Venäläisen Suhoin. Oli niin kauniit muodot ja sähäkän värinen ulkoasu, etten voinut vastustaa kiusausta. En malta että pääsen ensilennolle!
Mietin myös nimeä hänelle. Ehkä Yekaterina tai Alexandra? Venäläiset osaavat olla vaan niin inspiroivia ja hienoja.🤍💙❤️
Kesä on pelastettu monelta osin.😎
Ostin juuri lentokoneen
28
278
Vastaukset
- Anonyymi
Ja uutisointia seuranneena tämän hetken tapahtumista hyvin paljon natsien kaltaisia ainakin heidän hallitsijansa jota he presidentiksikin tuntuisivat kutsuvan
- Anonyymi
Juuripa näin. En voi käsittää miten valitsivat koomikon presidentikseen. Teurastaa omaa kansaansa ja elättelee turhaa toivoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuripa näin. En voi käsittää miten valitsivat koomikon presidentikseen. Teurastaa omaa kansaansa ja elättelee turhaa toivoa.
Muistan kun 80-luvulla turhaan yritettiin kaataa Neuvostoliitto talouspakotteilla. Siinä se vaan vieläkin seisoo kommunistinen Neuvostoliitto ja hienosti menee. Ja taas turhaan haaveillaan että Venäjä kaatuu. Kun Venäjähän ei toki kaadu kahdesti vuosisadassa omaan älyttömyyteensä.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17883337k
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kiva pieni lennokki. Voidaan yhdessä ohjailla kaukosäätimellä.
- Anonyymi
Se on mun ja siihen ei muut koske! 😄
😎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on mun ja siihen ei muut koske! 😄
😎Saattaisin mielelläni yhden m kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattaisin mielelläni yhden m kanssa.
No senkus vaan. Tuskin minulta lupaa kyselet, kun minä olen nyt niin innoissani lentokoneestani.
😎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No senkus vaan. Tuskin minulta lupaa kyselet, kun minä olen nyt niin innoissani lentokoneestani.
😎Sinun kanssa tietysti. En siis m kirjainta vaan miestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kanssa tietysti. En siis m kirjainta vaan miestä.
Ei kiitos. Olen tyytyväinen yksin.
😎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos. Olen tyytyväinen yksin.
😎Ai. Sitten ei voi mitään. Kovasti kyllä yritin aikanaankin että oltaisiin edes jotenkin jossain tekemisissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai. Sitten ei voi mitään. Kovasti kyllä yritin aikanaankin että oltaisiin edes jotenkin jossain tekemisissä.
En tunnista tai tiedä mistä puhut. Ei ihmissuhteet nyt edes kiinnosta. Suhoi kiinnostaa. Kumpi nimi ehdotus muuten sinusta parempi koneelle?
😎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunnista tai tiedä mistä puhut. Ei ihmissuhteet nyt edes kiinnosta. Suhoi kiinnostaa. Kumpi nimi ehdotus muuten sinusta parempi koneelle?
😎Tästä on kovin aikaa. Et varmaan enää siis muista minua vaan olet kiinnostunut kaikesta muusta ja ehkä muista naisistakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on kovin aikaa. Et varmaan enää siis muista minua vaan olet kiinnostunut kaikesta muusta ja ehkä muista naisistakin.
En ole koskaan sinua edes nähnyt. Ja nyt minua kiinnostaa vain Suhoi 39 ja nukkuminen.
😎
- Anonyymi
Kuulostaa
Hyvältä- Anonyymi
Paranee vaan kun pääsen lentämään!
😎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paranee vaan kun pääsen lentämään!
😎Niin ehkei juuri nytte passais hyvin
- Anonyymi
Suhoi Su-25STM
Määritelmä
Rooli Rynnäkkökone
Miehistö 1 ohjaaja
Ensilento
Palveluskäyttöön
Valmistaja OKB Suhoi
Mitat
Pituus 15,53 m
Kärkiväli 14,36 m
Korkeus 5,20 m
Massa
Massa tyhjänä kg
Massa kuormattuna 20 500 kg
Voimalaite
Moottori 2 x Tumanski R-195 / 2 x 44 140 Newtonia
Suoritusarvot
Nopeus 950 km/h meren pinnan tasolla
Toimintasäde 800 km - 1400 km
Siirtolentomatka 2 250 km
Lakikorkeus 10 000 m
Aseistus
Tykit
Muu aseistus 5 000 kg pommeja
Kehitys
Edeltäjä Suhoi Su-25
😎- Anonyymi
Tsih
- Anonyymi
Russakan koneet ei kovassa huudossa länsimaissa. Hornetit ja F-35:set parempia.
- Anonyymi
No se nähdään vielä...😂
😎 - Anonyymi
parempi tommonen
ITekkii ohjeiltava
Ääni usseikin tietää
- Anonyymi
Oletko tehnyt ikinään elämässäsi mitään hyvää kenellekään? Pienkoneita useasti putoilee taivaalta.
- Anonyymi
No sitä sinun täytyy kysyä kaikilta muilta kuin minulta.
😎
- Anonyymi
Tiedän yhden pienkonelentäjän. Oksettava mies.
- Anonyymi
Juha Sipilä.
- Anonyymi
"Pituus 15,53 m
Kärkiväli 14,36 m
Korkeus 5,20 m
Massa kuormattuna 20 500 kg"
Joo pienkone kyseessä, vaikka onkin kevyempi kuin moni nainen.😂
😎
- Anonyymi
Tämä taitaa olla se pystysuoraan laskeutuva malli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265368- 534631
- 894390
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601