Ei kyllä yhtään hämmästyttänyt tämä eilinen uutinen.
Uutinen terveysaseman sulkemisesta
10
1426
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä yllättänyt.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17882232o
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Joutaa sulkea. Outokummussa paljon ystävällisempi kohtelu
- Anonyymi
Kissan paskat... Minä käyn Siilaisella, palvelu kohdillaan...
- Anonyymi
Kyllä on järkyttävää kohtelua hoitohenkilökunnalta sekä lääkäreiltä on se kumma kun yksityisellä olen käynyt sieltä sentään saa palvelua terveyskeskuksesta ei kun tälle läkärille satoi hieman kuraa niskaan erään asian tiimoilta jota selviteltiin sitten joensuun sairaalassa...:))
- Anonyymi
Turvallisin on mennä Joensuuhun terveysasemalle, siellä on ruuhkaa mutta itse kiireettömässä hoidossa käytän oikotienä hoitajan puhelinvastaanottoa jota kautta pääsee joskus samana päivänä lääkäriin.
Hoitopaikan voi siis itse valita.
Outokumpuun en mene enää koskaan, sydänvikaisena ja kipuisena passitettiin sieltä kotiin tutkimatta. Menin okusta taksilla Tikkamäen päivystykseen jossa välittömästi eteenpäin. Totesivat siellä etten olisi huomista nähnyt jos kotiini olisin mennyt.
Hoitovirhe syyte on okun toiminnasta tehty mutta eipä siitä mitään hyötyä ole kenellekään, okussa ei oteta opiksi sen olen kuullut monien kertovan.
- Anonyymi
Taitaa sulkeutua, vuonna 2035 ?
- Anonyymi
Joutaisi sulkeutua vaikka heti ensi viikolla.
- Anonyymi
Eikös tää ole jo osittain suljettu. Info-kioski on kiinni, vanhukset koputtelee joka ovelle etsien hoitajaa. Lopulta poistuvat kohti Outokummun terveysasemaa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tää ole jo osittain suljettu. Info-kioski on kiinni, vanhukset koputtelee joka ovelle etsien hoitajaa. Lopulta poistuvat kohti Outokummun terveysasemaa .
Info-kioskin kaihtimien tilalle olis parempi pistää joku pimennysverho: kukaan ei varmaan oo hoitsuille kertonut että kaihtimen alareunaan jää rako josta näkee aivan selvästi hoiturin käden . Tämä siis vinkiksi niitä kaikkia päiviä varten kun kioski on "kiinni" ja" ketään ei ole paikalla."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646578
- 541945
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441751- 541152
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3451112Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511065Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907