Viikonloppu oli ihanaa, vaikka taidankin olla varattu nykyään 😘😘😘
Timo Timo Timo timooo
18
427
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka olet ja varattu kenelle?
- Anonyymi
En ole varattu. Sinkku olen. 😊
- Anonyymi
Ensin olit viikonlopun Timon kanssa, vaikka olit varattu ja nyt oletkin jo sinkku? Melko vauhdikasta toimintaa!
- Anonyymi
Mikä sun ja henkilön, jolle olet varattu etunimien ekat kirjaimet on?
- Anonyymi
H&M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H&M
Okei ihan Hellevi ja Mauno tuli mieleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei ihan Hellevi ja Mauno tuli mieleen.
Mulla taas ihan vaan Hennes & Mauritz kaupan mukaan. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas ihan vaan Hennes & Mauritz kaupan mukaan. 😅
Joo sekin, mutta ei tässä kaupan nimeä kysytty.
- Anonyymi
Ooomit omit omit omit
- Anonyymi
Tyhmä peIIe.
- Anonyymi
Olispa mullakin ollut ihana viikonloppu kaivatun kanssa.
t. Timo- Anonyymi
Oletko hän ketä minä kaipaan? 💖
- Anonyymi
Timoilla palstahistorian mukaan todettu runsaasti harhaluuloisuutta. Trollimiehen koukkuun jää yksi Timo toisensa jälkeen. Tähän sopisi hyvin Arja Havakan laulussa olevat sanat: usko puolet mitä näet, älä mitään mitä kuulet. Sopii kaikkiin, jotka kirjoittelevat näille sivuille ja luulevat tietävänsä.
- Anonyymi
Voi voi timppoja niin
- Anonyymi
Palstahistorian? En ole nähnyt, kuin anonyymejä ja joitain muita täällä vaan. Voit tietysti nostaa sellaisen ketjun ylös, jossa on niin, kuten sanot. -sivusta.
- Anonyymi
Sivusta: Miten joku ei tiedä onko varattu vai ei?
- Anonyymi
alkukirjaimesi? Et ole soitellut...
- AnonyymiUUSI
Kiinnitit siis itsesi Timoon yhteisen viikonloppunne perusteella. Sehän on mukavaa, onnea!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215424- 501461
- 12871
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom134788Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille9766