Minä yhden välipalapatukan, maissi-vadelmajugurtti.
Tällasta se on kun rakastuu.
Mitä olette syönyt tänään?
24
300
Vastaukset
Tähän mennessä vettä ja kahvia. Varmaan kroppa alkaa kohta, kuitenkin klo 21 mennessä huutamaan vastalauseitaan ja tarttee oikeasti syödä jotain kiinteääkin.
- Anonyymi
Uskoisin että mulla nälkä iskee seitsemään mennessä. Nyt juon kahvia niin se siirtää vielä hetken.
- Anonyymi
Mulla tulis sydäri jos joisin kahvia tyhjään vatsaan. Mut oonkin about maailman herkin kofeiinille ja siksi en juo kahvia kuin spesiaalitapauksissa. 😅
- Anonyymi
Öö, tajusin juuri unohtaneeni juoda tänään kahvia. Siis... miten sen voi unohtaa?! 🤣
- Anonyymi
Toi on kyllä mielenkiintoista, jos normaalisti juot?😃
- Anonyymi
4 grillimaggaraa, 3 hillomunkkii 300g mokkapalaa, lsutasellinen muroja, lautasellinen kaurapuuroa, kaursleipää kinkulla, 3 pihviä 5 perunaa pieni sipsipussi karkkeja, 5 mukii kahvia, 4 lasii maitoa, monia lasilllisia vettä. Öööö... unohtuko jtn
- Anonyymi
Viel minä jtn iltanaposteltavaa teen, poppareit kai
- Anonyymi
Oho, minä olisin noilla eväillä melkoinen valas ⚖
- Anonyymi
Ja pötsi kiittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pötsi kiittää.
Ja suolistosyöpä....
- Anonyymi
Aamupala: Mysliä ja kauramaitoa. Kaksi kuppia kahvia. Vettä.
Lounas: Vihersalaattia, tomaattia, raejuustoa ja vähän parempilaatuista tonnikalaa jossain pippurimausteessa. Pala täysjyväruisleipää, jonka päällä mustapippurituorejuustoa. Vettä.
Välipala: Kaksi kaurahiutale-banaani-kaakaopalloa, joita minulla on useimmiten tehtynä pakastimeen hätävaraksi. Vie nälkää ja makeannälkää. Vettä.
Iltapala/illallinen: Munakokkelia, tuoretta kurkkua "salaatiksi". Vettä.- Anonyymi
Mulle tuli nyt nälkä kuin luin sua. Jo lounaan kohdalla. Nyt syömään. t. ap
- Anonyymi
Oon sitten syönyt teidän muidenkin puolesta. Varmaan pian sellaiset 2000 kaloria täynnä😁 mut toki olen tänään urheillut, joten osa niistä on onneksi kulutettu.
- Anonyymi
Minä taas lähinnä "toimistohommia", joten ei tässä ole kulutettukaan mitään 😄
- Anonyymi
Kolme perunaa, kaksi kanan rintafilettä, lisukkeeksi puolukoita, punajuurta, tomaattia, lisäksi voileivän, jonka päällä juustoa, kurkkua, kylmäsavustettua kirjolohta, jälkiruuaksi mustikkajogurtin sekä mansikka-raparperikiisseliä. Päivällä söin kahvin kanssa suklaakakkua. Vielä ajattelin illalla syödä jotain iltapalaa. Ehkä kaakaota ja juusto-lohisämpylää.
- Anonyymi
Pituus ja paino?
Viikon tai kuukauden ruokalasku?
- TODNÄK FOTTNESSTYBY
- Anonyymi
Mä söin just lenkin päätteeksi jonkun vegaanijätskin (pitää olla balanssi 😅) ja nyt mukissa kuumaa persikkateetä tms. En nyt puhu muista syömisistä, kun tuskin ketään kiinnostaa. Mut ilmeisesti en siis oo rakastunut kun ruoka maistuu 😂
N31 - Anonyymi
Marianne karkin, hammas lohkesi ja sitten hammaslääkäriin.
En syö enää Marin- karkkeja. - Anonyymi
En ole syönyt mitään kohta 30 tuntiin. Oli tarkoitus vetää 2 päivän vesipaastot, mutta taitaa jäädä tällä kertaa 1,5 päivään.
- Anonyymi
Aamupalan, lounaan, 2 jädetuuttia, kaupan valmispuuron mustikoilla, loput salmiakkikarkit. Nyt illalla vielä ehkä puolikas pakastepizza. Joo ja olen pituuteeni nähden joku 30 kg ylipainoinen. Johtunee jokapäiväisestä herkuttelusta. En ole kovin nuori enää.
- Anonyymi
Kasvissosekeittoa ja jauhelihaa. Mustaa kahvia sekä vettä.
- Anonyymi
6 jätskituuttii, sellasii lidlin
5 mukia kaffee
5 lasillist maitoo
Perhepitsan
Lihapiirakan kaikilla mausteilla
Perunalastuja megapussukka
Irtonamuja 400g
5 palasta leipää kinkulla juustolla
Paketillisen keksejä
Banaanin - Anonyymi
Ketä helvettiä kiinnostaa mitä kukakin on syöny onko jotenkin sairasta
- Anonyymi
Tässä on 23 kommenttia eli aika montaa. Mikä sinua vaivaa? Alkoiko menkat vai onko jo vaihdevuodet? Miehilläkin on kuulemma vaihdevuodet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540