ketään ätmi miestä. Koeta jo tajuta.
Täällä ei ole
9
566
Vastaukset
- Anonyymi
Miehen jahtaaja höhöhö
- Anonyymi
Mutta kukkamekkoa käyttäviä on.
- Anonyymi
Ja nk pariskuntia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nk pariskuntia
Eri ätmin kirjoittamaa soopaa ja feikkidraamaa
- Anonyymi
Gaasuwalotus
- Anonyymi
Onhan täällä sinäkin mistä me tiedetään jos olet itse ätmi
- Anonyymi
Anna sen h🤪llun olla. Se tietää 100% varmuudella, ettei ole ätmiä, mutta se jauhaa samaa skeidaa saadakseen, ihmiset flippaamaan. Sitten se nautiskelee kun se kuvittelee saaneensa dominoefektin aikaan. Miksi huvitat häntä häiriintymällä.
- Anonyymi
eiköhän Kinkut-palstoilla pyöri kasoittain kiukkuisia öh epähenkilöitä, kutsui heitä miksi tahansa tai mikkihiiriksi vaikkapa.
- Anonyymi
P.S. En tiedä, kuka kirjoittaa "ätmistä" tai kuka on se "ätmi" johon hän viittaa, mutta se kirjoittelija on itse verbaalisesti hauska, pirteä tapaus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337