Luvialle tulee liikennevalot

Anonyymi-ap

Kuivalahdentien ja Kirkkotien risteykseen tulee viimeinkin liikennevalot. On niitä odotettukin!

13

700

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulitko ST1:llä vai Kiven vieressä?

• Anonyymi

Minusta myös ajankulun tielle pitää saada joka risteykseen valot sekä useampikin hidastetöyssy, ihan ehdottomasti!

• Anonyymi

Ei hevosenkaakki opi liikennevaloja.

• Anonyymi

kuka niitä on odottanut ?

• Anonyymi

Kaikki luvialaiaet autoilijat. Risteys on vaarallinen ilman valoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki luvialaiaet autoilijat. Risteys on vaarallinen ilman valoja.

Ei luvialainen missään liikennevaloissa osaa ajella. Luvialaisen suojatienkin ylittäminenkin on jo kaikille liikkujille enemmän kuin epäselvää.

• Anonyymi

Ajokortti pois noilta löylynlyömiltä junteilta,

• Anonyymi

Tekisi mieluummin liikenneympyrän, kun valojen jälkeen risteys tukossa koko ajan, koska liian paljon liikennettä.

• Anonyymi

Luvian Salen ja kirjaston pihalle liikennevalot ja nopeusrajoitus olisi ehtottomasti saatava.

• Anonyymi

Kaunis ajatus, mutta hyödytön. Kukaan ei kuitenkaan nopeusrajoituksia noudata. Valvonnasta puhumattakaan.

• Anonyymi

Myös ns miljoonatien päähän saatava valot kun nämä Euroopan omistajat ajelee sieltä eteen kun käy Kiveä kiertämässä..ja Luotsipolulle kanssa mieluiten viiden metrin välein

• Anonyymi

Kapteenintie ja Luotsinpolku ovat Luvian uusimmat moottoritiet vauhdista päätellen.

• Anonyymi

Päivittäin tapahtuu monenmoisia vaaratilanteita ja ihmisjärjen vastaisuuksia. Yli yhdeksässä tapauksessa kymmenestä ratin ja penkin välissä on NAINEN ja tavallisesti vielä nuori sellainen. Naiselle ei ajokortti sovellu alkuunkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8900
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5288
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4611
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4360
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      58
      3553
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3336
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      58
      3198
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2836
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2625
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2581
    Aihe