En tahdo vanhaa

Äijänkäppyrääkään..

16

564

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En minäkään t. Mies

• Kukas sellaista...

• Jo sitten huonosti minua tunnet.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jo sitten huonosti minua tunnet.

Ja jos olet ystävällinen ja kerrot itse kuinka voisin elämästäsi tehdä sulle sun pahimman mahdollisen helvetin jos et itse ole itsellesi jo riittävän pahaa helvettiä saanut luotua

• Anonyymi

Eikä kukaan pakota ottamaankaan. Äijänkäppyräkin on äijänkäppyrä vain huomattavasti nuoremmilke. Äijänkäppyrä samanikäisessä seurassa on juuri oikean ikäinen. Kyllä vanhat pariskunnat näyttävät omaan silmääni perin viehättäviltä.

• Anonyymi

Näin kerran junassa ehkä jonkun 80-vuotiaan pariskunnan istumassa vierekkäin ja pitämässä toisiaan kädestä kiinni. Se oli niin kaunista, että minun piti sanoa se heille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin kerran junassa ehkä jonkun 80-vuotiaan pariskunnan istumassa vierekkäin ja pitämässä toisiaan kädestä kiinni. Se oli niin kaunista, että minun piti sanoa se heille.

Juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko sellainen "lutunen pariskunta" ?

• Anonyymi

Kiitos tiedosta mustasuden luoma juttu- ja mielikuvituskaveri provosoivine hihkauksineen. Ja ketä se kiinnostaa?

• Anonyymi

Sivusta: Jos yhtään tutkit aloittajan profiilia, niin huomaat että kyseessä on nainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: Jos yhtään tutkit aloittajan profiilia, niin huomaat että kyseessä on nainen!

Ei mies tuossa sinun profiilissa ainakaan aiemmin lukenut mitään tai ollut netistä pöllittyä kuvaa tai käsittelyohjelmalla muokattua kuminaamaa ja niihin profiilikuvauksiin kai voi kirjoittaa mitä lystää

• Anonyymi

Miksi ihmeessä kirjoittelet tänne tälläistä?

• Anonyymi

Vähän tulee tästä roboottisuudesta mieleen, että trollimies kyselee itse itseltään tai jollain taantuneella maalittajalla on huonot housuissa ja aiheet vähissä

• Anonyymi

No kuka nyt tahtoisi, jos on nuorempiakin saatavilla.

• Anonyymi

Riippuu tästä nuorisosta tietysti

• Anonyymi

Sitten tarttee laittaa asiioita tapahtumaan, kaikki nimittäin ajan myötä vanhentuvat myös ketä ikinä mahdatkin kaipailla.
      -K-

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      200
      8920
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5348
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      53
      4621
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      89
      4380
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      58
      3563
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3336
    7. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      58
      3208
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2846
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      43
      2660
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2591
    Aihe