Mitä olette syönyt tänään?

Anonyymi-ap

Minä yhden välipalapatukan, maissi-vadelmajugurtti.
Tällasta se on kun rakastuu.

24

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän mennessä vettä ja kahvia. Varmaan kroppa alkaa kohta, kuitenkin klo 21 mennessä huutamaan vastalauseitaan ja tarttee oikeasti syödä jotain kiinteääkin.

      • Anonyymi

        Uskoisin että mulla nälkä iskee seitsemään mennessä. Nyt juon kahvia niin se siirtää vielä hetken.


      • Anonyymi

        Mulla tulis sydäri jos joisin kahvia tyhjään vatsaan. Mut oonkin about maailman herkin kofeiinille ja siksi en juo kahvia kuin spesiaalitapauksissa. 😅


    • Anonyymi

      Öö, tajusin juuri unohtaneeni juoda tänään kahvia. Siis... miten sen voi unohtaa?! 🤣

      • Anonyymi

        Toi on kyllä mielenkiintoista, jos normaalisti juot?😃


    • Anonyymi

      4 grillimaggaraa, 3 hillomunkkii 300g mokkapalaa, lsutasellinen muroja, lautasellinen kaurapuuroa, kaursleipää kinkulla, 3 pihviä 5 perunaa pieni sipsipussi karkkeja, 5 mukii kahvia, 4 lasii maitoa, monia lasilllisia vettä. Öööö... unohtuko jtn

      • Anonyymi

        Viel minä jtn iltanaposteltavaa teen, poppareit kai


      • Anonyymi

        Oho, minä olisin noilla eväillä melkoinen valas ⚖


      • Anonyymi

        Ja pötsi kiittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pötsi kiittää.

        Ja suolistosyöpä....


    • Anonyymi

      Aamupala: Mysliä ja kauramaitoa. Kaksi kuppia kahvia. Vettä.

      Lounas: Vihersalaattia, tomaattia, raejuustoa ja vähän parempilaatuista tonnikalaa jossain pippurimausteessa. Pala täysjyväruisleipää, jonka päällä mustapippurituorejuustoa. Vettä.

      Välipala: Kaksi kaurahiutale-banaani-kaakaopalloa, joita minulla on useimmiten tehtynä pakastimeen hätävaraksi. Vie nälkää ja makeannälkää. Vettä.

      Iltapala/illallinen: Munakokkelia, tuoretta kurkkua "salaatiksi". Vettä.

      • Anonyymi

        Mulle tuli nyt nälkä kuin luin sua. Jo lounaan kohdalla. Nyt syömään. t. ap


    • Anonyymi

      Oon sitten syönyt teidän muidenkin puolesta. Varmaan pian sellaiset 2000 kaloria täynnä😁 mut toki olen tänään urheillut, joten osa niistä on onneksi kulutettu.

      • Anonyymi

        Minä taas lähinnä "toimistohommia", joten ei tässä ole kulutettukaan mitään 😄


    • Anonyymi

      Kolme perunaa, kaksi kanan rintafilettä, lisukkeeksi puolukoita, punajuurta, tomaattia, lisäksi voileivän, jonka päällä juustoa, kurkkua, kylmäsavustettua kirjolohta, jälkiruuaksi mustikkajogurtin sekä mansikka-raparperikiisseliä. Päivällä söin kahvin kanssa suklaakakkua. Vielä ajattelin illalla syödä jotain iltapalaa. Ehkä kaakaota ja juusto-lohisämpylää.

      • Anonyymi

        Pituus ja paino?

        Viikon tai kuukauden ruokalasku?

        - TODNÄK FOTTNESSTYBY


    • Anonyymi

      Mä söin just lenkin päätteeksi jonkun vegaanijätskin (pitää olla balanssi 😅) ja nyt mukissa kuumaa persikkateetä tms. En nyt puhu muista syömisistä, kun tuskin ketään kiinnostaa. Mut ilmeisesti en siis oo rakastunut kun ruoka maistuu 😂
      N31

    • Anonyymi

      Marianne karkin, hammas lohkesi ja sitten hammaslääkäriin.
      En syö enää Marin- karkkeja.

    • Anonyymi

      En ole syönyt mitään kohta 30 tuntiin. Oli tarkoitus vetää 2 päivän vesipaastot, mutta taitaa jäädä tällä kertaa 1,5 päivään.

    • Anonyymi

      Aamupalan, lounaan, 2 jädetuuttia, kaupan valmispuuron mustikoilla, loput salmiakkikarkit. Nyt illalla vielä ehkä puolikas pakastepizza. Joo ja olen pituuteeni nähden joku 30 kg ylipainoinen. Johtunee jokapäiväisestä herkuttelusta. En ole kovin nuori enää.

    • Anonyymi

      Kasvissosekeittoa ja jauhelihaa. Mustaa kahvia sekä vettä.

    • Anonyymi

      6 jätskituuttii, sellasii lidlin
      5 mukia kaffee
      5 lasillist maitoo
      Perhepitsan
      Lihapiirakan kaikilla mausteilla
      Perunalastuja megapussukka
      Irtonamuja 400g
      5 palasta leipää kinkulla juustolla
      Paketillisen keksejä
      Banaanin

    • Anonyymi

      Ketä helvettiä kiinnostaa mitä kukakin on syöny onko jotenkin sairasta

      • Anonyymi

        Tässä on 23 kommenttia eli aika montaa. Mikä sinua vaivaa? Alkoiko menkat vai onko jo vaihdevuodet? Miehilläkin on kuulemma vaihdevuodet.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      3706
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2264
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe