Parhaiten pärjään seuraavilla opeilla.

Anonyymi-ap

-Älä kerro kenellekään mitä aiot.
-Älä luota yhtään kenenkään.
-Älä oleta yhtään mitään.
-Älä usko ihmiseen.
-Älä kuuntele toisia.
-Älä usko kuin itseäsi.
-Älä tuhlaa aikaasi toisiin ihmisiin.
-Älä koskaan usko löytäväsi rakkautta muualta kuin itsestäsi.
-Älä tuo itseäsi esille.
-Älä välitä muista.

Tuossa alkuunsa useampi.

😎

60

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no jaa. Olet joutunut huonoon seuraan ilmeisesti jossain vaiheessa elämääsi.

      • Anonyymi

        En todellakaan, vaan parhaaseen mahdolliseen, sillä minä olen aina ollut niissä läsnä.

        😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan, vaan parhaaseen mahdolliseen, sillä minä olen aina ollut niissä läsnä.

        😎

        Joo, tuttu juttu mullekin. Mutta silti pitää mun mielestä antaa ihmisille mahdollisuus todistaa tuo vääräksi. Saattaahan niitä olla muitakin kaltaisiasi. Tuooa asenteella voi katkeroitua ja menettää uskonsa kaikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan, vaan parhaaseen mahdolliseen, sillä minä olen aina ollut niissä läsnä.

        😎

        Läsnä missä mikä luulotauti sulla on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läsnä missä mikä luulotauti sulla on

        Mistä syystä sinä reagoit näin voimakkaasti jonkun (ätmi)tyypin trollailuun, olisiko itselläsi jotain epärealistisia kokemuksia tai ajatuksia, joihin koet mahdollisesti tarvitsevasi muita mukaan jollain tavalla?


    • Anonyymi

      En tiennytkään sinussa mies olevan noin paljon samaa kanssani.

      • Anonyymi

        Aina on se mies tungettava joka kommenttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on se mies tungettava joka kommenttiin.

        No miehelle kirjoitan. Miten voisi muuten tietää?


      • Anonyymi

        No jee! Mutta minä en roiku huonoissa ihmisissä millään tekosyyllä. Ja aina olen ollut puhdas.

        Oletkos sinä?

        😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jee! Mutta minä en roiku huonoissa ihmisissä millään tekosyyllä. Ja aina olen ollut puhdas.

        Oletkos sinä?

        😎

        Puhtaana oleminen voi vähän vaihdella. Pyrin kyllä usein peseytymään usein mutta sitten taas helposti onkin likainen. Roikkumista koukuilla muissa en harrasta. Se voisi olla raskasta sekä itselleni pitää kiinni ja sille joka hinaa minua perässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhtaana oleminen voi vähän vaihdella. Pyrin kyllä usein peseytymään usein mutta sitten taas helposti onkin likainen. Roikkumista koukuilla muissa en harrasta. Se voisi olla raskasta sekä itselleni pitää kiinni ja sille joka hinaa minua perässään.

        No sitten emme ole niin samanlaisia kuin kommentistasi oletetaan.

        😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitten emme ole niin samanlaisia kuin kommentistasi oletetaan.

        😎

        Yleisesti kutsuisin itseäni puhtaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti kutsuisin itseäni puhtaaksi.

        No riippuu standardeista. En lähde kertomaan omiani kun niistä aina turhaan ihmiset loukkaantuu.

        😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No riippuu standardeista. En lähde kertomaan omiani kun niistä aina turhaan ihmiset loukkaantuu.

        😎

        Kerro toki jos aina olet puhdas. Jaa salaisuutesi puhtaudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro toki jos aina olet puhdas. Jaa salaisuutesi puhtaudelle.

        Ei se päde kuin minuun. Muut saavat olla juuri sellaisia kun haluavat.

        😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se päde kuin minuun. Muut saavat olla juuri sellaisia kun haluavat.

        😎

        Onhan tuokin jo hyvä ajatus kun ajattelee mitä teet yleisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuokin jo hyvä ajatus kun ajattelee mitä teet yleisesti.

        No sitähän ei tiedä kukaan muu kuin minä. Joten jättäkää arvostelut sikseen.

        😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän ei tiedä kukaan muu kuin minä. Joten jättäkää arvostelut sikseen.

        😎

        Minä tiedän mitä kaivattuni tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän mitä kaivattuni tekee.

        Tee oma aloitus jos asiasta haluat enemmän avautua. Kiitos.

        😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee oma aloitus jos asiasta haluat enemmän avautua. Kiitos.

