Nyt on aika taas toivottaa

Rauhallista illanjatkoa ja hyvää yötä. 🌉

91

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää yötä yhdeltä jo tanttaikäiseltä.

      • Hyvää yötä ja virkistäviä unia.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä täältä jostakin.Toivottelee yksi nainen vain.🌠🐑💤

      • Hyvää yötä yhdelle naiselle, sinne jonnekin. Kiva olet sinä kun minua muistat. ☺️


    • Näkiköhän Prinsessa tätä ollenkaan? Hyvää yötä hänelle, jos jo nukkumaassa on. ☺️

      • En ole nukkumassa vielä😊 kannatti nukkua lähes kolmen tunnin iltaunet niin ei olekaan niin kova väsy nyt, kun pitäisi mennä oikeasti nukkumaan 🙃👍🏻


      • Prinsessasi kirjoitti:

        En ole nukkumassa vielä😊 kannatti nukkua lähes kolmen tunnin iltaunet niin ei olekaan niin kova väsy nyt, kun pitäisi mennä oikeasti nukkumaan 🙃👍🏻

        Ok. Ei minuakaan niin kamalasti vielä väsytä, vaikka nyt jo kannattaisi nukkua tietysti. 🫠
        Minulla menee käpy siihen yhteen mussuttaja tätiin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Ei minuakaan niin kamalasti vielä väsytä, vaikka nyt jo kannattaisi nukkua tietysti. 🫠
        Minulla menee käpy siihen yhteen mussuttaja tätiin.

        mä en ole täti vaan mummeli. Täti voi olla vaikka parikymppinen mutta mummeli on iäkkäämpi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä en ole täti vaan mummeli. Täti voi olla vaikka parikymppinen mutta mummeli on iäkkäämpi.

        On varmaan mukavaa olla häirikkömummeli.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On varmaan mukavaa olla häirikkömummeli.

        Nyt kun prinsessa on täällä niin voisi kertoa miksi ei halua sudelle laittaa sähköpostia. suttakin varmasti kiinnostaa se syy.


      • mustasusi kirjoitti:

        Ok. Ei minuakaan niin kamalasti vielä väsytä, vaikka nyt jo kannattaisi nukkua tietysti. 🫠
        Minulla menee käpy siihen yhteen mussuttaja tätiin.

        Niin onkohan se se eläkeläinen? Joku päivä tässä hiljattain sanoikin että on useampi mielenterveysdiagnoosi, ei niistä tiedä sen enempää sitten… niin kyllähän se jo selittää, miksi käytös on mitä on. 🤔


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin onkohan se se eläkeläinen? Joku päivä tässä hiljattain sanoikin että on useampi mielenterveysdiagnoosi, ei niistä tiedä sen enempää sitten… niin kyllähän se jo selittää, miksi käytös on mitä on. 🤔

        juu olen edelleen työkyvyttömyyseläkkeellä. Kiva kun muistatte mut


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin onkohan se se eläkeläinen? Joku päivä tässä hiljattain sanoikin että on useampi mielenterveysdiagnoosi, ei niistä tiedä sen enempää sitten… niin kyllähän se jo selittää, miksi käytös on mitä on. 🤔

        ohan se suden asennevammakin merkki jostain sairaudesta


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin onkohan se se eläkeläinen? Joku päivä tässä hiljattain sanoikin että on useampi mielenterveysdiagnoosi, ei niistä tiedä sen enempää sitten… niin kyllähän se jo selittää, miksi käytös on mitä on. 🤔

        No niin... ei voi ihan järjissään olla, kun on koko päivän minua vainonnut täällä ja pommittanut noilla typerillä viesteillä. Sotkee jokaisen ketjun.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niin onkohan se se eläkeläinen? Joku päivä tässä hiljattain sanoikin että on useampi mielenterveysdiagnoosi, ei niistä tiedä sen enempää sitten… niin kyllähän se jo selittää, miksi käytös on mitä on. 🤔

        Miksi et puhu suden kanssa sähköpostilla? Ei häiritse muut mummot tai eläkeläiset teitä sydänkäpysiä ja rakastavaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ohan se suden asennevammakin merkki jostain sairaudesta

        Sairaudesta... Et ole koskaan kuullut, että ihmisellä voi olla huonoitsetunto, huono minäkuva?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No niin... ei voi ihan järjissään olla, kun on koko päivän minua vainonnut täällä ja pommittanut noilla typerillä viesteillä. Sotkee jokaisen ketjun.

        niin muistutan että teillä on sähköposti olemassa. eikö susi uskalla prinsessalle sanoa että laittaa sähköpostia. Vai pelkääkö koko ajan hylkäämistä jos osaa kysyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        juu olen edelleen työkyvyttömyyseläkkeellä. Kiva kun muistatte mut

        Noniin. Miten voitaisi unohtaakaan, kun jatkuvasti olet öyhöttämässä.
        Mitä diagnooseja löytyy sinulta? ihan hoitajana kiinnostaa ihmisten hyvinvointi. Mitä ajattelet niistä ja miltä ne tuntuu?

