Että ei nähdä 2 kuukauteen ja vielä olisi jotain. En edes halua odottaa niin kauan näkemistä. Unohdetaan koko juttu nyt.
Ei ole mitään mahdollisuutta enää
24
465
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään enää halua odotella.
- Anonyymi
Miksi ei voida vaikka kahvitella yhdessä joskus. En tajua sua eikun sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei voida vaikka kahvitella yhdessä joskus. En tajua sua eikun sitä.
Mun puolesta voidaan kahvitella. En näe mitään estettä
sille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun puolesta voidaan kahvitella. En näe mitään estettä
sille.Okei, kysyn häneltä joskus ja suostut, jos olet hän. EIku miten tämä menee 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, kysyn häneltä joskus ja suostut, jos olet hän. EIku miten tämä menee 😁
Kysy ihmeessä. Suostun jos olet hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy ihmeessä. Suostun jos olet hän.
Kuka muuten olet?
- Anonyymi
Miten niin 2kk.?
Oli miten oli. 2kk on naurettavan pieni aika ihmisen elämässä. Jos ei sitä pysty odottamaan niin johan on kärsimätön kaveri.- Anonyymi
Mutta kun siihen ei ole mitään syytä. Asutaan pienen ajomatkan päässä eikä olla aina reissussa, sitä en uko. En suostu siihen. Jos ei voi nähdä joskus vaikka kahvin merkeissä niin hus mun elämästä kokonaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun siihen ei ole mitään syytä. Asutaan pienen ajomatkan päässä eikä olla aina reissussa, sitä en uko. En suostu siihen. Jos ei voi nähdä joskus vaikka kahvin merkeissä niin hus mun elämästä kokonaan.
Mikä on pieni ajomatka?
Voisin ihan hyvin lähteä vaikka kahville tai jotain.
Mutta hankala sopia mitään kun ei olle yhteistietoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieneekö ollutkaan sun elämäs kskaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lieneekö ollutkaan sun elämäs kskaan!
On se mutta haluaako olla enempää. En minä enää ajattele niin jyrkästi kuin aloituksessa. Olin vaan niin tunteissani kirjoittaessa. Syystäkin.
Hihihi, vais niin
- Anonyymi
Me ei kohta kahteen vuoteen.
- Anonyymi
Niin mutta kun ei ole syytä hänen kanssa siihen NYT. Paitsi jos ei halua nähdä mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta kun ei ole syytä hänen kanssa siihen NYT. Paitsi jos ei halua nähdä mua.
näkymättömyyteen ei ole syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole syytä tai ei ollut syytä tutustua.ehkä pilasin mahdollisuuteni jo elämällä itsellään. Epäonnistuin ja siksi ei päädytty yhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole syytä tai ei ollut syytä tutustua.ehkä pilasin mahdollisuuteni jo elämällä itsellään. Epäonnistuin ja siksi ei päädytty yhteen.
Me ollaan nähty. Tarkoitin vaan että ei ole syytä olla 2 kk tai 2 vuotta näkemättä. jos tykkää toisesta. Jos ei tykkää niin ei tarvii nähdä enää koskaan.
- Anonyymi
Kuukausi sinne tai tänne.
Jos olet saamaton pelkuri, niin sitten se onkin aivan eri asia, koko juttu.- Anonyymi
Taidat itse olla joku saamaton pelkuri. Se kuukausi on osoitus siitä tykkääkö vai ei.
- Anonyymi
Sopii.
- Anonyymi
Vähän jos saisi pidempiä lauseita, että voisi edes koittaa tunnistaa. Ehei.
- Anonyymi
Sellasta ihmettä ei varmaan enää koskaan tapahdu että hänet saisin nähdä ei voisi paremmalle tuntua mikään muu jos vielä näkis olisin kyllä onnekas
- Anonyymi
Ajattelin olevani raskaana ja se tekee kohtuullisen paljon ihmisiä jotka eivät ole parhaimmillaan tämän jälkeen sitten herran haltuun vuonna ja se tekee hyvää molemmille osapuolille ei kai se nyt ihan liikaa tähän kuvioon ja sitten tuollaista seuraa tilkitsemään on ollut täyttymättömien toiveiden mukaisesti tuo tullessaan ja sitten tuollaista uhkakuvien maalailua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820