Ei ole mitään mahdollisuutta enää

Anonyymi-ap

Että ei nähdä 2 kuukauteen ja vielä olisi jotain. En edes halua odottaa niin kauan näkemistä. Unohdetaan koko juttu nyt.

23

426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En minäkään enää halua odotella.

      • Anonyymi

        Miksi ei voida vaikka kahvitella yhdessä joskus. En tajua sua eikun sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei voida vaikka kahvitella yhdessä joskus. En tajua sua eikun sitä.

        Mun puolesta voidaan kahvitella. En näe mitään estettä
        sille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun puolesta voidaan kahvitella. En näe mitään estettä
        sille.

        Okei, kysyn häneltä joskus ja suostut, jos olet hän. EIku miten tämä menee 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, kysyn häneltä joskus ja suostut, jos olet hän. EIku miten tämä menee 😁

        Kysy ihmeessä. Suostun jos olet hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy ihmeessä. Suostun jos olet hän.

        Kuka muuten olet?


    • Anonyymi

      Miten niin 2kk.?

      Oli miten oli. 2kk on naurettavan pieni aika ihmisen elämässä. Jos ei sitä pysty odottamaan niin johan on kärsimätön kaveri.

      • Anonyymi

        Mutta kun siihen ei ole mitään syytä. Asutaan pienen ajomatkan päässä eikä olla aina reissussa, sitä en uko. En suostu siihen. Jos ei voi nähdä joskus vaikka kahvin merkeissä niin hus mun elämästä kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun siihen ei ole mitään syytä. Asutaan pienen ajomatkan päässä eikä olla aina reissussa, sitä en uko. En suostu siihen. Jos ei voi nähdä joskus vaikka kahvin merkeissä niin hus mun elämästä kokonaan.

        Mikä on pieni ajomatka?
        Voisin ihan hyvin lähteä vaikka kahville tai jotain.
        Mutta hankala sopia mitään kun ei olle yhteistietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kun siihen ei ole mitään syytä. Asutaan pienen ajomatkan päässä eikä olla aina reissussa, sitä en uko. En suostu siihen. Jos ei voi nähdä joskus vaikka kahvin merkeissä niin hus mun elämästä kokonaan.

        Lieneekö ollutkaan sun elämäs kskaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieneekö ollutkaan sun elämäs kskaan!

        On se mutta haluaako olla enempää. En minä enää ajattele niin jyrkästi kuin aloituksessa. Olin vaan niin tunteissani kirjoittaessa. Syystäkin.


    • Hihihi, vais niin

    • Anonyymi

      Me ei kohta kahteen vuoteen.

      • Anonyymi

        Niin mutta kun ei ole syytä hänen kanssa siihen NYT. Paitsi jos ei halua nähdä mua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun ei ole syytä hänen kanssa siihen NYT. Paitsi jos ei halua nähdä mua.

        näkymättömyyteen ei ole syytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun ei ole syytä hänen kanssa siihen NYT. Paitsi jos ei halua nähdä mua.

        Ei ole syytä tai ei ollut syytä tutustua.ehkä pilasin mahdollisuuteni jo elämällä itsellään. Epäonnistuin ja siksi ei päädytty yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole syytä tai ei ollut syytä tutustua.ehkä pilasin mahdollisuuteni jo elämällä itsellään. Epäonnistuin ja siksi ei päädytty yhteen.

        Me ollaan nähty. Tarkoitin vaan että ei ole syytä olla 2 kk tai 2 vuotta näkemättä. jos tykkää toisesta. Jos ei tykkää niin ei tarvii nähdä enää koskaan.


    • Anonyymi

      Kuukausi sinne tai tänne.
      Jos olet saamaton pelkuri, niin sitten se onkin aivan eri asia, koko juttu.

      • Anonyymi

        Taidat itse olla joku saamaton pelkuri. Se kuukausi on osoitus siitä tykkääkö vai ei.


    • Anonyymi

      Sopii.

      • Anonyymi

        Vähän jos saisi pidempiä lauseita, että voisi edes koittaa tunnistaa. Ehei.


    • Anonyymi

      Sellasta ihmettä ei varmaan enää koskaan tapahdu että hänet saisin nähdä ei voisi paremmalle tuntua mikään muu jos vielä näkis olisin kyllä onnekas

    • Anonyymi

      Ajattelin olevani raskaana ja se tekee kohtuullisen paljon ihmisiä jotka eivät ole parhaimmillaan tämän jälkeen sitten herran haltuun vuonna ja se tekee hyvää molemmille osapuolille ei kai se nyt ihan liikaa tähän kuvioon ja sitten tuollaista seuraa tilkitsemään on ollut täyttymättömien toiveiden mukaisesti tuo tullessaan ja sitten tuollaista uhkakuvien maalailua

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe