Koska haluaa naida kesällä mahdollisimman montaa.
Kaivattuni ei halua olla tekemisissä
28
311
Vastaukset
No mutta sehän on kiva, ajattele hänen nautintoaan. Ja mikä mahtava tilaisuus, sehän tarkoitta sitä että sinäkin saat vapaasti lennellä kukasta kukkaan koko kesän.
- Anonyymi
En viitsi tässä iässä aloittaa liihottelua kun ei ole aiemminkaan ollut tarvetta. Me joskus kirjoiteltiin, että jos en saa sitä miestä niin me treffataan. Et ehkä muista. Koskas me siis treffataan?
Anonyymi kirjoitti:
En viitsi tässä iässä aloittaa liihottelua kun ei ole aiemminkaan ollut tarvetta. Me joskus kirjoiteltiin, että jos en saa sitä miestä niin me treffataan. Et ehkä muista. Koskas me siis treffataan?
Oi voi, anonyymit on niin haastavia muistaa, mutta muistan kyllä tuon kirjoittelumme. Koska ja missä haluaisit tavata? Meilinihän on tuolla profiilissa, niin sitä kautta voi alkaa sovittelemaan paremmin kuin suoraan palstalla. Ja tietty on ne palstamiititkin kyllä tulossa, että jos malttaa sinne asti odottaa, on myös muita paikalla eikä tarvitse olla turvallisuudestaan huolissaan vahingossakaan. Tosin minua harmittomampia ovat vain kultahamsterit, vaivaishiiret ja liemikilpikonnat...
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Oi voi, anonyymit on niin haastavia muistaa, mutta muistan kyllä tuon kirjoittelumme. Koska ja missä haluaisit tavata? Meilinihän on tuolla profiilissa, niin sitä kautta voi alkaa sovittelemaan paremmin kuin suoraan palstalla. Ja tietty on ne palstamiititkin kyllä tulossa, että jos malttaa sinne asti odottaa, on myös muita paikalla eikä tarvitse olla turvallisuudestaan huolissaan vahingossakaan. Tosin minua harmittomampia ovat vain kultahamsterit, vaivaishiiret ja liemikilpikonnat...
Ehkä en osallistu palstamiitinkiin. En jaksa sitä ätmeistä höpöttelevää. Ehkä etsin seuraa muualta.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä en osallistu palstamiitinkiin. En jaksa sitä ätmeistä höpöttelevää. Ehkä etsin seuraa muualta.
No ei sinne olekaan pakko tulla, ovet ovat avoinna teoreettisille halukkaille. Mut saa tavata ihan kahdestaan kaffepöydässä jos sitä haluaa. Mutta sen asian sovitteleminen mieluiten meilillä, koska jos asian palstalla sopii, voi kaffepöydässä olla hämmästyttävän paljon porukkaa 😂
- Anonyymi
Kummanko toivot hänen olevan mies vai nainen ja luulitko sinä saavasi häneltä
Anonyymi kirjoitti:
Kummanko toivot hänen olevan mies vai nainen ja luulitko sinä saavasi häneltä
No en tiedä oliko tämä nyt minulle, mutta vastaan omasta puolestani.
Kun menen tapaamaan toista ihmistä, on kyse aina "vain" tapaamisesta, ei mistään muusta. Jos tapaaminen on molemmille mieleen, voi myöhemmin tulla jotain muutakin. Sinällään sukupuolella ei ole väliä tapaamisella, mutta noiden teoreettisten myöhempien asioiden suhteen olen edelleen umpihetero. Riittikö?- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
No en tiedä oliko tämä nyt minulle, mutta vastaan omasta puolestani.
Kun menen tapaamaan toista ihmistä, on kyse aina "vain" tapaamisesta, ei mistään muusta. Jos tapaaminen on molemmille mieleen, voi myöhemmin tulla jotain muutakin. Sinällään sukupuolella ei ole väliä tapaamisella, mutta noiden teoreettisten myöhempien asioiden suhteen olen edelleen umpihetero. Riittikö?Oletan että sinä olet mies ja olen itse nainen, enkä kuvitellut saavani mitään vaan pitää tapailla ihmisiä, jos kaipaa rakkautta tai seuraa (luin naistenlehdestä ohjeet). Tiedän suunnillaan ikäsikin, kun joskus kerroit. Et vaikuta ihmiseltä, jolla olisi tarve valehdella tai esittää täällä. (ap)
Anonyymi kirjoitti:
Oletan että sinä olet mies ja olen itse nainen, enkä kuvitellut saavani mitään vaan pitää tapailla ihmisiä, jos kaipaa rakkautta tai seuraa (luin naistenlehdestä ohjeet). Tiedän suunnillaan ikäsikin, kun joskus kerroit. Et vaikuta ihmiseltä, jolla olisi tarve valehdella tai esittää täällä. (ap)
Kyllä, edelleen koen itseni miesoletetuksi ja vilkaisu pöksyjen sisälle väittää samaa. Ikäkin täsmää edelleen siihen aiemmin sanottuun, vaikken tappelisi vastaan jos sitä olisi vaikkapa 10 vuotta nykyistä vähemmän. Tosin, elämään oppiminen ei tapahdu hetkessä, niin turha minun on valittakaan. Se tieto mikä profiilistani löytyy pitää paikkansa, turha täällä on valehdella mitään, totuus paljastuu kuitenkin joskus ja sitten ei hyvä heiluisi, ei IRL eikä palstalla.
