Miksi ihastun ja rakastun

Anonyymi-ap

itsekkäisiin miehiin, kylmiin ja tunteettomiin? En ihastu ulkonäköön vaan selvästi aistin sen kylmyyden ja rakastun sellaisiin. Varmaan joku lapsuuden trauma tässä takana. Olen tavannut lämpimiä ihania miehiä, mutta heihin en ihastu koskaan. Tämä voi olla myös syy miksi olen perheetön. Ne ihanat aviomieskandidaatit ei vaan ole kelvannut. Tuo kylmät taas etsii pinnallisesti aina vaan kauniimpaa ja nuorempaa. En ole heille vaihtoehto, onneksi!

32

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinäkö naista päivät pitkät esittävä mies olet sitten tällainen ihana aviomieskandidaatti, joka katkeruuksissaan suoltaa muka naisten pään sisään mennen jotain lapsuuspotaskaa nettiin? Ei tarvitse olla einstein ymmärtääkseen mitä haet

      • Anonyymi

        Ja kymmenen eri kommenttia muka eri vastaajina samalta köppäukolta🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kymmenen eri kommenttia muka eri vastaajina samalta köppäukolta🤣

        Ilmeisesti näkemys ahdisti jonkin verran, sillä köppäukko alkoi spämmätä ns karoliinana sitä tahtia, että nämä menee kyllä copy-pastena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti näkemys ahdisti jonkin verran, sillä köppäukko alkoi spämmätä ns karoliinana sitä tahtia, että nämä menee kyllä copy-pastena

        Minä aloittaja en edes lue tämän vammaisen kommentteja, joten en niistä suutukaan. Nytkin näin lukematta että palstavampit kiusaa keskenään toisiaan. Tehkää mitä lystäätte. Ei oo multa pois :)


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178824222

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Et voi tietää, mitä toisen pään sisällä tapahtuu. Ehkä on jo toivonsa menettänyt, silloin usko hyvään on kateissa. Silloin yleensä näyttää ulospäin siltä, kuin annat aloituksessa ymmärtää. Hän ei tunne sinua ja usko hyvään sinussa, puuttuu.

      Eikä usko sinunlaista osuvan kohdallensa? Tämä vain yksi visio. Lähes kaikista löytyy sisältä se hyvä, mutta toisilla se on syvemmällä piilossa, toisilla se voi olla jopa jonkinlaisen maksumuurin takana piilossa? Elämä on toisinaan lottoa?

      Kun oma talous ei ole suhteelle paras mahdollinen, jättäytyy helposti kaiken ulkopuolelle. Meitä on monnlaisia persoonia, toiset tulee paremmin toimeen ihmisten kanssa (ehkä näkee ne hyöty mielessä), toiset hakee suhteelta enemmän luottamusta ja niitä henkisiä voimavaroja, mut usko hyvään vain estää sen.

      • Anonyymi

        Kirjoitat asiaa, mutta siltikin taitaa olla, että ihastun siihen kylmyyteen. Oli kylmyyden syy mikä tahansa ja lämpö jossain piilossa, niin siltikin se kylmyys tuntuu aiheuttavan ihastukseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat asiaa, mutta siltikin taitaa olla, että ihastun siihen kylmyyteen. Oli kylmyyden syy mikä tahansa ja lämpö jossain piilossa, niin siltikin se kylmyys tuntuu aiheuttavan ihastukseni.

        Kiitos kehuista. Haluat ilmeisesti haasteita itsellesi näin, muuttaa kylmä mies lämpöisemmäksi? Se ei ole helppo tie? Siksi ilmeisesti tykkäät enemmän haasteista? Luottamus vai vaatia paljon työtä, eikä sekään välttämättä riitä, jollei synny sitä yhteistä kemiaa ja uskoa yhteiseen hyvään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kehuista. Haluat ilmeisesti haasteita itsellesi näin, muuttaa kylmä mies lämpöisemmäksi? Se ei ole helppo tie? Siksi ilmeisesti tykkäät enemmän haasteista? Luottamus vai vaatia paljon työtä, eikä sekään välttämättä riitä, jollei synny sitä yhteistä kemiaa ja uskoa yhteiseen hyvään?

        En usko, että kyse on haasteista tai muuttamisesta. Kyse on jostain lapsuuden kylmästä ihmissuhteesta, jonka alitajuisesti kokee rakkaudeksi. Jotain tällaista itse ajattelen. Olet väärillä jäljillä.


    • Anonyymi

      Mulla on täysin sama. Oon miettinyt, että ehkä se liittyy jotenkin omaan korostuneeseen miellyttämisen haluun ja siihen, että omat vanhemmat olivat aina kylmiä mua kohtaan.

      • Anonyymi

        Ihminen hakee sitä tuttua ja turvallista, siinä selitys. Jos on lapsuudessa ollut kylmät vanhemmat, sitä lähtee helpolla toistamaan myös muissa ihmissuhteissa. Hakee sitä vanhempien rakkautta, sieltä mistä sitä ei voi saada. Kun opettelee rakastamaan itseään ja vetämään rajoja, voi se miesmakukin muuttua. Oppii ymmärtämään sen, mitä ei kuulu sietää.


      • Anonyymi

        Minäkin luulen ,että johtuu lapsuuden kokemuksista. Mulla oli lämpimät vanhemmat mutta toisella oli ongelmansa eli ns. "kylmät kaudet"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen hakee sitä tuttua ja turvallista, siinä selitys. Jos on lapsuudessa ollut kylmät vanhemmat, sitä lähtee helpolla toistamaan myös muissa ihmissuhteissa. Hakee sitä vanhempien rakkautta, sieltä mistä sitä ei voi saada. Kun opettelee rakastamaan itseään ja vetämään rajoja, voi se miesmakukin muuttua. Oppii ymmärtämään sen, mitä ei kuulu sietää.

        En osaa rakastaa itseäni, vaikka koittanut opetella. Tuskin onnistuu ikinä. Kylmät vanhemmat piti tästä huolen. En tunnistaisi edes todellista rakkautta, vaikka se kävelisi vastaan. Jos en tiedä mitä rakkaus on niin osaako sitä oikeasti itsekään rakastaa?


    • Anonyymi

      Ketjusta poistettu 164 sääntöjen vastaista viestiä?

      • Anonyymi

        Mulla on tavote kostaa turha poistelu ja yritän jatkas klo 12 saakka saman täysin vääristä syistä poistetun viestin uudelleen laittoa

        Olen itsepäinen joten tää tavote menee kyllä maaliin

        T: Karoliina


      • Anonyymi

        Oho, olin itse poissa niin en niitä nähnyt. Toisessa ketjussa näin jotain troIIausta kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, olin itse poissa niin en niitä nähnyt. Toisessa ketjussa näin jotain troIIausta kyllä.

        51 minuuttia tuli rikki!

        Siitäs sai idiootti harmaita hiuksia.

        Olen äärimmäisen itsepäinen ja kun päätän jotain vedän sen läpi vaivaa nähden ja itseäni säästelemättä!

        T: Karoliina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        51 minuuttia tuli rikki!

        Siitäs sai idiootti harmaita hiuksia.

        Olen äärimmäisen itsepäinen ja kun päätän jotain vedän sen läpi vaivaa nähden ja itseäni säästelemättä!

        T: Karoliina

        Mitä sinä mulle vihoitttelet? En tiedä mikä sua vaivaa :) Joku vamppi vetänyt jostain herneen nenuun taas :) No, teitä riittää keskustelupalstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on tavote kostaa turha poistelu ja yritän jatkas klo 12 saakka saman täysin vääristä syistä poistetun viestin uudelleen laittoa

        Olen itsepäinen joten tää tavote menee kyllä maaliin

        T: Karoliina

        Ohho, miks ihmeessä on poistettu Karoliinan asialliset tekstit, kun ne kerta ovat olleet asiallisia? Liian lyhyitä vai mikä ihme? Sinnikäs oot kyl ollu 👍


    • Anonyymi

      Ehkä isäsi oli sellainen?

      Ehkä haluat kunnolla kyrpää joltain joka ei sinusta välitä?

      Naiset on elukoita ja sekopäitä.

    • Mikä erottaa kylmän henkilön lämpimästä?

      • Anonyymi

        Yleensä ihminen on "vain" syväjäässä. Ei ole oppinut käsittelemään saati näyttämään tunteitaan. Itse olen aina ollut erittäin tunteellinen. Maailma vaan opetti sen peittämään, ettei sattuisi niin kovasti. Jotkut ovat varmasti pitäneet minua joskus kylmänä. Nyt olen enemmän itseni, mutta suojauksia pidän edelleen välillä, kun en muuta osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä ihminen on "vain" syväjäässä. Ei ole oppinut käsittelemään saati näyttämään tunteitaan. Itse olen aina ollut erittäin tunteellinen. Maailma vaan opetti sen peittämään, ettei sattuisi niin kovasti. Jotkut ovat varmasti pitäneet minua joskus kylmänä. Nyt olen enemmän itseni, mutta suojauksia pidän edelleen välillä, kun en muuta osaa.