        😎

        Eli sinua ei kiinnosta minun kaipaukset edes ja kauan kun olen kaivannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinua ei kiinnosta minun kaipaukset edes ja kauan kun olen kaivannut.

        Ei kiinnosta.

        😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta.

        😎

        Etpä halunnut tutustuakaan silloin kun vielä nähtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä halunnut tutustuakaan silloin kun vielä nähtiin.

        Aika moneen olen jättänyt tutustumatta joita en ole nähnyt aikoihin.

        😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina on se mies tungettava joka kommenttiin.

        Kai hän sen minuutensa nyt tunkee joka paikkaan kun itsestään kirjoittaa ja itselleen vastailee tämä ”positiivinen” aloittajahemmo siis😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jee! Mutta minä en roiku huonoissa ihmisissä millään tekosyyllä. Ja aina olen ollut puhdas.

        Oletkos sinä?

        😎

        Puhdas miten ja tuon tekstin perusteella uskaltaisin jopa sanoa että taidat olla tekosyiden kuningas vieläkö ihmettelet miksi seurassasi ei kukaan halua olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhdas miten ja tuon tekstin perusteella uskaltaisin jopa sanoa että taidat olla tekosyiden kuningas vieläkö ihmettelet miksi seurassasi ei kukaan halua olla

        Ehkä siksi, etten minä halua olla muiden seurassa? Mitä lottoot?

        😎


    • Anonyymi

      Hevonbashaa. Negatiivista hölynpölyä.

      Mieheltä tämä kommentti

      • Anonyymi

        Niin onkin. Siis pelkästään sinun kommenttisi poika. Miehen ei tarvitse arvostella toisten periaatteita.

        😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin. Siis pelkästään sinun kommenttisi poika. Miehen ei tarvitse arvostella toisten periaatteita.

        😎

        Kuulostaa nurkkaan itse itsensä ajaneen ihmisen peloilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa nurkkaan itse itsensä ajaneen ihmisen peloilta.

        Luulo ei ole tiedon väärti.

        😎


    • Anonyymi

      Ihan hyviä prinsiippejä, jos joutuu toksisessa tai sairaassa ympäristössä toimimaan. Normaalien kanssa ehkä sitten joku toinen lista.

      • Anonyymi

        En tee eroa ihmisten välille.

        😎


      • Anonyymi

        Niin ihan totta tämäkin, tosin ätmin lista menee ehkä inhorealismin puolelle


      • Anonyymi

        Onko työpaikkasi ilmapiiriltään toksinen tai sairas?
        Onhan sillä toki vaikutuksensa, konska työpaikalla suuri osa vuorokaudesta vietetään. Kerro tarkemmin, millaisia epäkohtia.


    • Anonyymi

      Hyviä neuvoja, allekirjoitan. Ihmisiin ei pidä luottaa liiaksi on yksi tärkeimmistä.

    • Anonyymi

      -kerro vain harvoille ja valituille mitä aiot
      -luota niihin ketkä on luottamuksen arvoisia
      -luota intuitioon
      -luota ihmisiin
      -kuuntele muita, opit siinä itsekin samalla
      -usko itseesi ja rakkaimpiin ihmisiin
      -anna aikaasi muille välillä
      -usko rakkauteen
      -ole näkyvä
      -rakasta, niin sinäkin saat rakkautta

      T.optimisti

      • Anonyymi

        Sulla on fiksuja mietteitä ajatuksia


      • Anonyymi

        Luin ensin, että luota instituutioon, joo tässä intuitiossa on enemmän järkeä


      • Anonyymi

        Olisi mielenkiintoista nähdä millainen dynamiikka kahdella näin eri mielipiteet omaavilla olisi yhdessä. Toisiko se tasapainoa vai kaaosta?


    • Anonyymi

      Itsellesikö tätä hokemaa hoet oletko valmentaja

      • Anonyymi

        Elämä jää kokematta , jos ei uskalla ja luota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä jää kokematta , jos ei uskalla ja luota

        Kerroppa mulle. Miten ihminen voi luottaa, jos koko ajan tulee negaa niskaan ja tapaa vääriä ihmisiä? Elämää nähneenä suurin osa ihmisistä on jotain vaille jääneitä. Mitä rakkauteen tulee miehet on liian lapsellisia sellaisille naisille, jotka osaavat kehittää itseään. Siksi ne varmaan ottavat koiran ennemmin kuin miehen pääsee edelleen helpommalla.


    • Anonyymi

      Totta noilla varmaan pärjää. Mutta ei niillä eheää elämää, onnellisutta tai parisuhdetta ikinä saa.

