Äijänkäppyrääkään..
En tahdo vanhaa
16
592
Vastaukset
- Anonyymi
En minäkään t. Mies
Kukas sellaista...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jo sitten huonosti minua tunnet.
Ja jos olet ystävällinen ja kerrot itse kuinka voisin elämästäsi tehdä sulle sun pahimman mahdollisen helvetin jos et itse ole itsellesi jo riittävän pahaa helvettiä saanut luotua
- Anonyymi
Eikä kukaan pakota ottamaankaan. Äijänkäppyräkin on äijänkäppyrä vain huomattavasti nuoremmilke. Äijänkäppyrä samanikäisessä seurassa on juuri oikean ikäinen. Kyllä vanhat pariskunnat näyttävät omaan silmääni perin viehättäviltä.
- Anonyymi
Näin kerran junassa ehkä jonkun 80-vuotiaan pariskunnan istumassa vierekkäin ja pitämässä toisiaan kädestä kiinni. Se oli niin kaunista, että minun piti sanoa se heille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kerran junassa ehkä jonkun 80-vuotiaan pariskunnan istumassa vierekkäin ja pitämässä toisiaan kädestä kiinni. Se oli niin kaunista, että minun piti sanoa se heille.
Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko sellainen "lutunen pariskunta" ?
- Anonyymi
Kiitos tiedosta mustasuden luoma juttu- ja mielikuvituskaveri provosoivine hihkauksineen. Ja ketä se kiinnostaa?
- Anonyymi
Sivusta: Jos yhtään tutkit aloittajan profiilia, niin huomaat että kyseessä on nainen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: Jos yhtään tutkit aloittajan profiilia, niin huomaat että kyseessä on nainen!
Ei mies tuossa sinun profiilissa ainakaan aiemmin lukenut mitään tai ollut netistä pöllittyä kuvaa tai käsittelyohjelmalla muokattua kuminaamaa ja niihin profiilikuvauksiin kai voi kirjoittaa mitä lystää
- Anonyymi
Miksi ihmeessä kirjoittelet tänne tälläistä?
- Anonyymi
Vähän tulee tästä roboottisuudesta mieleen, että trollimies kyselee itse itseltään tai jollain taantuneella maalittajalla on huonot housuissa ja aiheet vähissä
- Anonyymi
No kuka nyt tahtoisi, jos on nuorempiakin saatavilla.
- Anonyymi
Riippuu tästä nuorisosta tietysti
- Anonyymi
Sitten tarttee laittaa asiioita tapahtumaan, kaikki nimittäin ajan myötä vanhentuvat myös ketä ikinä mahdatkin kaipailla.
-K-
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1267130Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam894935Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk733791Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,273014Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni442591Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t281979Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2091505Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3221312Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on471126Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1671123