- Anonyymi
Ei kai se ole vuodenajoista kiinni, jos on sillä töin.
- Anonyymi
On se vähän kiinni. Itse haluan rakastella metsässä kesällä ja kaivattuni ei halua minua. Joskus kirjoitin tännekin. Mistä löydän metsärakkautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se vähän kiinni. Itse haluan rakastella metsässä kesällä ja kaivattuni ei halua minua. Joskus kirjoitin tännekin. Mistä löydän metsärakkautta?
Mahdollisesti löytämällä ihmiset jotka harrastavat metsässä samoilua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisesti löytämällä ihmiset jotka harrastavat metsässä samoilua
Jos joskus kirjaudun tinderiin tai vastaavaan, niin laitan tuon toivelistalle avoimesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joskus kirjaudun tinderiin tai vastaavaan, niin laitan tuon toivelistalle avoimesti.
Anonyymipalstalla mainostat tinderiin menoasi? En oikein kyl ymmärrä näitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymipalstalla mainostat tinderiin menoasi? En oikein kyl ymmärrä näitä.
Se oli vitsi vaan. En ole menossa oikeasti tinderiin. Aidot tunteet syntyy varmemmin, kun ei olla haku päällä toista tutkimassa jossain tindertreffeillä. Olen tunne ihminen, en panoihminen, kuten ehkä kaivattuni. Kaipaan rakkautta ja läheisyyttä ja lohdutusta. Minut on ikäänkuin hylätty nyt. Ette usko miten kauan olin rakastuntu häneen enkä kerro tänne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vitsi vaan. En ole menossa oikeasti tinderiin. Aidot tunteet syntyy varmemmin, kun ei olla haku päällä toista tutkimassa jossain tindertreffeillä. Olen tunne ihminen, en panoihminen, kuten ehkä kaivattuni. Kaipaan rakkautta ja läheisyyttä ja lohdutusta. Minut on ikäänkuin hylätty nyt. Ette usko miten kauan olin rakastuntu häneen enkä kerro tänne!
Kyllä uskon. Tiedän mitä on kaivata vuosia jotain, mikä ei ole koskaan päässyt edes alkamaan.
- Anonyymi
Vaihtelu virkistää kesälläkin.
- Anonyymi
Ups, unohtui aloituksesta. Mahdollisimman montaa mutta ei minua!
- Anonyymi
Mistä sulle tuommosia on tullut mieleen? Kutsut häntä silti kaivatuksi? Sallit siis kaiken sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sulle tuommosia on tullut mieleen? Kutsut häntä silti kaivatuksi? Sallit siis kaiken sen.
Se vaan välähti nyt mieleen. Minun asia ei ole sallia hänelle mitään. Hän ei ole minun kanssa suhteessa. Kaipaan minä häntä, ei tunteille ole on/off näppäimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaan välähti nyt mieleen. Minun asia ei ole sallia hänelle mitään. Hän ei ole minun kanssa suhteessa. Kaipaan minä häntä, ei tunteille ole on/off näppäimiä.
Sinun pitää vain uskoa, että hän on vain sinun omasi! Siitä se lähtee. Intuitio sanelee totuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ainakin oli pakko opetella ettei satuta itseään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun pitää vain uskoa, että hän on vain sinun omasi! Siitä se lähtee. Intuitio sanelee totuuden.
En riko enää itseäni yhtään enempää. Päinvastoin aion ajatella miten hän on kaikkien muiden oma, kaikki kelpaa paitsi minä, jotta saisin tunteet kuoletettua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En riko enää itseäni yhtään enempää. Päinvastoin aion ajatella miten hän on kaikkien muiden oma, kaikki kelpaa paitsi minä, jotta saisin tunteet kuoletettua!
Tuolla tavalla kovettaa vain itsensä. Ei hyvä juttu. Oli tultava sanomaan tämä tähän.
- Anonyymi
Kannattaisko sun si käsitellä tunteesi häntä kohtaan ja odottaa että kohtaat jonkun joka haluaa viettää aikaa kanssasi ja joka kaipaa sua niin kuin sinä häntä
- Anonyymi
Ihan turha kommentti. Mitäpä luulet... Hah.
- Anonyymi
Sun pitäis muistaa miten, Ihmisen Poika roikkui Ristillä, verisenä uhrina, ainoana.
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningaa.
https://m.youtube.com/watch?v=F31ZmvqMEFk - Anonyymi
Ole rauhassa, Jeesus Kristus on Kuningas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793