        Eikö tunnuksin mukavalta kun kysellään henkilökohtaisuuksia?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sairaudesta... Et ole koskaan kuullut, että ihmisellä voi olla huonoitsetunto, huono minäkuva?

        Mullakin on huono itsetunto mutta en hauku itseäni paskaksi tai hauku elämääni paskaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin muistutan että teillä on sähköposti olemassa. eikö susi uskalla prinsessalle sanoa että laittaa sähköpostia. Vai pelkääkö koko ajan hylkäämistä jos osaa kysyä.

        Sinä et anna meille edes hetken rauhaa olla kahdestaan. Huomiohuoraat koko päivän siinä. änget meidän keskustelun väliin. Saisitpa ip bannit täältä, olisin tyytyväinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin on huono itsetunto mutta en hauku itseäni paskaksi tai hauku elämääni paskaksi.

        No sinä et silloin tiedä mitä on huonoitsetunto ja itseihno. Et ole elänyt elämääni, niin et voi tietää miksi kipuilen niin kuin kipuilen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et anna meille edes hetken rauhaa olla kahdestaan. Huomiohuoraat koko päivän siinä. änget meidän keskustelun väliin. Saisitpa ip bannit täältä, olisin tyytyväinen.

        Miksi et voi kysyä prinsessalta miksi hän ei halua laittaa sulle sähköpostia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et anna meille edes hetken rauhaa olla kahdestaan. Huomiohuoraat koko päivän siinä. änget meidän keskustelun väliin. Saisitpa ip bannit täältä, olisin tyytyväinen.

        Te ette omista keskustelupalstaa. Menkää sähköpostiin jos haluatte kahdestaan aikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et voi kysyä prinsessalta miksi hän ei halua laittaa sulle sähköpostia.

        Minä en kysy mitään, niin kauan kuin sinä jatkat tuota painostamista ja vittuilua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et anna meille edes hetken rauhaa olla kahdestaan. Huomiohuoraat koko päivän siinä. änget meidän keskustelun väliin. Saisitpa ip bannit täältä, olisin tyytyväinen.

        kuule kyllä tänne muutkin huutelee kuin minä. Sä oletat että olen ainoa joka sulle kirjoittelee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et anna meille edes hetken rauhaa olla kahdestaan. Huomiohuoraat koko päivän siinä. änget meidän keskustelun väliin. Saisitpa ip bannit täältä, olisin tyytyväinen.

        esim gmailiin voi tehdä meiliosoitteen niin moneen kertaa kuin haluaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et puhu suden kanssa sähköpostilla? Ei häiritse muut mummot tai eläkeläiset teitä sydänkäpysiä ja rakastavaisia.

        No miksi sun pitää kokoajan häiritä? sano yksikin hyvä syy.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en kysy mitään, niin kauan kuin sinä jatkat tuota painostamista ja vittuilua.

        niin koska sä olet niin tyhmä ettet itse osannut kysyä sitä. Sä et taida ite haluta sähköpostia kun sua ei kiinnosta kysyä asiaa.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No miksi sun pitää kokoajan häiritä? sano yksikin hyvä syy.

        Tämä on edelleenkin keskustelupalsta. Te ette tätä paikkaa omista. Kirjoita sudelle sähköpostilla niin ei häiritse kukaan. Voitte kahdestaan puhua mitä vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin koska sä olet niin tyhmä ettet itse osannut kysyä sitä. Sä et taida ite haluta sähköpostia kun sua ei kiinnosta kysyä asiaa.

        Vastaa Prinsessalle, miksi pitää olla tuollainen häirikkö jatkuvasti? Mitä luulet saavuttavasi tuolla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on edelleenkin keskustelupalsta. Te ette tätä paikkaa omista. Kirjoita sudelle sähköpostilla niin ei häiritse kukaan. Voitte kahdestaan puhua mitä vaan.

