarjalipusta. 10 kertaa ja 32 euroa. Kyllä 3 kk:n kausikortti mainittiin. Minä en sellaista tarvinnut.

- Menin ensin käymään kotona. Päätin ostaa sen sarjalipun. Palatessani oli eri ihminen luukulla. Kun esitin haluavani ostaa ko.sarjalipuun, huudahti kyllä :
Kausikortti. Minä: en käy kuin muutaman kerran eli se sarjalippu. OLISI NYT SANONUT, ETTÄ KAUSIKORTTI MAKSAA VAIN 21 euroa. Selvisi vasta jälkeenpäin.

Kassaluukun vieressä on PITKÄ luettelo eri hinnoista. Ei siitä äkkiä omalle kohdalle kuuluvaa löydä.

PANKAA VAIKKA ERILLISELLE LAPULLE TÄMÄ ASIA. Senioreille ehkä on tieto levinnyt puskaradiosta.

4

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

SIIS:
      eläkeläinen sarjalippu 10 kertaa hinta 32 euroa

seniori 3 kk:n kausikortti 21 euroa

minulle ei kerrottu kausikortin hintaa, se selvisi vasta jälkeenpäin

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😍 ­­N­­y­­­m­­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17881281d

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Sama hinta vaan kaikille.Miksi eläkeläisten pitäisi päästä halvemmalla uimaan, kun heillä on aikaa ajella vaikka lähimpään uimarantaan ja mennä sinne.Eläkelaisten hyysäys pitäisi lopettaa.

• Anonyymi

samaa mieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      1945
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1686
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1646
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1443
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      138
      1185
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1062
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      980
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      869
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      862
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      856
    Aihe