Selkokieliset aikuisille

Anonyymi-ap

Mitä selkokielisiä kirjoja on aikuisille tarjolla?
Sellaisia Dekkari tyyppisiä.

1

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

        Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
        Sinkut
        324
        1846
      2. Odotan sitä hetkeä

        kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
        Ikävä
        75
        1294
      3. Olen melko vakuuttunut

        etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
        Ikävä
        83
        1287
      4. Leijonat Maailmanmestareita!

        Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
        Maailman menoa
        134
        1157
      5. Muistatko kaivattusi

        Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
        Ikävä
        80
        967
      6. Minkälaisessa asennossa

        Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
        Ikävä
        85
        891
      7. Sinä siellä lähistöllä

        Tahtoisin tutustua paremmin 💫
        Ikävä
        48
        843
      8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

        https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
        Maailman menoa
        118
        814
      9. Mulla on ikävä

        sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
        Ikävä
        48
        790
      10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

        rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
        Ikävä
        60
        746
      Aihe