Hyvinkää Laurea ammattikorkeakoulu

pahasti pettynty

Oonkohan ainoa jolla ei ole hyviä kokemuksia kyseisestä paikasta. Koko koulu ollu paha pettymys!!
Sääli niitä, ketkä syksyllä sinne suuntaa!!

Kokemuksia???

15

4265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkentaa

siis millä tavalla pettymys?

• samalla linjalla

juu ei oo hyvää sanottavaa..

ei oo oikein informaatio pelannu, välillä palloilee opettajat hukassa, välillä oppilaat!

nyt uus remppa pisti kaiken sekasin, ei ruokaa, ei opiskelutiloja..atk luokkia jäi aika hippasesti käyttöön!hyvä että kunnostavat mut..

ja tilat muutenki on vähä mitä on, pikkuluokas takapenkki hyppii ilmaan et näkisivät opettajan materiaalin..pyynnöt nettiin jaosta tyrmättiin!!

opettajilta palautuksien saanti takkuillu jo pitkään..oppilaita kyllä sakotetaan jos myöhästyy mutta toista se on nämä palkalliset..ei kiirettä mihkään!!!

enslukuvuoden uudistuksista olis mukava kuulla..opettajakin tais kuulla lukuvuoden pidennyksistä ruokatauolla oppilailta..että niin se pelaa:)

eipä muuta ihan heti tule mieleen..

suosituksia en kyllä voi antaa

syksyllä aloittaneetkin kaikonneet kuulemma tehokkaasti..ollut kai epäselvyyttä uudesta tarjonnasta(oikeustrad.) terävät kielet kertoivat "kusetuksesta" joku vois kertoa lisää ken tietää

• koulutus

Olisi kiva kuulla minkälaista kusetusta homma on, sillä olen ajatellut hakea kyseiseen suuntautumisvaihtoehtoon.

• cabba
        koulutus kirjoitti:

Olisi kiva kuulla minkälaista kusetusta homma on, sillä olen ajatellut hakea kyseiseen suuntautumisvaihtoehtoon.

ensimmäisellä koe-erällä on kuulemma kato ollu kova kun on paljastunu juurikin se,että varsinaiset opinnot alkaa puolentoist vuoden pääst koulun alusta. eikä luentojen tarjontakirjokaan päätä huimaa.

Myös jostain kiintiöstä kuulin,pieni marginaali kai vaan pääsee linjalle.. valintamenetelmiä ei kai viel oo päätetty, varmaan heittävät nimet hattuun ja eikun vetämään:)

• niax

Hyvinkään Laureassa on hyvä ilmapiiri niin oppilaitten kuin opettajienkin kesken. Suurin osa opettajista on ammattitaitosta porukkaa ja ottaa huomioon opiskelijat. Opettajilta ja muulta henkilökunnalta saa hyvin apua tarvittaessa jos on ongelmia jonku tehtävän tai asian kanssa.

• chevygirl83
        niax kirjoitti:

Hyvinkään Laureassa on hyvä ilmapiiri niin oppilaitten kuin opettajienkin kesken. Suurin osa opettajista on ammattitaitosta porukkaa ja ottaa huomioon opiskelijat. Opettajilta ja muulta henkilökunnalta saa hyvin apua tarvittaessa jos on ongelmia jonku tehtävän tai asian kanssa.

jos haluaa ammattitaitosta opetusta ei kuulemma kannata suuntautua ympäristö ja laatujohtamiseen. Opettaja joka aineessa sama joka ei itsekään tajua mitään. nimim. kaveri opiskelee ko. suuntautumista.
        ps. Hievanen on loistava opettaja.

• hmm...

yleistätte "vähän" turhan paljon, jos opiskelette tradenomipuolella, niin ette voi haukkua koulua kokonaisuudessaan vaan teidän koulutusohjelmaa ainoastaan. itse opiskelen hoitoalalla ja olen ollut erittäinkin tyytyväinen. hommat pelaa ja materiaalit on AINA verkossa! tervetuloa vaan hoitoalan opiskelijat laureaan! ...myöskin aikuisten ihmisten vois olettaa ymmärtävän että tollanen remontti nyt vaatii hieman kärsivällisyyttä ja entistä paremmat opiskelutilathan se nimenomaan mahdollistaa! eipä tollasta työtä yhden kesäloman aikana saa tehtyä..

