Oletko täällä nyt?
Hei rakas kulta!
9
277
Vastaukset
- Anonyymi
Täällähän minä.. 😻 miten meni neitokaisen päivä? Nautitko täysin rinnoin?
- Anonyymi
Tsirbula kirjoitti:
Nautin hurrjasti, toivoin että olisit ollut mukana.
Olisin tullut takaapäin sua halimaan ja pusuttelemaan. Kiihkeän iltasuukon antanut poskellesi ja siitä alaspäin kaulallesi.. hups menipäs taas vähän laukalle… 🔥
Anonyymi kirjoitti:
Olisin tullut takaapäin sua halimaan ja pusuttelemaan. Kiihkeän iltasuukon antanut poskellesi ja siitä alaspäin kaulallesi.. hups menipäs taas vähän laukalle… 🔥
Hih, olisin kyllä pitänyt moisesta ylläristä! Mitähän minä olisin tehnyt, no, ainakin vastannut suudelmaan ja nauranut vähän.. 🙊
Tsirbula kirjoitti:
Hih, olisin kyllä pitänyt moisesta ylläristä! Mitähän minä olisin tehnyt, no, ainakin vastannut suudelmaan ja nauranut vähän.. 🙊
Nauranut VÄHÄN? Olisit nauranut katkeamatta kun olisin kutitellut selkääsi ja vatsaasi ja ajellut minua lopettamaan… 😁
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17883189Z
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kaikenlaista touhuttua.
Paikkoja kuntoon, huomenna jatkuu.
Mitäs sinne?- Anonyymi
Hyvää tänne. Ikävä on kova.
- Anonyymi
Mukavaa, kuullla Tuire
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1055039
- 634927
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592971- 432731
- 152257
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441804- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588