KSML -paperilehti muuttuu yksiosaiseksi arkisin. Samalla sivumäärä vähenee. Tätä ei suinkaan sanota, eikä sitäkään, että tulevaisuudessa tilaushinnat nousevat.
Hauskasti todetaan, että "Yksiosaisuus mahdollistaa paremman joustavuuden sivujen jaossa osastojen kesken uutistilanteen mukaan" Lisäksi annetaan ymmärtää, että yksiosaisuudessa voidaan tehdä sivujen LISÄYKSIÄ neljän sivun kokonaisuuksissa. Missään ei lue sivujen vähennyksistä, mitä tuo yksiosaisuus tietenkin käytännössä tarkoittaa!
Köyhyydestä saatiin äsken jo esimakua, kun keväällä valmistuneiden nimet jätettiin paperilehdestä pois. Siinä säästyi muutaman henkilön kuukausipalkan verran rahaa.
KSML on kallis lehti paperisena. Saa nähdä, milloin lehti ilmestyy nelisivuisena paperiversiona.
Köyhyys iskee Keskisuomalaiseen
Anonyymi-ap
2
92
Vastaukset
- Anonyymi
Mullilehden osakkeenomistajat haluavat tilaajien kustannuksella isompia voittoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043