Mustansuden iltaketju

Susiprinssi saapui kotilinnaan 🐺🏰


Mitä kuuluukaan Prinsessalle? 🤗

54

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla muuta tekemistä ole kuin sukkahousumieheillä täällä

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­­N­­y­­­m­­­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17883157d

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Prinsessa tykkää sinun halustasi tapattaa omat lapsesi. Ihan varmasti tykkää siitä.

    • On mennyt ilta nopeasti ja rennosti 😊 nyt olen huolestunut kun on kissa kadoksissa…🥺 pyörin ja hyörin tuolla pihalla huikkien ja kissitellen. Vaikka kuinka kauan.

      No, mitäpä Susi taistelun jälkeen? 😌

      • Voi kissiä... Toivottavasti tulee pian kotiin sekin. 🐈

        Mitäs minä. Meni treenit kivasti. Meitä oli nyt vähän paikalla mutta sitäkin kokeneempia, niin saatiin kunnon tappelua aikaan. 😁

        Nyt pitäisi tietysti iltapalaa laittaa. On energiaa tuhlattu ja täytyy tankata hyvin. 😊


      • Onko Prinsessalla huomennakin aamu aikainen? Prinsillä on. 🙂


      • mustasusi kirjoitti:

        Voi kissiä... Toivottavasti tulee pian kotiin sekin. 🐈

        Mitäs minä. Meni treenit kivasti. Meitä oli nyt vähän paikalla mutta sitäkin kokeneempia, niin saatiin kunnon tappelua aikaan. 😁

        Nyt pitäisi tietysti iltapalaa laittaa. On energiaa tuhlattu ja täytyy tankata hyvin. 😊

        Vai on siellä tapeltu oikein reippaasti😅 eihän vahinkoja käynyt? vaikka olethan pro-master⚔️🐺


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Vai on siellä tapeltu oikein reippaasti😅 eihän vahinkoja käynyt? vaikka olethan pro-master⚔️🐺

        No kävi pari vahinkoa. Sain omasta kilvestäni ylähuuleen. Ja kerran osui miekka vastustajaa kasvojen alueelle... onneksi ei sattunut pahasti. Ehdin kyllä säikähtämään sitä. Kyllä siinä kylmäpussia jouduttiin käyttämään. 😬


      • mustasusi kirjoitti:

        Onko Prinsessalla huomennakin aamu aikainen? Prinsillä on. 🙂

        Minulla on vapaapäivä huomenna😊 ihanaa jo pelkästään sekin kun ei tarvitse herätystä laittaa. Lähden ajelulle huomenna ja menen viettämään aikaa asunnolleni toiselle paikkakunnalle😌


      • mustasusi kirjoitti:

        No kävi pari vahinkoa. Sain omasta kilvestäni ylähuuleen. Ja kerran osui miekka vastustajaa kasvojen alueelle... onneksi ei sattunut pahasti. Ehdin kyllä säikähtämään sitä. Kyllä siinä kylmäpussia jouduttiin käyttämään. 😬

        Oijoi sentään🤕 onko ne miekat tosi teräviä?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Minulla on vapaapäivä huomenna😊 ihanaa jo pelkästään sekin kun ei tarvitse herätystä laittaa. Lähden ajelulle huomenna ja menen viettämään aikaa asunnolleni toiselle paikkakunnalle😌

        Onpas mukavaa. Hyvä kun saat nukkua tarpeeksi. 😊
        Onko sinulla useampi vapaa?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Oijoi sentään🤕 onko ne miekat tosi teräviä?

        Ei ne sentään teräviä ole ollenkaan. Jos olisi, niin sitten kävisi oikeasti todella huonosti. Vaikka kyllä nuokin on haavoja saaneet aikaan. Harvinaista se on kuitenkin. Mustelmia kyllä tulee aina.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi kissiä... Toivottavasti tulee pian kotiin sekin. 🐈

        Mitäs minä. Meni treenit kivasti. Meitä oli nyt vähän paikalla mutta sitäkin kokeneempia, niin saatiin kunnon tappelua aikaan. 😁

        Nyt pitäisi tietysti iltapalaa laittaa. On energiaa tuhlattu ja täytyy tankata hyvin. 😊

        Näinköhän sulla on kokemusta noiden tappeluiden osalta mistään muusta kun siitä kuinka otetaan turpaan kunnolla


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Vai on siellä tapeltu oikein reippaasti😅 eihän vahinkoja käynyt? vaikka olethan pro-master⚔️🐺

        Voi kuinka sievästi sä yrität itse itsesi itsetuntoa nostattaa mahtaa sua vituttaa kun mä käyn aika ajoin sut puottamassa takaisin maanpinnalle niistä pilvilinnoistas


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Minulla on vapaapäivä huomenna😊 ihanaa jo pelkästään sekin kun ei tarvitse herätystä laittaa. Lähden ajelulle huomenna ja menen viettämään aikaa asunnolleni toiselle paikkakunnalle😌

        Paljonko mahtanee asumiskulut sulla olla kun kahdesta asunnosta maksat ette si ole oppinu kuinka suomen verotus toimii


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Oijoi sentään🤕 onko ne miekat tosi teräviä?

