Käyvät kaikenlaisia talouskouluja ja kansanopistoja ja vastaavia, mutta sitten tekevät monenlaisia soppa-ruokia, joihin laittavat pyöreitä pippureita muka makua antamaan.
En mä vaan mitään pippurin makuaa maista. Harmia niistä vaan on, kun saa noukkia sopasta pois.
Usein tekevät voileivätkin sellaisilla härpäkkeillä varustettuna, että kun niitä syö, putuavat ne lattialle. Tikuilla pitäs kiinnittää leipään kananmuna-viipaleet sun muut.
Niin, ja niitä vihanneksia myös sovittelevat - piharatamonlehtiä, ja mitä lie.
On naisen logiikka kummallista
25
360
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, ei tuo ole käytännöllistä!
- Anonyymi
Nykyisin laitetaan soppaan liemikuutioita, jotka sulaa ja antaa makua.
Munat kannattaa syödä lusikalla munakupista, leikkaa vain munasta pää pois.
Älä ratamoita syö, voikukan lehdet on parempia.
Anna eukollesi tämä viesti luettavaksi. - Anonyymi
Ruokaa voi tehdä myös ilman lihaliemi kuutioita. On mausteseoksia kaupassa pienissä pusseissa. Esim Provence, Välimeren mauste seokset ja sitten yhden maustekasvin mausteet ja pippuriseokset esim 5 pippurin maustetta jauhettuna samassa purkissa. Itse käytän niitä jauhelihaan ja broilerin paistamiseen ja juuresten,kasvien paistamiseen ja keittämiseen.Sipulia laitan myös ja usein kermaa ei jauhoja. Paistan myös pannulla tomaatteja vihannesten kanssa. Kun teen vain itselleni ruokaa saa mieleistään.
- Anonyymi
Sitä ei aina tiedä mitä meille miehille syötetään.
Näyttäs olevan oma tieteenlaji - tuo ruuanlaitto.- Anonyymi
Minä en ole elämäni aikana ollut mikään talouskone miehelleni, siis se teki ruokaa joka oli ensin kotona työmaalta. Ja miehen tekemä ruoka oli todella hyvää ja maukasta. Soppia ei meillä syödä koskaan joten uusia reseptejä on saatavilla joka puolella .
Enkä ymmärrä kun mies sanoo että hänelle syötetään jotain, onko vieläkin olemassa niitä jotka päivittäin vuodesta vuoteen laittaa ruokaa jollekkin , joka sitten arvostelee.
Eikö ole parempi kun itse tekee ruokansa niin jää arvostelu pois kuvasta . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole elämäni aikana ollut mikään talouskone miehelleni, siis se teki ruokaa joka oli ensin kotona työmaalta. Ja miehen tekemä ruoka oli todella hyvää ja maukasta. Soppia ei meillä syödä koskaan joten uusia reseptejä on saatavilla joka puolella .
Enkä ymmärrä kun mies sanoo että hänelle syötetään jotain, onko vieläkin olemassa niitä jotka päivittäin vuodesta vuoteen laittaa ruokaa jollekkin , joka sitten arvostelee.
Eikö ole parempi kun itse tekee ruokansa niin jää arvostelu pois kuvasta .Joku ei syö sipulia, toiselle ei pippuri käy, joillekin ei kelpaa salaatti. Naisväki joutuu tekemään ruokaa, johon ei saa mitään makua Herran ja Hidalgon takia.
Mies sitten kehtaa valittaa ruuan laadusta vuosikymmeniä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku ei syö sipulia, toiselle ei pippuri käy, joillekin ei kelpaa salaatti. Naisväki joutuu tekemään ruokaa, johon ei saa mitään makua Herran ja Hidalgon takia.
Mies sitten kehtaa valittaa ruuan laadusta vuosikymmeniä.Joo ja maailman parhaat kokit on miehiä, mutta niin on huonoimmat myös.
Nykyään on lihaliemikuutiot pannassa.
Käytän niitä joskus, kuitenkin vähemmän kuin aikaisemmin.
Antavat joskus ihan hyvin makua, riippuu kyllä mikä merkki on käytössä. Kallein ei aina ole paras.- Anonyymi
Onko logiikka suomeksi keittotaito?
Kaikkea uutuutta oppii, kun jaksaa pysyä palstalla avoimin mielin. - Anonyymi
Kun tekee itse ruokansa niin ei tartte ihmetellä, minä en kyllä alkais jollekkin miehelle voileipiä tekemään, kun pystyy arvostelemaan naisten laittamia ruokia niin silloin pystyy itse omat ruokansa tekemään
- Anonyymi
Lihaliemikuutioissa on liikaa suolaa.
