Noniin! Nyt Nokia otti askeleen oikeaan suuntaan! Uudessa N-Gagessa on jytyä ja pelit näyttävät upeilta! Ja mikä parasta... sitä voi jopa jo verrata PSP:hen ja sen grafiikoihin! Tämä on jo hienoa Nokialta. No nyt asiaan. Haluatte siis mahdollisen kuvan ja videopätkän tästä tulevasta N-Gagesta? No kuvan saatte sen tulevasta pelistä ja videopätkää en ole edes itse vielä katsonut.
Katsokaa ihmeessä kaikki kiinnostuneet!! :D
Täyttä faktaa:
http://peliplaneetta.net/pelikonsolit/uutiset/5520/
Tämä on täyttä totta, ei mitään feikkiä. Ja ONNEKSI niin, sillä nyt avautuu Nokiallekin mahdollisuus haastaa Sonyn PSP ja Nintendo DS, joo :D tuolla nykyisellä N-Gagella olisi haastanut PSX:än juuri ja juuri, tai no ääh ei sittenkään...
Voivoi.. Ainut pieni ongelma on, että jää hiukan jo nyt vanhaksi tuo Nintendon juuri julkaisema DS. No.. he olisivat saaneet pumpata siihen vielä vähän enemmän voimaa, niin olisi ollut sekin PSP:n ja tulevan N-Gagen kamppailussa mukana.
Yhteenveto:
Nokia Julkaisee siis seuraavan N-Gagen, joka haastaa kyllä ilmiselvästi tuon linkin kuvan perusteella PSP:n ensimmäisenä. Nintendo DS:ssää ei missään nimessä pidä unohtaa, hyvä kone se on sekin, vaikkei se ylläkkään PSP:n ja tulevan N-Gagen tasolle, mutta kosketusnäyttö on kyllä mainio keksintö :D
Seuraava N-Gage! Lue!!
2
414
Vastaukset
- Kilpailu KIRISTYY entisestä...
Toivottavasti tämä PITÄÄ paikkansa,joten SITTEN Nokia haastaa taistoon jo uuden Sony PSP:n!.
Uusi Nokia N-Gage 2-malli tulee tuon linkin perusteella olemaan (ainakin pelien puolesta!) MONTA kertaa kehittyneempi,mitä nykyinen Nokia N-Gage QD -malli on!.
http://www.nokia-americaspress.com/uploads/videos.asp?P=VID&ID=22- RalleK
Hienompaa, kuin PSP:n grafiikat!! Jippii!! Nokia näyttää viimein, että mistä on N-Gage tehty!! Tuossa linkin yhdessä pätkässä näkyy tulevan N-Gagen näyttö paljaalla emolevyllä, ja nyt näyttää jo hienolta!(ei enää kapeaa näyttöä ;)) Ulkonäkö tulee varmaan olemaan hieno =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393