        Voi prinsessani... Tänne taas tulee noita hulluja sotkemaan kaiken. 😞


      • mustasusi kirjoitti:

        Onpas mukavaa. Hyvä kun saat nukkua tarpeeksi. 😊
        Onko sinulla useampi vapaa?

        Ei ole kuin yksi vain. Periaatteessa on toinenkin, nimittäin kun sitten menen yöksi töihin niin tarvitsee vasta illalla lähteä. Niin se on kiva😄


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ei ole kuin yksi vain. Periaatteessa on toinenkin, nimittäin kun sitten menen yöksi töihin niin tarvitsee vasta illalla lähteä. Niin se on kiva😄

        Se on kivaa. 😊
        Minulla on vielä 2 aamua jaksettavana... Siten on koko viikonloppu vapaana. 😊
        Ainakin vielä on...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko mahtanee asumiskulut sulla olla kun kahdesta asunnosta maksat ette si ole oppinu kuinka suomen verotus toimii

        Minulla on yksi vuokra-asunto. Mitä minä kahdella tekisin? 💁🏼‍♀️


      • mustasusi kirjoitti:

        Se on kivaa. 😊
        Minulla on vielä 2 aamua jaksettavana... Siten on koko viikonloppu vapaana. 😊
        Ainakin vielä on...

        Pidä kiinni niistä vapaista😌 kyllä tarvitset niitä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Pidä kiinni niistä vapaista😌 kyllä tarvitset niitä.

        Kyllä joo. Oikeassa olet. Ihana Prinsessa. 😌


      • Joko se kissa löytyi? 🐈


      • mustasusi kirjoitti:

        Joko se kissa löytyi? 🐈

        Kyllä löytyi onneksi☺️ vähän kyllä sille motkotin kun ei voinut tulla kun kutsuin😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kyllä löytyi onneksi☺️ vähän kyllä sille motkotin kun ei voinut tulla kun kutsuin😃

        heheh.. Hyvä juttu. Onko se minkä ikäinen kissi? ☺️


      • mustasusi kirjoitti:

        heheh.. Hyvä juttu. Onko se minkä ikäinen kissi? ☺️

        Kohta parin vuoden 😽


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kohta parin vuoden 😽

        Voi onpas vielä nuori kissuli. Varmasti kiva kaveri. 😃😍


      • mustasusi kirjoitti:

        Voi onpas vielä nuori kissuli. Varmasti kiva kaveri. 😃😍

        On se kyllä niin rakas😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        On se kyllä niin rakas😊

        Varmasti lutuinen. ❤️🐱


      • mustasusi kirjoitti:

        Varmasti lutuinen. ❤️🐱

        On! 🥹🥰


      • Anonyymi

        Vain vastuuttomat ihmiset, jotka eivät eläimistä välitä, laskevat kissansa ulos vapaaksi. Tuolla teiden varsilla sitten näkee niitä auton alle jääneinä. Ja kissat tappavat linnut ja oravat huvikseen, eivät niitä edes syö. Moisille eläinten vihaajille pitäisi antaa eläintenpitokielto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain vastuuttomat ihmiset, jotka eivät eläimistä välitä, laskevat kissansa ulos vapaaksi. Tuolla teiden varsilla sitten näkee niitä auton alle jääneinä. Ja kissat tappavat linnut ja oravat huvikseen, eivät niitä edes syö. Moisille eläinten vihaajille pitäisi antaa eläintenpitokielto.

        Me ollaan aina eläimistä välitetty paljon, ollaan todella eläinrakasta väkeä.
        Täällä maaseudulla, jossa on paljon peltoa ympärillä, kyllä annetaan kissojen liikkua ulkona pyydystämässä hiiriä ja myyriä. Sellaisesta elämästä ne kissat nauttii täällä maaseudulla. Tuntuu, että se olisi kissan vapauden riistoa, jos ei päästetä ulos täällä.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Me ollaan aina eläimistä välitetty paljon, ollaan todella eläinrakasta väkeä.
        Täällä maaseudulla, jossa on paljon peltoa ympärillä, kyllä annetaan kissojen liikkua ulkona pyydystämässä hiiriä ja myyriä. Sellaisesta elämästä ne kissat nauttii täällä maaseudulla. Tuntuu, että se olisi kissan vapauden riistoa, jos ei päästetä ulos täällä.

