Nostaako piikkinen crossi esim. cr keulaa vielä nelosella? kun kasikymmpi nostaa vielä kolmosella.. vastailkaa joilla kokemusta?!
Piikki crossi?!
8
1617
Vastaukset
- Yamaha
Mun piikki yamaha nostaa ainaki vielä 4 mut ei enää 5. Pienipyörääset kasikympit nostaa vielä 5 keulaa helposti.
- oki
Eli kasikymppi on suhteessa ärhäkämpi?
- Kake
oki kirjoitti:
Itellä on piikki ja kyllä sen jäällä sai nelosella keulimaan. Varmaan vitosellakin lähtis jos osais, mutta en ole proo.
- J.S
oki kirjoitti:
Ei se keuliminen kerro miten paljon voimaa tai kiihtyvyyttä pyörässä on. Kasikymppinen on niin lyhyt pyörä ja paino on enemmän takana niin sen takia se ehkä keulii helpommin. Mulla on cr 250 ja se keulii joka vaihteella mutta ei pelkällä kaasulla.
- bentli
oki kirjoitti:
Ei vaan tehopaino suhde on on suurempi...
- Herpamaare
oki kirjoitti:
Kyllä, pitää paikkansa, kasikympit ovat paljon piikkejä ärhäkämpiä keulimaan, eli siis paljon nopeampia, tehokkaampia ja parempia. Jos ajaisi piikkiluokassa kilpaa kasikymppisellä, voittaisi kaikki huonommillakin ajotaidoilla helposti ajamalla koko ajan keula (ja jokin muukin) pystyssä viitosvaihteella täyziii!!!!
- jammu
Herpamaare kirjoitti:
Kyllä, pitää paikkansa, kasikympit ovat paljon piikkejä ärhäkämpiä keulimaan, eli siis paljon nopeampia, tehokkaampia ja parempia. Jos ajaisi piikkiluokassa kilpaa kasikymppisellä, voittaisi kaikki huonommillakin ajotaidoilla helposti ajamalla koko ajan keula (ja jokin muukin) pystyssä viitosvaihteella täyziii!!!!
Niin on, oon kans voittanu yhen 125 cr:n 80 jammulla. Menin koko ajan keula pystys, ja muna halko vielä tuulta niin ei ollu ilman vastusta oikeestaan ollenkaan.
- hotna
Mulla oli vuonna 1984 tunturi magnum ja se ei nostanu keulaa ollenkaan. Isi nosti sen keulan ja koko PYÖRÄN auton takaluukkuun aina ajelun päätteeksi. Nyt pyörä 450 nelari ja keulaa ei tartte nostella kuin välillä suosta....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693