        Sinä olet niin saatanan tyhmä, että kuvittelet itse omistavasi tämän koko palstan ja kaikki ketjut joita aloitan. Sinä nämä valtaat omilla oksennuksillasi kaiken aikaa. Tänne mitään mahdu enää kirjoittamaan muut. Siitä sinä läjä saat hyvän mielen. Taidat olla narsistinen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vastaa Prinsessalle, miksi pitää olla tuollainen häirikkö jatkuvasti? Mitä luulet saavuttavasi tuolla?

        Miksi et ilmoita ylläpidolle musta? Sähän tykkää ilmotella niin mitä vielä odota. sillä pääset musta eroon


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vastaa Prinsessalle, miksi pitää olla tuollainen häirikkö jatkuvasti? Mitä luulet saavuttavasi tuolla?

        Täällä saa kirjoittaa kuka vaan ja mitä haluaa. Tämä on julkinen keskustelupalsta. Jos ette kestä sitä menkää puhumaan kahdestaan muualle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ilmoita ylläpidolle musta? Sähän tykkää ilmotella niin mitä vielä odota. sillä pääset musta eroon

        Mene ja tee omat ketjut, joissa valitat koko päivän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä saa kirjoittaa kuka vaan ja mitä haluaa. Tämä on julkinen keskustelupalsta. Jos ette kestä sitä menkää puhumaan kahdestaan muualle.

        Täällä ei saa kirjoittaa kukaan muu kuin sinä, ja sellaisista aiheista jotka sopii vain sinun maailmankuvaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet niin saatanan tyhmä, että kuvittelet itse omistavasi tämän koko palstan ja kaikki ketjut joita aloitan. Sinä nämä valtaat omilla oksennuksillasi kaiken aikaa. Tänne mitään mahdu enää kirjoittamaan muut. Siitä sinä läjä saat hyvän mielen. Taidat olla narsistinen.

        Kaikki saa kommentoida julkisella keskustelupalstalla. Kirjoita muualle aloituksiasi jos et kestä että niitä kommentoidaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet niin saatanan tyhmä, että kuvittelet itse omistavasi tämän koko palstan ja kaikki ketjut joita aloitan. Sinä nämä valtaat omilla oksennuksillasi kaiken aikaa. Tänne mitään mahdu enää kirjoittamaan muut. Siitä sinä läjä saat hyvän mielen. Taidat olla narsistinen.

        sori mutta tuo ei ollut multa. täällä on muitakin kuin minä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mene ja tee omat ketjut, joissa valitat koko päivän.

        no ilmoita ylläpidolle niin se laittaa mulle kiellon


      • Anonyymi kirjoitti:

        sori mutta tuo ei ollut multa. täällä on muitakin kuin minä

        Jesse laittaa nyt turpansa umpeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on edelleenkin keskustelupalsta. Te ette tätä paikkaa omista. Kirjoita sudelle sähköpostilla niin ei häiritse kukaan. Voitte kahdestaan puhua mitä vaan.

        Taidat olla jotenkin kateellinen taikka katkera…? olet kiinnostunut sudesta ja et siedä meidän välistä juttelua?
        Siksi tulet aina väliin hankaamaan koittaen tehdä asiat monimutkaisiksi?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jesse laittaa nyt turpansa umpeen.

        mistä alkaen jesse on ollut naisen nimi


      • Anonyymi kirjoitti:

        mistä alkaen jesse on ollut naisen nimi

        voit esittää naistakin jos niin naisettaa...


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Taidat olla jotenkin kateellinen taikka katkera…? olet kiinnostunut sudesta ja et siedä meidän välistä juttelua?
        Siksi tulet aina väliin hankaamaan koittaen tehdä asiat monimutkaisiksi?

        Sori prinsessa mutta mua ei kiinnosta asennevammaiset ihmiset. Jos oisin kiinnostunut niin voin laittaa hänelle treffeissä viestiä.


      • Huvittavampaa on, jos täällä on muitakin keski-ikäisiä mammoja veetuilemassa ja huutelemassa anona minulle ja prinsessalle. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sori prinsessa mutta mua ei kiinnosta asennevammaiset ihmiset. Jos oisin kiinnostunut niin voin laittaa hänelle treffeissä viestiä.

        Kyllä sua näyttää kiinnostavan aika perkuleesti. Hyvin olet käyttänyt koko päiväsi ja energiasi minulle valittamiseen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Huvittavampaa on, jos täällä on muitakin keski-ikäisiä mammoja veetuilemassa ja huutelemassa anona minulle ja prinsessalle. Mikä ihmisiä oikein vaivaa?