• Tellu

Itse opiskelen tradenomiksi, aloitin vuonna 2003, ja milestäni hommat on sujuneet suht hyvin remontista huolimatta. Taitaa ongelmat johtua asenteesta.

• Laureasta

ja olen ollut suht tyytyväinen. Ja kyllähän aikuisen ihmisen pitäisi itsekin osata ottaa selvää, että suuntautumisvaihtoehdot - kuten tämä oikeustradenomi - valitaan vasta reilun vuoden opiskelun jälkeen, turha sitä jälkikäteen mussuttaa.

• pulla

Ihan totta, mullekin ollut kauhea pettymys. Opettajista läheskään kaikilla ei ole opettajan pätevyyttä ja tilat on mitä on. Tosin onhan siellä nyt remppa..mutta toi ulkorappujen remonttikin on kestänyt jo yli vuoden.. Että saapa nähdä millaiset tilat syksyllä on.
      Safkatkin ylihintaisia ja niin edelleen.. Mutta käydään nyt loppuun.

Ilmeisesti muissa Laurean toimipisteissä asiat on paremmin..

• Laurea

No tajua, että ei se ulkorappujen remppa mitään vuotta oo kestäny. Sehän pistettiin viikossa siihen kuntoon ku se haluttiin ja sen jälkeen sille ei oo tehty mitään. Jos ajattelee, niin vois keksiä, että syynä on tarvikkeiden ja koneiden pääsy sisään ja ulos remonttialueelle. Ei oo mitään järkee laittaa sitä pääovea kuntoon ku siitä kulkee tonni lautaa ja rautaa sekä trukkeja sisään päivittäin. Arvaa oisko enää raput ja ovet kunnossa jos ne ois tehty ekana valmiiks ja sen jälkeen siinä ois vuoden verran tollanen liikenne ku nyt on. Eiköhän ammattimiehet tiedä mitä tekee, niin turha täällä huudella ja ihmietellä miks pääovien remppa kestää vuoden. Pitkään kestämisestä ei oo kysymys, kun niitä ei edes tehdä.

• Pulla
        Laurea kirjoitti:

No tajua, että ei se ulkorappujen remppa mitään vuotta oo kestäny. Sehän pistettiin viikossa siihen kuntoon ku se haluttiin ja sen jälkeen sille ei oo tehty mitään. Jos ajattelee, niin vois keksiä, että syynä on tarvikkeiden ja koneiden pääsy sisään ja ulos remonttialueelle. Ei oo mitään järkee laittaa sitä pääovea kuntoon ku siitä kulkee tonni lautaa ja rautaa sekä trukkeja sisään päivittäin. Arvaa oisko enää raput ja ovet kunnossa jos ne ois tehty ekana valmiiks ja sen jälkeen siinä ois vuoden verran tollanen liikenne ku nyt on. Eiköhän ammattimiehet tiedä mitä tekee, niin turha täällä huudella ja ihmietellä miks pääovien remppa kestää vuoden. Pitkään kestämisestä ei oo kysymys, kun niitä ei edes tehdä.

Ok. Voihan se noinkin olla. Joka tapauksessa ne eivät ole käytössä.. mikä oli tässä mun pääpointti. Noin niinkun että julkisivuremppa kestää.

• chevygirl83

Kieltämättä informaatio voisi kulkea hieman paremmin...Itse olen hyvinkäältä niin ei niin paljoa haittaa jos tulee turhaan koululle, mutta ulkopaikkakuntalaisia ajatellen voi olla aika ikävää. Kurssikirjoja on melko vähän tarjolla ja aina tentin lähetessä ne on kaikki varattu, kirjat on kuitenkin kalliita ostaa. ei sen puoleen keravalla (missä opiskelen suuntautumisopintoja) on ihan sama ongelma...Opetus on ihan hyvää muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ihan hyvin olen itse pärjännyt.

• Nai-Nen84

Hei! Voisiko ihmiset tulla arvioimaan Laureaa nyt kun LbD:n tulemisesta on jo monia vuosia, onko Laurea enää niin kamala paikka? Eli onko opiskelijoiden palautteita jne otettu huomioon opetuksessa ?

• Anonyymi

Valmistuin äskettäin liiketalouden tradenomiksi P2P-toteutuksella, eikä minulla ole mitään pahaa sanottavaa Laurean hyvinkään kampuksen opetuksesta, henkilöstöstä, ilmapiiristä tai oikeastaan mistään muustakaan. En voi muuta kuin suositella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1016
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72