Osaako joku kertoa mikä voisi olla vikana; Volvo xc 40, 2020.
Lähdin peruuttaa, edestä (ehkä oikealta) kuului kolinaa (selkeä metallinkuuloinen kolina).
Tätä oli vain kerran.
Jarruista; jarruttaa lopussa "lonksahtaen", ei sulavasti.
Volvo xc40 terävä kolina edessä peruuttaessa
8
795
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa viedä siniselle, jos on vika niin se menee tuotevastuuseen jos ole huollattanut autosi sinisellä.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17883747n
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ite olen huoltanut, en sinisellä.
Tänään kun katsoin alustaa, niin sinne oli tukivarren päälle jäänyt rautakanki.
Ja mutterisorvi. - Anonyymi
"Lähdin peruuttaa, edestä (ehkä oikealta) kuului kolinaa (selkeä metallinkuuloinen kolina).
Tätä oli vain kerran."
Kävitkö katsomassa mihin törmäsit?- Anonyymi
Taitaa pojan kadonnut kolmipyörä löytyä sieltä auton alta?
- Anonyymi
Johonkin kovaan metalliseen esineeseen taisin törmätä, ehkä se oli rolli tai muu metalli häkkyrä.
Käytän erittäin vahvoja silmälaseja, siis sellaisia pullonpohja grogilaseja, joilla vaivoin näkee.
Lähdin autoilemaan ilman niitä silmälaseja, kun en niitä löytänyt. Ilman silmälaseja en löydä silmälasejani.
Tänään löysin lasini jääkaapista.
Hyvää ja turvallista kesää kaikille.
Terveisin pappa 94 vuotta.- Anonyymi
Eikö sulla hönö ole muuta tekemistä. Olet tylsä ja tyhmä.
- Anonyymi
Ite oot tyhmä. Mä autoilin jo silloin kun sä vielä roikuit isäs pusseissa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694702
- 1053515
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383276- 492713
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262678Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52149- 232041
- 1991960
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981571Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91468