Lastit naamalle

Suihinottaminen on upeaa, mutta siltikin olen sitä mieltä, että mällien saaminen kasvoille on parasta. Tuntea miehen lämpöisen ja limaisen sperman roiskuminen ympäri kasvoja. Ja lopuksi uros levittää siemensä kullillaan ympäri kasvoja ja viimeistelee homman hinkkaamalla sen kädellään joka puolelle kasvoja ohueksi kerrokseksi. Siihen siemen saa jäädä kuivumaan, eikä sitä olekaan tarkoitus pestä pois. Sen tuoksu muistuttaa koko päivän, että minua on käytetty. Ehkä joku sen huomaa, ehkä ei….

26

2675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä mällit kasvoille on kiimaista ja miellyttävää, mutta kyllä itse pidän myös siitä että lauetaan suoraan suuhun. Mahtava tunne kun kalu alkaa puskemaan ison lastin spermaa.

• Anonyymi

Haluisin näi heterona kokea just ton.. Lämmin Kulli suussa ja sperman tulo mun naamalle ja sen perse panon sen jälkeen. Voisitko antaa mun kokea sen??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluisin näi heterona kokea just ton.. Lämmin Kulli suussa ja sperman tulo mun naamalle ja sen perse panon sen jälkeen. Voisitko antaa mun kokea sen??

Kuulostaa tosi heterolta...

• Anonyymi

enimmät suuhun loput kasvoile moni on tykännyt katsella

• siinä olo on alistettuna, alfa merkinnyt sinut siemenellään omaksi

• Anonyymi

Olisihan se todella kiimaista JOS joutuisi tälläisen alfauroksen siementämäksi, saaden kuumat spermat suoraan perseeseen mutta tokkopa se kuitenkaan tänä päivänä on mahdollista joten haaveilen vain antautumisesta naitavaksi turvaseksi mielessäni... ;)
        M49Tre

• Anonyymi

Makujahan on monia..itse tykkään ottaa osan naamalle ja osan suuhun, sen jälkeen kiihkeitä kielisuudelmia. Tuntuu että koko naama on spermassa ja naamaa en pese, sperman ihana tuoksu kestää pitkään.

• Anonyymi

Mä voisin haluta sun kullia maistella

• Anonyymi

Eilen viimeks otin suuhun ja osan myös naamalle naisystävän pojalta ja paljon ja paksua spermaa tuli nuorelta mieheltä

• On ihana saada spermat naamalle.

• Anonyymi

Viimeks levarilla kaveri laukes todella lujaa kasvoille ja hiuksiini kun kaikkea en pystynyt nielee.

• Anonyymi

Juuri nyt metsässä runkulla,toivoisin kaveria kovan kullin kanssa jota imeä ja saisi lastin kasvoille.

• Anonyymi

Mukavaahan se on sotkea ja nieleskellä. Löytyisipä mukava ja siisti vakikaveri Mikkelistä..?

• Anonyymi

Niimpä,mä Kouvolassa.

• Anonyymi

Suuhun se siemennys pitää saaha, jotta voi makustella. Tai sitten tisseille hierottuna ja puristeltuna

• Anonyymi

Vielä sängyssä runkkailen kullia,mielessäni otan suuhun ja saan lastin kasvoille.

• Anonyymi

Toivottavasti saan imeä jotain isoa miehekästä ja isokyrpäistä miestä tänä kesänä.Muutamasta kokemus ja ollut nautinto.Yli 190 cm roteva karvainen mies ja kiimainen iso kulli on yhdistelmä jota ei voi vastustaa.Nam.

• Anonyymi

Minulla on paras kokemus koskaan kun olin liivit päällä levarilla ja ensimmäinen runkkasi lastin tissiliiveille ja vähän kasvoillekin.
      Seuraava käytti kaluaan suussani ja roiski lastin kasvoilleni.Nyt olin jo niin kiimoissani kun runkkasin itseäni samalla että kun kolmas voiteli terskansa kasvoillani olevalla spermalla ja työnsi suuhuni laukesin melkein heti itse.Jatkoin kummi kin kunnes sperma ruiskahteli suuhuni.Oli ihanaa.

• Anonyymi

ensin näytin kaverille kuinka omaa saa imettyä ja spermat suihin sen jälkeen kaverilta naamalle

• Anonyymi

myös uudelleen suihin otto sen jälkeen on ihanaa maistella ja spermojen valua yx kaveri sano et on tosi irstaan näköstä

• Anonyymi

Hyppää Tammerkoskeen hönö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs olet hyppää ketä kiinnostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet taas homoseksiosiolla lurkkaamassa. Oletko varma ettet ole kuitenkin homo?

• Anonyymi

mitä vittua äijä?

• Anonyymi

lastin jälkeen upeeta ottaa spermainen kalu suuhun ja imutella

Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      69
      4118
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3065
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3010
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      391
      2093
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1196
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1014
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      60
      1000
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe