Miehelle tuli kirje jostain REKTUM PERINTÄ OYstä. Oli muka jättänyt jonkun ihme Goldmedal Homosexual lehden tilauksen ja Vogue saunan kausikortin maksamatta.Väittää ettei tiedä mistä on kyse. Pari viikkoa sitten ovikello soi ja oven takana oli nahka-asuun pukeutunut viiksekäs mies. Näytti jotain henkkaria ja kertoi olevansa REKTUM PERINTÄ OYstä. Valehtelin että mies olisi töissä vaikka piilotteli oikeasti sohvan takana. Nahkamies lupasi tulla uudestaan mutta ei ole onneksi näkynyt. Minne tällaisesta epäasiallisesta perinnästä voi ilmoittaa? Mies on ihan hermoheikko jo asian takia eikä pysty edes töissä käymään!
Miehen saama perintäkirje hämmentää
Anonyymi-ap
5
462
Vastaukset
- Anonyymi
Kysyppä suoraan fallokselta jos osaa neuvoa .. antaa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178837314
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Typperä provo. Yritä nyt päättää tuliko kirje vai viiksekäs mies oven taakse. Ennenkuin hellarit tulee sinun ovesi taakse. Ja toivottavat ystävällisesti hyvää päivää.
- Anonyymi
Eiköhän asia selviä ihan itsestään kunhan vaan maltat pysyä erossa niistä aineista muutaman viikon!
- Anonyymi
Aijaa, no voi helvetti. Kyllä se tulee hetken huvituksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187