        Samalla tavalla mun jutut näkyy täälä mutta ilman nimimerkkiä. ei kuule paljoa ero onko tossa nimimerkki vai ei.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Taidat olla jotenkin kateellinen taikka katkera…? olet kiinnostunut sudesta ja et siedä meidän välistä juttelua?
        Siksi tulet aina väliin hankaamaan koittaen tehdä asiat monimutkaisiksi?

        Susiprinssi on sanonut haluavansa tapattaa omat lapsensa. Mitä mieltä olet sellaisesta? Ei minua masentunut keski-ikäinen kiinnosta joka elää palstalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä sua näyttää kiinnostavan aika perkuleesti. Hyvin olet käyttänyt koko päiväsi ja energiasi minulle valittamiseen.

        No kun mjua susi kiinnostaa niin miksi en ole laittanut hänelle treffeissä viestiä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sori prinsessa mutta mua ei kiinnosta asennevammaiset ihmiset. Jos oisin kiinnostunut niin voin laittaa hänelle treffeissä viestiä.

        Mikä siinä sitten on??? saatko jotain tyydytystä käyttäytymällä noin…?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kun mjua susi kiinnostaa niin miksi en ole laittanut hänelle treffeissä viestiä?

        Minä en ole siellä enää. Mitään järkeä kun ei ketään sielläkään näytä kiinnostavan. Eläkeikäisiä koko treffit täynnä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        voit esittää naistakin jos niin naisettaa...

        ei tartte esittää ja vagina ollut sen 47 vuotta ja on ihan aito


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei tartte esittää ja vagina ollut sen 47 vuotta ja on ihan aito

        Joo... please älä kerro siitä enempää...


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mikä siinä sitten on??? saatko jotain tyydytystä käyttäytymällä noin…?

        ai nyt sitä kysellään multa. Taidankin olla vastaamatta koska sinäkään et vastaa mulle. samalla mitalla saat


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en ole siellä enää. Mitään järkeä kun ei ketään sielläkään näytä kiinnostavan. Eläkeikäisiä koko treffit täynnä.

        no on siellä niitäkin mutta kyllä mä olen löytänyt juttuseuraa ja eivät ole eläkeläisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai nyt sitä kysellään multa. Taidankin olla vastaamatta koska sinäkään et vastaa mulle. samalla mitalla saat

        Pysyisitkin vaan hiljaa niin kaikki olisi hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no on siellä niitäkin mutta kyllä mä olen löytänyt juttuseuraa ja eivät ole eläkeläisiä.

        Juttele sinä vaan niiden kalapuikko-mursuviiksien kanssa siellä. Kovasti olet aikaas tuhlannut tänäänkin minun aloituksiin huutelemalla. Ei taida sun Don Juanit nyt olla linjoilla.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mikä siinä sitten on??? saatko jotain tyydytystä käyttäytymällä noin…?

        Kerrohan prinsessa kun susiprinssi on sanonut haluavansa tapattaa omat lapsensa. Mitä mieltä olet sellaisesta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo... please älä kerro siitä enempää...

        Kyllä mä voin koska susta olen mies niin voin toki kertoa naisen sukupuolielimistä. sitähän sä haluat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä voin koska susta olen mies niin voin toki kertoa naisen sukupuolielimistä. sitähän sä haluat

        Kyllä minä olen pillua nähnyt ihan tarpeeksi läheltä ja maistellutkin. Ei tarvitse tulla opettamaan ja luennoimaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pysyisitkin vaan hiljaa niin kaikki olisi hyvin.

        niin kuin prinsessa tekee. on hiljaa koska ei halua kertoa mielipiteitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Juttele sinä vaan niiden kalapuikko-mursuviiksien kanssa siellä. Kovasti olet aikaas tuhlannut tänäänkin minun aloituksiin huutelemalla. Ei taida sun Don Juanit nyt olla linjoilla.

        En tiedä onko viiksiä,. he ovat menneet jo nukkuu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minä olen pillua nähnyt ihan tarpeeksi läheltä ja maistellutkin. Ei tarvitse tulla opettamaan ja luennoimaan.

        mutta täytyyhän sun nähdä että mulla on vagina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko viiksiä,. he ovat menneet jo nukkuu.

        Eli kuvattomia profiileita, ja niiden kanssa on kehittäviä keskusteluita? Sitten kehtaat minua ja Prinsessaa arvostella.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Noniin. Miten voitaisi unohtaakaan, kun jatkuvasti olet öyhöttämässä.
        Mitä diagnooseja löytyy sinulta? ihan hoitajana kiinnostaa ihmisten hyvinvointi. Mitä ajattelet niistä ja miltä ne tuntuu?

