Niissä on niin todella rumat muodot.
Skodat ovat niin rumia, että ne tappavat kaikki kukat tien varsilta 100 metrin säteellää
10
235
Vastaukset
- Anonyymi
Onko noin? Ihan uutta tietoa maailmalta kun kukille on kehittynyt näköelin.
- Anonyymi
No onhan se ruma, mutta ei ne kukat kuihdu skodan takia. Elämä voi toki kuihtua ja vaimo lähteä.
- Anonyymi
Skoda on ollut mulla 1999 v,asti .Nyt niitä mersun ja pemarin pieksäjiä on pihassa 3 kpl.Merkki e vaihdu ..se on VARMA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skoda on ollut mulla 1999 v,asti .Nyt niitä mersun ja pemarin pieksäjiä on pihassa 3 kpl.Merkki e vaihdu ..se on VARMA!
No ei sillä kyllä piekse Bmw:tä tai Mersua mutta on noi skodat kyllä ihmeen hyviä ajaa. Skodassa on kuitenkin aika helvesti parantamisen varaa sisustan laadussa ym. Simppeli ulkonäkö varmaankin senkin takia että koko merkki valitettavasti kuuluu VW konsernin tuotoksiin öljypohjaa myöden.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Skoda fääbiöllähän on jo monia "maailman rumimman auton" titteleitä. Kaikki skeidat järjestään on kuin perseestä repäistyjä lutkuja. Neuvostoliitostahan tuo perinne on kun ei saanut olla mitään kaunista.
- Anonyymi
Ovetkin aukeavat väärinpäin kuten Ifassa.
- Anonyymi
Miksi sitten Suomalaiset,kuten MINÄ ajamme SKODALLA?Parhaalla mahdollisella nyky länsiautolla? mulla on alla 3.6 fsi 4x4 Combi. Tämän auton moottorin on tehnyt PORCHE,jota käytti mm. katumaastureissaan.Olet jäänyt onneton pahasti kehityksestä jälkeen ,tai olet jotenkin sairas......
- Anonyymi
Väärin, Skoda on voittanut muotoilu kilpailuja.
- Anonyymi
Meillä on kivaa ,kun on 3 länsiskodaa pihassa ...kukat kukkivat ....joitain näyttää tosiasiat vituttavan....hyvää kesää sulle kateellinenkin!!!!
- Anonyymi
Minulla kukkii komeasti vm 2020 Toyota Corolla Hybrid Premium.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191