        Se on just oikein. 🐱


      • mustasusi kirjoitti:

        Se on just oikein. 🐱

        Niin 😼 kaupungissa on asia tietysti aivan eri. Siellä ne kissat ei tosiaankaan kuulu mihinkään liikenteeseen pyörimään…


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Niin 😼 kaupungissa on asia tietysti aivan eri. Siellä ne kissat ei tosiaankaan kuulu mihinkään liikenteeseen pyörimään…

        Ei todellakaan. Jäävät raukat autojen alle, niin kuin jää oravat ja monet muut. 😓


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Me ollaan aina eläimistä välitetty paljon, ollaan todella eläinrakasta väkeä.
        Täällä maaseudulla, jossa on paljon peltoa ympärillä, kyllä annetaan kissojen liikkua ulkona pyydystämässä hiiriä ja myyriä. Sellaisesta elämästä ne kissat nauttii täällä maaseudulla. Tuntuu, että se olisi kissan vapauden riistoa, jos ei päästetä ulos täällä.

        Niin niin. Siellä Jumalan selän takana ei mitkään säännöt päde. Siellä salametsästetään rauhoitettuja eläimiä, tapetaan kissanpoikasia murskaamalla niiden kallot muuriin ja muuta mukavaa. Kissa ei kuulu Suomen luontoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin. Siellä Jumalan selän takana ei mitkään säännöt päde. Siellä salametsästetään rauhoitettuja eläimiä, tapetaan kissanpoikasia murskaamalla niiden kallot muuriin ja muuta mukavaa. Kissa ei kuulu Suomen luontoon.

        Ei niin saa tehdä!😡 sydämettömiä idiootteja nyt on joka pitäjässä, sekä kaupungissa että maalla. Älä yleistä, että maaseudulla muka toimitaan noin.
        Täällä maatiaiskissoja leikkautetaan, että ei tule pentuja. Jos ei leikkauteta ja pentuja tulee, niitä pentuja annetaan eteenpäin. Tai pidetään itsellä.
        Kukaan täysijärkinen ihminen ei tapa kissanpentuja😠


    • Anonyymi

      Montaakos persoonaasi ajattelit tänään käyttää saadaksesi keskustelun itseksesi

      • Mitäs väliä sillä on loppupeleissä? Kuinka paljon annat asian häiritä pientä elämääsi? Ainahan voit laittaa palstan kiinni, ja katsella telkkaria.


    • Taas minun pitäisi mennä jo, tai olla jo nukkumassa. Unten maassa. Ei vaan väsytä yhtään...

      • Anonyymi

        Kerroppas ihan silleen lyhyesti mikä se on se ydin? Mulle kun ei auennu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppas ihan silleen lyhyesti mikä se on se ydin? Mulle kun ei auennu

        Ydin? Ei aukea minullekaan tuo sinun kysymyksesi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ydin? Ei aukea minullekaan tuo sinun kysymyksesi.

        Siis ooletko sinä nyt aikonu valita sen paperisen ja ditten ne nsuhat mitä niihin on vaateliikkeet ylendä myyny minä en tieä onko nii liike idea suomessa uusi?


    • Kyllä minä lähden nyt unta odottamaan sänkyyni. Hyvää yötä Prinsessani. 🤗 😚

      • Anonyymi

        Siis oletko sinä nyt alotanut fuugan soiton?


      • Hyvää yötä Prinssi☺️😚 minuakin jo alkaa väsyttää…😴


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä Prinssi☺️😚 minuakin jo alkaa väsyttää…😴

        Nähdään huomenna taas. 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis oletko sinä nyt alotanut fuugan soiton?

        Se on hieno kappale.


      • mustasusi kirjoitti:

        Nähdään huomenna taas. 🤗

        Huomiseen 👋🏻😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oletko sinä nyt alotanut fuugan soiton?

        Susi opettelee nahkahuilun räpläämistä.


    • Anonyymi

      Uskalsitko jopa kellarissa käydä vilvottelees

    • Anonyymi

      Olen susi 50 vuotias ja kissat ovat ihania ja niin lutusia. Ai että.

    • Anonyymi

      Mä täällä soittelen kukkopilliä. Mun uusi rakas just toi mulle sen näytille.

      • Jaa. Minua kiinnostaa kovin sun uusi rakas ja kukkopillinsä. Siinähän soittelet.


      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1417
    2. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1131
    3. 37
      812
    4. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      796
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      157
      765
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      752
    7. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      48
      722
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      695
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      679
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      632
    Aihe