Hiljaisin vakioputki ja vaimennin. Vaikka vaihtoputki toisi muutaman hv lisää niin
en laittaisi kovemman melun takia.
Hiljaisin vakioputki on ykkönen
13
472
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta pyörän parantuneen ulkonäön ja vähentyneen painon takia kyllä laitat sen tarvikeputken.
Vai luulitko sinä valopää, että joku tuhlaa satoja tai jopa tuhansia euroja saadakseen pyöräänsä pari hevosta lisää ja ihan hlvetinmoiset äänet?
😅🤣😅🤣😅🤣- Anonyymi
Mitä v***a se "vähentynyt paino" merkitsee käytännön ajossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä v***a se "vähentynyt paino" merkitsee käytännön ajossa?
No vttuakos se sinulle rnkkarille kuuluu.
😅🤣😅🤣😅🤣
HEH HEH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vttuakos se sinulle rnkkarille kuuluu.
😅🤣😅🤣😅🤣
HEH HEHAivan, eli itkunauruhymiöiden suuresta määrästä päätellen ei merkitse yhtään mitään.
- Anonyymi
Ehdottomasti sama. Kävin katsomassa mopoja kun kortin sain niin osassa oli kiinni joku mökäputki eikä alkuperäistä ollut tallessa. Sellaista en sitten ostanut koska halusin laillisen moottoripyörän. Onneksi näitä vakioputkisiakin löytyi.
- Anonyymi
Slipareita on kaupan aivan laillisina e-merkittyinä. Suurin ilo niistä on lähinnä painonsäästö.
- Anonyymi
Ja silti se melutoosa kuluttaa enemmän kuin henkilöauto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti se melutoosa kuluttaa enemmän kuin henkilöauto.
Mistähän melutoosasta ja mistä autosta on kyse? Minun prätkä vie jotain 3,5 litraa matka-ajossa. Mikä henkilöauto vie vähemmän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän melutoosasta ja mistä autosta on kyse? Minun prätkä vie jotain 3,5 litraa matka-ajossa. Mikä henkilöauto vie vähemmän?
Mikä tahansa sähköauto.
- Anonyymi
Vaikka putki tai vaimentimet olisi muutaman kilon kevyempi niin en vaihtaisi myöskään.
- Anonyymi
Voidaksesi vaihtaa tai lisätä pyörääsi jotain, tulisi sinun ensin hankkia myös se pyörä.
VAI MITÄ?
- Anonyymi
Kiitos infosta.
- Anonyymi
Moposta tai moottoripyörästä lähtevät kovat äänet tarkoittavat "minä olen jälkeenjäänyt". Vähän siis sama asia kuin tatuoinnit ja tupakointi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162346
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673