      • Anonyymi

        Narsisti ei välitä kuin itsestään ap on sellainen.
        Muita tuhoava omaan napaan tuijottaja


    • Anonyymi

      Paljon tuossa on asiaa, mutta paljon sellaista mikä ei pidä paikkaansa.

      - Älä koskaan kerro mitä meinaat tai ajattelet tehdä (tärkeimmissä asioissa sinulle)
      -Luota itseesi ja vaistoosi ja intuitiooso 99 %
      - Älä kysele muilta itsellesi tärkeimmissä asioissa koska (oma intuitio kertoo sinulle totuuden)
      - Tee ja toimi, kun aika on, Älä selittele muille saatika kysele ja kerro muille
      - Kyllä, on ihmisiä joihin voi oikeasti luottaa, mutta ei niitä ole välttämättä kovin paljon, koska on liikaa, jotka eivät hallitse omaa juorun halujaan tai "Nyt on liian makea juttu - pakko saada kertoa", sitä esiintyy paljon.
      - pidä oma sisin itselläsi, Älä levitä/jakele sitä ympärilläsi

      Enempää ei jaksa listata :)

      • Anonyymi

        Naivia


    • Anonyymi

      Narsismia.

    • Anonyymi

      Tee mitä haluat, mutta tiedä mahdolliset seuraamukset ja tee ne vain, jos vielä haluat.

    • Anonyymi

      Nuo voisivat olla T-naisen prinsiippejä. Olen samaa mieltä lähes kaikesta.

      • Anonyymi

        Nah, elämän tuomaa varovaisuutta vain. Enkä nyt noihin kaikkiin ainakaan edes usko. Ehkä nää vois olla, mihin jossain määrin kyllä:

        -Älä kerro kenellekään mitä aiot.
        -Älä luota yhtään kenenkään.
        -Älä oleta yhtään mitään.
        -Älä usko kuin itseäsi.

        -T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nah, elämän tuomaa varovaisuutta vain. Enkä nyt noihin kaikkiin ainakaan edes usko. Ehkä nää vois olla, mihin jossain määrin kyllä:

        -Älä kerro kenellekään mitä aiot.
        -Älä luota yhtään kenenkään.
        -Älä oleta yhtään mitään.
        -Älä usko kuin itseäsi.

        -T

        Jokainen joutuu kantamaan oman ristinsä, olen pahoillani puolestasi. Se on oikeastaan aika outoa, että kaikki on nyt niin selvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen joutuu kantamaan oman ristinsä, olen pahoillani puolestasi. Se on oikeastaan aika outoa, että kaikki on nyt niin selvää.

        Tavallaan, mutta takaraivossani kytee silti vieläkin epäilyksen siemen, johtuen irl-viestintäsi laadusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen joutuu kantamaan oman ristinsä, olen pahoillani puolestasi. Se on oikeastaan aika outoa, että kaikki on nyt niin selvää.

        Mikä hänen ristinsä on?


    • Anonyymi

      Kaikki t-naiset, joita minulla on ollut kunnia tuntea..
      Jokaiselle olisin voinut jättää sydämen, lompakon, pähkinät ja sielun säilytykseen ilman huolen häivää. Poikkeus aikajatkumossa kenties.

      • Anonyymi

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta osa pähkinöistä olisi voinut kyllä hävitä poissa ollessasi.

        -T


    • Anonyymi

      - Älä usko ajatuksia
      - Älä opeta ellei sinua pyydetä opettamaan
      🕊

    • Anonyymi

      - Mieti mitä teet, ajattele seurauksia.

    • Anonyymi

      Monesti itseään kaikkivoipaisena ihmisenä pitävä yllättyy kuinka kaikki ei menekään suunnitelmien mukaan.

      • Anonyymi

        Tuo oli tarkoitus olla vastaus edellä olevalle *Mieti mitä teet, ajattele seurauksia.* kirjoittajalle


    • Anonyymi

      Mun feitit ei oo mun tämän hetken tunteissa, eikä mun sydän oo täysin mun oma. Petollista on moni asia, ja joskus on hyvä nähdä ne todelliset valheet, ja erottaa sieltä se ihminen ja totuus. Väsymystä on monesta asiasta, mutta en usko puoliakaan, miltä jutut nyt näyttää. Kannattaa joskus katsoa vähän pidemmälle, ja ymmärtää, ettei kaikki mikä linjoilla välittyy, ole sitä, miltä se näyttää, tai miten näyttäytyy, tai tuntuu, just nyt!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe