Jos voisin, palaisin takaisin hetkeen kun kaikki oli vielä hyvin. Olet jotain sellaista mitä en koskaan unohda. Annoin sulle mahdollisuuden etkä ylpeänä tajunnut tarttua siihen ja siksi en anna sulle enää mahdollisuutta nähdä tai olla yhteydessä. Oltaisiin voitu olla taivaallisen täydellinen pari. Miss u.❤️
Hyvää yötä Juha
21
595
Vastaukset
- Anonyymi
Höh, mitä jos tuleekin ikävä.
- Anonyymi
Hyvästi.
- Anonyymi
Kiellän kaikista parasta Juhaa omimasta tätä aloitusta itselleen, jos täällä palstalla vielä käy. Ei omita tai tulee sanomista. -sivusta
- Anonyymi
Vanhempi naishenkilö siinä kateellisena taas solkottaa - vai mitä "moporukkas-Päksä"?
Vedä rukkanen käteesi ja kaasuta ranne mutkalla vuorille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhempi naishenkilö siinä kateellisena taas solkottaa - vai mitä "moporukkas-Päksä"?
Vedä rukkanen käteesi ja kaasuta ranne mutkalla vuorille!Täältä lakeuksilta on aika lailla matkaa vuorille. Juha on lähempänä, ennemmin menen sinne suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä lakeuksilta on aika lailla matkaa vuorille. Juha on lähempänä, ennemmin menen sinne suuntaan.
Tuskinpa sinua sielläkään kaivataan tai korjaan otetaan vastaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa sinua sielläkään kaivataan tai korjaan otetaan vastaan!
Se on hyvin mahdollista. Mutta käyn kokeilemassa silti. Sen verran hyvästä Juhasta on kyse.
- Anonyymi
Juhalla on muuten nyt köntsät housussa.
- Anonyymi
Äitilläsi oli, kun sinnuu väänsi laitoksella...
- Anonyymi
Kai te edes puhuitte toisillenne? Jos ei ilmaise kiinnostustaan toiseen niin se toinen ei ehkä koskaan tajua sitä. Toisille se on helppoa ja toisille rakettitiedettä. Ehkä miehet ymmärtävät vain silloin kun rautalangasta vääntää. Mikroeleitä voi olla vaikeaa tunnistaa. Tuijottelusta voi päätellä paljon mutta voiko sitä kutsua oikeaksi aloitteeksi? Mielestäni ei. Se puheyhteys vaaditaan aina kaikesta huolimatta.
- Anonyymi
Jos et saanut ihmistä, jota rakastit, rakasta sitten häntä, jonka sait.
T: That´s it! - Anonyymi
En ole kiinnostunut sinusta. En voisi viettää aikaa vihervasemmistolaisen maailmankatsomuksen omaavan ihmisen kanssa sen enempää.
- Anonyymi
Jos hän on päivänsäde oletko sää sit se menninkäine?
- Anonyymi
Vuosia kestäneestä mesoamisesta liittyen Juha nimiseen hahmoon voisi päätellä että ätmi on kuin onkin miehiin kallellaan joskaan se ei poista sitä sisäistä naisvihaa mikä lienee kehittynyt jo lapsena
- Anonyymi
Mitä sinä seurailet täällä viestejä vuosia, jotka eivät sinuun liity? Et taida olla ihan terve?
- Anonyymi
Juu mä oon myös tätä pohtinut, että mitä tää Juha ätmille edustaa onko se hänen ihanneminä, kateuden kohde mistä ei pääse yli (siinä määrin kuin joistain muusta kirjoittelu loppuu jossain vaiheessa tätä jatkunut muiden mukaan rontti kaksikymmentä vuotta) vai mitvit. Jossain vaiheessa esitti tuota Juhaa ja kirjoitteli teennäisen sekopäisesti🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu mä oon myös tätä pohtinut, että mitä tää Juha ätmille edustaa onko se hänen ihanneminä, kateuden kohde mistä ei pääse yli (siinä määrin kuin joistain muusta kirjoittelu loppuu jossain vaiheessa tätä jatkunut muiden mukaan rontti kaksikymmentä vuotta) vai mitvit. Jossain vaiheessa esitti tuota Juhaa ja kirjoitteli teennäisen sekopäisesti🥱
Sitten huomannut jossain vaiheessa, että pelkkä J-kirjain agitoi hörhöjä tehokkaammin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pohdi ihan rauhassa ,tämä oli liian vaikea....
- Anonyymi
Huomenta s.naiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486328Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki794396- 483955
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213296- 1973000
- 402722
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132599törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202576- 1531556
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508