        Joku muu vastailee nyt kuin aloittaja tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku muu vastailee nyt kuin aloittaja tässä.

        Eikö tänne saakaan muut kirjoitella, ap??


    • Anonyymi

      Ihminen kaipaa aina tuttua. Se voi olla siis jotain mihin totuit lapsena. Tai sitten koet ettet ansaitse pohjimmiltaan hyvää miestä itsellesi. Itsetuntokysymys.

      • Anonyymi

        Hahahaha uskottele mitä haluat


      • Anonyymi

        En usko että se on noin. Kyse ei ole tuttuudesta eikä itsetunnosta vaan siitä miten kokee tunteet. (t ap, vain tämä vastaus multa tänään, jatkan matkaani, moi)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että se on noin. Kyse ei ole tuttuudesta eikä itsetunnosta vaan siitä miten kokee tunteet. (t ap, vain tämä vastaus multa tänään, jatkan matkaani, moi)

        Aivan kiistämätön fakta! Mutta kun ihmiset haluaa elää turvallisessa valheessa. - sivusta


    • Anonyymi

      Ihan sama ongelma itsellänikin. Olen hakenut rakkautta sieltä, missä sitä ei ole saatavilla. "Tuttu ja turvallinen helvetti". Kyllä se on jokin "haaste" yrittää löytää sieltä se jo edesmeenneen äidin rakkaus. Toisen vanhempani menetin lapsena ja silloin perheen dynamiikka muuttui täysin.

      Pysyn kohteestani etäällä, koska meidän ihmissuhde vain satuttaa minua. Hän on myös traumatisoitunut ja on siksi ilkeä minulle. Ei se kuvio siitä mihinkään muutu, vain itseäni voin muuttaa. Noidankehästä irrottautuminen on todella vaikeaa, ihmissuhde on kuin huumetta. Mutta uskon että aika ja etäisyys auttavat päästämään irti. Jos jatkaisin entiseen malliin, pettäisin vain itseäni.

      Käyn terapiassa ja aion hakea sille jatkoa pitempään psykoterapiaan, koska olen saanut hyvän terapeutin. Pidän lahjana sitä, että on osunut kohdalleni tuo hyvä terapeutti.

      On vaikeaa rakastaa itseään, jos olen saanut kaikkein lähimmältä ihmiseltä viestiä aina siitä, etten kelpaa. Syytän jatkuvasti itseäni kaikista epäonnistumisistani. Olen äärimmäisen ankara itseäni kohtaan. Äitini suhtautui väheksyvästi minuun ja siskoni kanssa arvostelivat minua ihan kaikesta vielä aikuisiälläkin. Eivät kyenneet parempaan. Kyllä niistä lähtökohdista on vaikea löytää tasapaino itsensä kanssa. Opettelen kuitenkin rakastamaan itseäni ja pitämään itsestäni hyvää huolta. Pienin askelin. Kukaan muu ei sitä puolestani tee.

      Ei kannata lähteä toistamaan noita kuvioita enää miesten kanssa. Sieltä saa kylmää kyytiä ja tuntee aina vain itsensä arvottomammaksi. Ymmärrän kuitenkin järjen kanssa ajateltuani ettei minussa voinut olla niin paljon vikoja, se käsitys itsestäni on vain iskostunut syvälle minuun.

      Haluan opetella rakastamaan itseäni. Se on ainoa tie jonka näen edessäni, kun täällä on kuitenkin elettävä. Mielummin haluan löytää niitä hyviä kokemuksia, että olisi mielekkäämpää elellä. Ja nimenomaan elää, eikä vaan ajelehtia päivästä seuraavaan. Ja vielä jonkun muun armoilla, eikä niin kuin itse haluaa.

      Voimia sinulle, aloittaja. Ansaitset kaiken hyvän, mitä elämällä on sinulle vielä annettavana. Kyllä kaikki voi vielä muuttua paremmaksi, jos lähdet kohtaamaan tunteitasi ja hoitamaan lapsuuden traumojasi. Tiedostat jo paljon, joten uskon että pystyt siihen. Usko sinä myös itseesi. Terveemmällä itsetunnolla oppii vetämään rajoja, joiden yli ei tulla. Päätin itse niin, vaikka riski olisi se, että pysyn aina yksin. Itsekunnioitus on numero 1.

    Ketjusta on poistettu 279 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      596
      16328
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14594
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      373
      9231
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5199
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4472
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      162
      2951
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      111
      1780
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1329
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1245
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1227
    Aihe