Toin viime syksynä mummolan kellarista vanhan laudoista tehdyn jämerän laatikon kerrostalon häkkivarastooni. Huomasin eilen, että siinä kasvoi valkoista rihmastoa. Laatikko oli kyllä ollut likainen, mutta siinä ei ollut syksyllä mitään sellaista. Vein laatikon kaatopaikalle kertomatta kenellekään. Nyt mietin, onko tuo sädesieni (?) voinut levitä muutaman kuukauden aikana kellarivarastossa? Onko itiöitä päässyt ilmaan? Tarkistin kaikki oman koppini tavarat, eikä sitä tai hajua ollut missään. Silmämääräisesti katsoin, ettei naapurikopissakaan ollut.
Olen nyt hieman huolissani, että olenko mahdollisesti tuonut sädesienen kerrostalomme kellariin. Kosteutta yms. olosuhteita ei kyllä ole täällä eikä pitänyt olla mummolankaan kellarissa, josta laatikon otin.
Voiko sädesieni levitä puulaatikosta?
Anonyymi-ap
5
397
Vastaukset
- Anonyymi
Just tuon näköistä.
https://www.vastavalo.net/rihmasto-sienirihmasto-hometta-531384.html- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17883065p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ja "mummola" on siis asumaton autiotalo, johon oli jäänyt tavaraa.
- Anonyymi
Olet oikeassa, on syytä suojautua. Kääri metalliverkkoon, silmäkoko 10 mm, laatikko niin säästyy muut tavarat tartunnalta.
- Anonyymi
Olet voinut tuoda mutta ei se siellä lisäänny ellei olosuhteet ole sille otolliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703540Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483463Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 322016
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401665Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390