Hiljaisin vakioputki ja vaimennin. Vaikka vaihtoputki toisi muutaman hv lisää niin
en laittaisi kovemman melun takia.
Hiljaisin vakioputki on ykkönen
13
445
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta pyörän parantuneen ulkonäön ja vähentyneen painon takia kyllä laitat sen tarvikeputken.
Vai luulitko sinä valopää, että joku tuhlaa satoja tai jopa tuhansia euroja saadakseen pyöräänsä pari hevosta lisää ja ihan hlvetinmoiset äänet?
😅🤣😅🤣😅🤣- Anonyymi
Mitä v***a se "vähentynyt paino" merkitsee käytännön ajossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä v***a se "vähentynyt paino" merkitsee käytännön ajossa?
No vttuakos se sinulle rnkkarille kuuluu.
😅🤣😅🤣😅🤣
HEH HEH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vttuakos se sinulle rnkkarille kuuluu.
😅🤣😅🤣😅🤣
HEH HEHAivan, eli itkunauruhymiöiden suuresta määrästä päätellen ei merkitse yhtään mitään.
- Anonyymi
Ehdottomasti sama. Kävin katsomassa mopoja kun kortin sain niin osassa oli kiinni joku mökäputki eikä alkuperäistä ollut tallessa. Sellaista en sitten ostanut koska halusin laillisen moottoripyörän. Onneksi näitä vakioputkisiakin löytyi.
- Anonyymi
Slipareita on kaupan aivan laillisina e-merkittyinä. Suurin ilo niistä on lähinnä painonsäästö.
- Anonyymi
Ja silti se melutoosa kuluttaa enemmän kuin henkilöauto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti se melutoosa kuluttaa enemmän kuin henkilöauto.
Mistähän melutoosasta ja mistä autosta on kyse? Minun prätkä vie jotain 3,5 litraa matka-ajossa. Mikä henkilöauto vie vähemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän melutoosasta ja mistä autosta on kyse? Minun prätkä vie jotain 3,5 litraa matka-ajossa. Mikä henkilöauto vie vähemmän?
Mikä tahansa sähköauto.
- Anonyymi
Vaikka putki tai vaimentimet olisi muutaman kilon kevyempi niin en vaihtaisi myöskään.
- Anonyymi
Voidaksesi vaihtaa tai lisätä pyörääsi jotain, tulisi sinun ensin hankkia myös se pyörä.
VAI MITÄ?
- Anonyymi
Kiitos infosta.
- Anonyymi
Moposta tai moottoripyörästä lähtevät kovat äänet tarkoittavat "minä olen jälkeenjäänyt". Vähän siis sama asia kuin tatuoinnit ja tupakointi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899