Oletko täällä nyt?
Hei rakas kulta!
9
332
Vastaukset
- Anonyymi
Täällähän minä.. 😻 miten meni neitokaisen päivä? Nautitko täysin rinnoin?
- Anonyymi
Tsirbula kirjoitti:
Nautin hurrjasti, toivoin että olisit ollut mukana.
Olisin tullut takaapäin sua halimaan ja pusuttelemaan. Kiihkeän iltasuukon antanut poskellesi ja siitä alaspäin kaulallesi.. hups menipäs taas vähän laukalle… 🔥
Anonyymi kirjoitti:
Olisin tullut takaapäin sua halimaan ja pusuttelemaan. Kiihkeän iltasuukon antanut poskellesi ja siitä alaspäin kaulallesi.. hups menipäs taas vähän laukalle… 🔥
Hih, olisin kyllä pitänyt moisesta ylläristä! Mitähän minä olisin tehnyt, no, ainakin vastannut suudelmaan ja nauranut vähän.. 🙊
Tsirbula kirjoitti:
Hih, olisin kyllä pitänyt moisesta ylläristä! Mitähän minä olisin tehnyt, no, ainakin vastannut suudelmaan ja nauranut vähän.. 🙊
Nauranut VÄHÄN? Olisit nauranut katkeamatta kun olisin kutitellut selkääsi ja vatsaasi ja ajellut minua lopettamaan… 😁
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17883189Z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kaikenlaista touhuttua.
Paikkoja kuntoon, huomenna jatkuu.
Mitäs sinne?- Anonyymi
Hyvää tänne. Ikävä on kova.
- Anonyymi
Mukavaa, kuullla Tuire
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264081
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 563549
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203435- 793417
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633270- 812856
- 542775
- 202514
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142254