Hiljaisin vakioputki ja vaimennin. Vaikka vaihtoputki toisi muutaman hv lisää niin
en laittaisi kovemman melun takia.
Hiljaisin vakioputki on ykkönen
13
613
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta pyörän parantuneen ulkonäön ja vähentyneen painon takia kyllä laitat sen tarvikeputken.
Vai luulitko sinä valopää, että joku tuhlaa satoja tai jopa tuhansia euroja saadakseen pyöräänsä pari hevosta lisää ja ihan hlvetinmoiset äänet?
😅🤣😅🤣😅🤣- Anonyymi
Mitä v***a se "vähentynyt paino" merkitsee käytännön ajossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä v***a se "vähentynyt paino" merkitsee käytännön ajossa?
No vttuakos se sinulle rnkkarille kuuluu.
😅🤣😅🤣😅🤣
HEH HEH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vttuakos se sinulle rnkkarille kuuluu.
😅🤣😅🤣😅🤣
HEH HEHAivan, eli itkunauruhymiöiden suuresta määrästä päätellen ei merkitse yhtään mitään.
- Anonyymi
Ehdottomasti sama. Kävin katsomassa mopoja kun kortin sain niin osassa oli kiinni joku mökäputki eikä alkuperäistä ollut tallessa. Sellaista en sitten ostanut koska halusin laillisen moottoripyörän. Onneksi näitä vakioputkisiakin löytyi.
- Anonyymi
Slipareita on kaupan aivan laillisina e-merkittyinä. Suurin ilo niistä on lähinnä painonsäästö.
- Anonyymi
Ja silti se melutoosa kuluttaa enemmän kuin henkilöauto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti se melutoosa kuluttaa enemmän kuin henkilöauto.
Mistähän melutoosasta ja mistä autosta on kyse? Minun prätkä vie jotain 3,5 litraa matka-ajossa. Mikä henkilöauto vie vähemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän melutoosasta ja mistä autosta on kyse? Minun prätkä vie jotain 3,5 litraa matka-ajossa. Mikä henkilöauto vie vähemmän?
Mikä tahansa sähköauto.
- Anonyymi
Vaikka putki tai vaimentimet olisi muutaman kilon kevyempi niin en vaihtaisi myöskään.
- Anonyymi
Voidaksesi vaihtaa tai lisätä pyörääsi jotain, tulisi sinun ensin hankkia myös se pyörä.
VAI MITÄ?
- Anonyymi
Kiitos infosta.
- Anonyymi
Moposta tai moottoripyörästä lähtevät kovat äänet tarkoittavat "minä olen jälkeenjäänyt". Vähän siis sama asia kuin tatuoinnit ja tupakointi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253790
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422772Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532300Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131829Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191550Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531522- 971409
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951214