        Eikö tunnuksin mukavalta kun kysellään henkilökohtaisuuksia?

        mä kysyin sulta yleisesti mitä mieltä olet teini ja keski-ikäisen suhteesta ja siitä voiko työpaikalla kertoa tunteista.

        Mulla on kiitos kysymästä ahdistuneisuushäiriö. ja kyllä minä olen sairastanut masennuksen. Miltäkö tuntuu. Voin ihan hyvin . Eläkkeen nimi on TYÖkyvyttömyyseläke. Onko sulla vielä jotain muuta?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Eli kuvattomia profiileita, ja niiden kanssa on kehittäviä keskusteluita? Sitten kehtaat minua ja Prinsessaa arvostella.

        toisen kanssa aikoinaan ole jutella toisella treffisaitilla ja olen nähnyt kuvan. Miksi mun pitäis nähdä kuva kun en seksiseuraa ole hakemassa. Olen sanonut sulle susi tuhat kertaa että ulkonäkö ei merkkaa ystävyydessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        mä kysyin sulta yleisesti mitä mieltä olet teini ja keski-ikäisen suhteesta ja siitä voiko työpaikalla kertoa tunteista.

        Mulla on kiitos kysymästä ahdistuneisuushäiriö. ja kyllä minä olen sairastanut masennuksen. Miltäkö tuntuu. Voin ihan hyvin . Eläkkeen nimi on TYÖkyvyttömyyseläke. Onko sulla vielä jotain muuta?

        Ei ollut muuta, voi poistua.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei ollut muuta, voi poistua.

        Mitä mieltä olet siitä kun susiprinssi on uhkaillut tapattaa omia lapsiaan? Tiesitkö asiasta?


    • Anonyymi

      Taitaa olla täältäkin aika uneen vaipua ja antaa elämän mennä omalla painollaan niin sanotusti putkeen.....
      Leppoisaa yötä soturin myötä:)

      • Hyvää yötä :)


    • Anonyymi
      • Hyvää yötä. 🤘


    • Anonyymi

      susi mikä kestää? ilmoita musta ylläpidolle

    • Anonyymi

      eiks sudella ole aikanen herätys? meinaako mennä samoilla silmillä töihin?

      • Mitäs se sinua liikuttaa?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitäs se sinua liikuttaa?

        Älä vaan huomenna valita täällä miten töissä väsytti


    • Anonyymi

      susi on niin avuoton ettei se osaa edes mua ilmiantaa ylläpidolle.

      • Minä soitan kohta poliisille sinusta. Niin paljon ärsyttää jo.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä soitan kohta poliisille sinusta. Niin paljon ärsyttää jo.

        no soita. Etkö ilmianna mua ylläpidolle vai joko sun dementia on noin pahaksi mennyt?


    • Joo ei Prinsessaa nyt kiinnosta täällä jutella, edes minulle. Eikä täällä mitään rauhaa siihen saakaan. Minä menen nyt sänkyyn odottamaan unta. Hyvää yötä.

      • Anonyymi

        sun piti soittaa ne poliisit


      • Anonyymi

        nähdään taas huomenna täällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        nähdään taas huomenna täällä

        Minä en juttele täällä, jos prinsessa ei tule.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en juttele täällä, jos prinsessa ei tule.

        Minä en siitä päätä tuleeko vai eikö tule.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en juttele täällä, jos prinsessa ei tule.

        valehtelet taas. no kestä seuraukset sitten mutta en usko että pystyt olee hiljaa


      • mustasusi kirjoitti:

        Minä en juttele täällä, jos prinsessa ei tule.

        Hyvää yötä minunkin puoleltani…🛌💤


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä minunkin puoleltani…🛌💤

        nähdään taas seuraavalla kerralla. pidän sudelle ja sulle seuraa täällä


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä minunkin puoleltani…🛌💤

        Mille se tuntuu kun susiprinssi on uhkaillut tapattaa omia lapsiaan? Tiesitkö asiasta?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä minunkin puoleltani…🛌💤

        Hyvää yötä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvää yötä...

        oon aivan varma että susi tulee tänne huomenna kertoo miten töissä väsytti. Mutta ehtii susi nukkuu muutaman tunnin . Ite en pärjäis muutaman tunnin yöunilla.


    • Anonyymi

      Mitä vittua sä noita toivottelet kun kuitenkin taas myöhään yöllä täällä vielä kirjottelet

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1407
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe