media suoltaa. Ei tässä työttömyydessä ole kellään enää rahoja lähteä minnekään muuttamaan eikä te toimisto , kela auta.
Typeryksiä on jotka uskoo kaiken pajun köyden mitä
12
279
Vastaukset
- Anonyymi
Täytyy perustaa muuttofirma, niin saa yritystukea.
- Anonyymi
Kannattaa mieluummin uskoa aloittajan kaltaista kylähullua joka ei voi millekään mitään. Ei edes omalle peräsuolen toiminnalleen.
- Anonyymi
Eikä kuulu kenenkään muunkaan auttaa.
- Anonyymi
Sinäkään et mitään voi hähhähhähälääääääääääääääähhh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkään et mitään voi hähhähhähälääääääääääääääähhh
En niin. Jos voisin sinä olisit jo ollut ajat sitten perähikiän villisikojen ruokana.
- Anonyymi
Sanoppa muuta. Työttömän pitäisi muuttaa kolmen kuukauden välein niihin "avoimiin työpaikkoihin". EK:n esittämät valheet ovat kahden viimeisen presidentin aikana siirtyneet suoraan lakeihin kenekään tarkistamatta rikkovatko ne perustuslakeja ja kansalaisten perusoikeuksia. Avoimet työpaikat on ilmeisesti liian vaikea käsite Ylen ja MTV:n toimittajillekin.
- Anonyymi
Millä sinä niitä maksat ilman sitä paikkaa mistä tulis palkkaa ? Ei onnistu keltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä sinä niitä maksat ilman sitä paikkaa mistä tulis palkkaa ? Ei onnistu keltään.
paskiainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paskiainen
Kattelepa mitäs itse tehdään ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kattelepa mitäs itse tehdään ?
BETAALAST, MULKERO?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BETAALAST, MULKERO?
Same to you
- Anonyymi
Same to you
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958748
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264958- 524392
- 703952
- 513266
- 513134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.572996Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262746- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422475