mies? Kun juteltiin?
valehtelitko siitä naisesta
41
564
Vastaukset
- Anonyymi
en valehtele..helpompi olla
- Anonyymi
Miten helpompi olla? Ajattelin vaan kaunistelitko totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten helpompi olla? Ajattelin vaan kaunistelitko totuutta.
helpompi yleensä olla kun on rehellinen.. ja en isommin kaunistele asioita, suoraan parempi😊 kysyy niin saa tietää😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
helpompi yleensä olla kun on rehellinen.. ja en isommin kaunistele asioita, suoraan parempi😊 kysyy niin saa tietää😃
Voisit vaikka ollakin hän, tai luulisin 😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit vaikka ollakin hän, tai luulisin 😃
nii..ei tiedä😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nii..ei tiedä😊
Ei tiedäkään, mutta oletko puhunut jotain naisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedäkään, mutta oletko puhunut jotain naisesta?
joo..oon😊 puhuin naiselle johon oon ihastunut yhdestä naisesta jonka tapasin yllättäen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo..oon😊 puhuin naiselle johon oon ihastunut yhdestä naisesta jonka tapasin yllättäen.
En muista hänen puhuneen mistään yllätystapaamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista hänen puhuneen mistään yllätystapaamisesta.
no höh 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpoin sanoa jos et halua tietää totuutta ni älä kysy itseni tuntien mua kun ei ole jo kotona opetettu valehtelemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin toki hyvä valehtelussakin jos haluaisin elämäni elää valheessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin toki hyvä valehtelussakin jos haluaisin elämäni elää valheessa
Ok. mutta et sinä taida olla hän kun mistään yllätyksestä ei ollut kyse.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17883132u
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tiedän että valehteli. Tai siis, kertoi totta verhotuin sanankääntein, josta muodostui virheellinen kuva heistä.
Parhaat valehtelijat muuten ekoittaa mukaan totuutta kertomiinsa juttuihin.
Ihan sama. Tyyppi on historiaa.- Anonyymi
Et sinä voi tietää kun vain minä ja mies oltiin paikalla.
- Anonyymi
Voi sulla on vielä paljon oppimista siitä millainen on hyvä valehtelija
- Anonyymi
Teeppä palvelus sille naiselle ja kysy itseltään. Varmuutta et saa kysymällä juttelukaverilta.
- Anonyymi
Ei mistään sellaisesta ole kyse. Naista ei haukuttu yhtään.
- Anonyymi
Kukahan mies? Mul on tasan yks ja sekää ei enää rakasta mua.
- Anonyymi
Yksi nainen? Jos olet hän niin tässä on yksi joka rakastaa sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi nainen? Jos olet hän niin tässä on yksi joka rakastaa sua.
No kiva, voitko sanoo sen muualla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kiva, voitko sanoo sen muualla
Missä muualla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä muualla?
Eli et ole hän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli et ole hän
Ai koska en tiedä sanomatta mitä viestintä sinä tarkoitat?
En sitten ole hän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sitten ole hän.No kyllä se nyt on niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sitten ole hän.No helvet*i blogista puhun.
Voih, valehtelu on rumaa! Ei saa valehdella! Totuus on paras. Paitsi jos se totuus on vähän ruma. Silloin voi pitää suunsa kauniisti supussa. Puss 🌞
- Anonyymi
Olisit kysyny häneltä kun juttelitte jos kerran kiinnosti turha sitä on täällä huudella
- Anonyymi
En ajatellut silloin vielä että voisi olla joku valkoinen valhe.
- Anonyymi
Tuskin oot hän H nainen, ei mulla muita ole mielessä kun sinä T. J
- Anonyymi
Olen minä. Mutta oletko sinä oikea en tiedä. Anteeksi kun ajattelen edes tuollaisia. Olen vähän sekaisin kaikesta nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minä. Mutta oletko sinä oikea en tiedä. Anteeksi kun ajattelen edes tuollaisia. Olen vähän sekaisin kaikesta nyt.
Mitä jos puhuisit mulle ihan siellä missä yleensäkin puhutaan. Selvitetään asia jos hän olet. Olet nimittäin erehtynyt nyt kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos puhuisit mulle ihan siellä missä yleensäkin puhutaan. Selvitetään asia jos hän olet. Olet nimittäin erehtynyt nyt kyllä.
Ja kyllä, täällä on multa alotuksia. Mut ne on sulle. Kun et vastaa muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äh minä luin väärin, ei tuo ole minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin ku kaipaar jotain toista mut H olet varmaan se mun H just :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä vissii haluat että kärsin. Sano vaan henmetti ettet halua kuulla musta enää.
- Anonyymi
Noinhan ne perättömät juorut saavat siivet ja kasvavat kasvamistaan. Onko kiva olla koko kylän juorukello?
- Anonyymi
Tämä on anonyymipalsta. Juoru on ihan eri asia. Olet vain tyhmä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on anonyymipalsta. Juoru on ihan eri asia. Olet vain tyhmä!
Eikö vaikuta vähän läpinäkyvältä raivota noinkin neutraaliin kommenttiin ja nimitellä vielä perään? Vähemmästäkin tulee mieleen, että arvon anonyymipalstan lukija koittaa kehitellä tarinaa anonyymipalstan kautta. -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö vaikuta vähän läpinäkyvältä raivota noinkin neutraaliin kommenttiin ja nimitellä vielä perään? Vähemmästäkin tulee mieleen, että arvon anonyymipalstan lukija koittaa kehitellä tarinaa anonyymipalstan kautta. -sivusta
Ei se ollut raivoa. Kannattaa opetella vähän lukemaan rivien väliä. Se oli rauhallinen tokaisu että hänellä oli tyhmä kommentti. Ei se sönkkäämällä muutu että tuo oli tyhmän ihmisen tyhmä kommentti. Ei raivostuta yhtään jonkun tyhmyys ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930