- Anonyymi
Ja ne liemi kuutioiden maku joskus käytin enkä pitänyt ja ne ihan turhia.
En osta maustettuja broileri lihojakaan vaan aina maustamatonta ja vähä rasvaista. Aloin talvella käyttämään vain voita tasvana leivän päällä ja paistamisessa pannulla. Olisi pitänyt aiemmin lopettaa oivariinin käyttö ei maistu miltään on kuin jotain käsirasvaa. Miksi ihmiset syö jotain flooraa. Miksi luonnontuote voi ei kelpaa. Käytän paljon maitotuotteita ja on ikävää kun niitä on pilattu hyla laktoosittomiksi. Maustamaton jugurttikin. Normaalia raejuustoa on ja rahkaa ja käytän kuohukermaa ruokaan ja kahviinkin. En syö litkuja ja korvikkeita. Rasvaista juustoa joka päivä. Ne vähä rasvaiset juustot maistuu pahalle. Sokeria en käytä hunajaa joskus teehen tai vaalean leivän päälle.
- Anonyymi
Jos voileivässä on liikaa tavaraa eikä se meinaa pysyä koossa, niiin oletko koskaan kuullut, että voi käyttää haarukkaa ja veistä apuna. Miksei sormiakin hätätapauksessa.
Keitto on muuten kyllä hemmetin hyvä ruoka, jonka salaisuus piilee sen liemessä, joka maustuu keiton aineksista ja mausteista. - Anonyymi
Työkaluja käytettäessä eivät sormet sottaannu, niin ei tarvitse imeskellä sormia.
Se on minusta iljettävä tapa, jota näkee usein tehtävän telkassa.- Anonyymi
Olin Helatorstaina ulkona syömässä perheeni kanssa. siis ravintolassa. Yhdelle syöjälle tuotiin servetin lisäksi myös kosteuspyyhkeitä, koska hänellä oli sellainen ruoka, johon oli pakko ottaa sormet avuksi. Jotta kyllä se ihan luvallista ja suotavaa on joissain tapauksissa.
- Anonyymi
Onko alkuperäinen kommentti todellakin vuodelta 2023?
Miksi et tee itse ruokia, saisit suusi mukaiset.- Anonyymi
Varmaan kutsuu vaimoaankin äidiksi
- Anonyymi
Onhan täällä kerrottu, miten vanhus kuorii perunat ukolleen ja ukon peräkammaripojalle. Ja laittaa joka päivä tarjolle kymmenen lajin leikkelelautasen ja muut pöperöt lisäksi.
- Anonyymi
Ja sitten joku jolle jäi sama levy päälle ad nauseaum. Itsekeksityillä sanoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten joku jolle jäi sama levy päälle ad nauseaum. Itsekeksityillä sanoilla.
Ad nauseaum puolestaan kuuluu ignoratio elenchiin, joka taas kuuluu retoriikkaan. Retoriikka kaikkine hienouksineen on suomijunteille tuntematonta.
- Anonyymi
Kuten jo aikaisemminkin sanoin, on kohottavaa pysytellä palstalla avoimin mielin, sillä täällä saa runsaasti uutta tietoa naisen logiikasta.
- Anonyymi
Ja varsinkin miehen. Jos heillä sitä on.
- Anonyymi
Tänään paistoin Luomu kananmunia ja katsoin sitten että on Närpiö ja pakkaaja joku outo nimi D.. En voinut syödä niitä. Vein roskiin. Kun on lukenut rehusta pulaa ja sitten piikityksistä. Valvotaanko Suomessa tarpeeksi tiloja? Jotenkin epävarma kaikki. Olin viime ja syönyt joka viikko munia. Niissä on hyvää proteiinia. Ulkomailla tehdään kaikenlaista huijausta elintarvikkeissa. Onko,joku yritys laittanut ötökkä jauhoja tuotteisiin?
En juuri osta leipomo tuotteita. Yksi keksi pakkaus on.- Anonyymi
Miten se pakkaajan nimi voi pilata. munat? Eikäroskiin saa heittää ruokaa, ne kuuluu biojätteisiin. Kyllä suomalaisiin jauhoihinkin voiluottaa.
- Anonyymi
No tuossa on sitä naisen logiikkaa. On kuin Speden sketsistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194953Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5292560Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1482139Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192132- 191745
- 821624
- 1461525
- 1131131
- 126903
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869