Ymmärrän että oot kateellinen

Anonyymi-ap

kun mulla on parempi auto kuin sulla.

m-n

38

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole. Tietyt autot kuuluis olla niillä kenellä niiden pitäisi olla.
      Ei sais olla pöllittyjä.

      • Anonyymi

        Nii h , kuka pöllii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii h , kuka pöllii

        Ja keneltä ?


    • Anonyymi

      En ole kade, arvostan miestä joka laittaa rahaa muuhun kuin autoon..kertoo kookkaammasta...

      • Anonyymi

        Eli 90 luvun Volvo käy kyllä 😂


    • Anonyymi

      Toiset ne varastaa,,,,,,

    • Anonyymi

      Jos siinä on vetokoukku niin kyllä.

    • Anonyymi

      Tiekkös, että olen semmoinen, joka ei osaa olla kade toiselle. Ajattelen, että kiva, kun sulla on noin hyvä ja hieno auto. Ajattelen, että se kuljettaa turvallisesti ja hyvin sua paikasta toiseen. Pääsenkö joskus kyytiin? Ehkä saisin ajaa pienen koeajon? Omaa ajopeliäni rakastan, se on kuin karamelli. Välillä vähän rempataan, mut niin meitä ihmisiäkin. Eiks ookki hienoo kun ollaan niin tyytyväisiä, kumpikin?

      • Anonyymi

        Sä et siis olekaan Persu, onnea!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et siis olekaan Persu, onnea!

        En todellakaan ole


    • Anonyymi

      Kätevämpi se on. Ei parempi 🤭

    • Anonyymi

      Jaa, joku olematon Lada. Ei käy kateelliseksi.

    • Anonyymi

      Otappa se nainen kyytiis nii loppuis se kateus.
      Jaettu ilo on kaksinkertainen.

      • Anonyymi

        Pitäiskö siinä tapauksessa jakaa se nainenkin?


    • Anonyymi

      En kyllä osaa olla kateellinen mistään autosta.
      Olen hyvin tyytyväinen omaan patonkiin , hyvin on päässyt paikasta A paikkaan B. Ei valittamista.

    • Anonyymi

      Autosta muka joku kateellinen? Poikasten juttuja nämä tämmöset.

      • Anonyymi

        Niitä "poikasia" on vanhempiin ikäluokkiin saakka, ja niitä on tiettyjen piirien naisissakin. Jos ei kateellisia, niin ylenkatsojia ainakin, jos joku ajelee esim. vanhemmalla, halvemmalla ja/tai ei-niin-hyväkuntoisella autolla. - sivusta.


      • Anonyymi

        Niitä "poikasia" on vanhempiin ikäluokkiin saakka, ja niitä on tiettyjen piirien naisissakin. Ja turhan moni ihan sukupuoleen ja ikään katsomatta on ylenkatsova, jos joku ajelee esim. vanhemmalla, halvemmalla ja/tai ei-enää-niin-hyväkuntoisella autolla. Jotkut jopa kateellisia ja ylenkatsovia yhtä aikaa. Joka lähtöön riittää.


    • Anonyymi

      Niin kyllä se on maailma avartunut....silmin nähden että ei ihminen muutu ...

    • Anonyymi

      Itte pyrkii luomaan vain mekanismeja luomaan kasvua jaahas velvoitteet kutsuvat töitä on.

    • Anonyymi

      No ei ole. Mulla on parempi.

    • Anonyymi

      Kuka autoa kadehtii? Niitähän saa kaupasta. Sen kun menee ja ostaa.

      Mutta sitä voisin kadehtia, että jollakulla on upea puoliso.

    • Anonyymi

      Mulla on talo ja sulla mies on surkea pikku koppi.

    • Anonyymi

      Näin... Juuri näin

    • Anonyymi

      Laitoin just X6 ei jaksanu kuunnella enään sen homppelin valitusta😁

    • Anonyymi

      Johan pomppasi, mullei oo nyt autoa ollenkaan.

    • Anonyymi

      Mulla ei ole edes autoa ja maksoin siitä liki 16.000 euroa, kuuluin minun itsenäiseen elämään. Se oli kodin jälkeen kallein hankinta. Panostus ja sekin häpäistiin. Kun se ei mene sun jakeluun. Kasva aikuiseksi. Minä en jaksa olla sinun ja menettää ja kärsiä. Se on epäreilua. En ole kade, vaan vihaan tätä juttua.

    • Anonyymi

      Ymmärrätkö että haluan tietää minne elämäni vietiin vaikka en ikinä sitä takaisin saa. Hyväksyn sen. Mutta minun on pakko saada tietää. Mihin hävisi vene, auto asunto yritys, adoptio ja sosiaalinen elämä. Mitä tapahtui.

      • Anonyymi

        On minulla ura ja lapsia toinenkin ja kolmas ura. Olen ahketa. On minulla iso kaunis vuokrakori olen erinomainen vanhempi ja työssä, mutta minun pakko tietää mihin elämäni hävisi. Rakastin elämääni. Kuka sen vei. Ei sen väliä menneestä on nykyinenkin kiva ja paraneekin ehkä mutta kuka vei minun rakkaan elämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla ura ja lapsia toinenkin ja kolmas ura. Olen ahketa. On minulla iso kaunis vuokrakori olen erinomainen vanhempi ja työssä, mutta minun pakko tietää mihin elämäni hävisi. Rakastin elämääni. Kuka sen vei. Ei sen väliä menneestä on nykyinenkin kiva ja paraneekin ehkä mutta kuka vei minun rakkaan elämän.

        Kuka tekee semmoista. Tämä palsta liittyy siihen. Miksi? Se on se kysymys. Kun edes tietäisin voisin käsitellä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tekee semmoista. Tämä palsta liittyy siihen. Miksi? Se on se kysymys. Kun edes tietäisin voisin käsitellä asioita.

        Kuka tuhosi perheeni ja parisuhteeni. Ystäväni. Saanko ikinä tietää? Olimme ostamassa mökkiä ja yhtäkkiä olen yksin lasten kanssa vuokralla. Vieraalla töissä. Saanko ikinä tietää mitä tapahtui? Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tuhosi perheeni ja parisuhteeni. Ystäväni. Saanko ikinä tietää? Olimme ostamassa mökkiä ja yhtäkkiä olen yksin lasten kanssa vuokralla. Vieraalla töissä. Saanko ikinä tietää mitä tapahtui? Miksi?

        Nyt itken yksin humalassa jos sitten taas jaksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt itken yksin humalassa jos sitten taas jaksaa.

        Auta minua ymmärtämään sinua. Kerro ihmeessä anonyymisti mikä oli kaiken tarkoitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auta minua ymmärtämään sinua. Kerro ihmeessä anonyymisti mikä oli kaiken tarkoitus?

        Kerro mitä pahaa olen sinusta tehnyt että ansaitsen tämän kaiken? Jokainen työtunti jokainen palkka jojainen laina ja jojainen maksettu laina oli rehellistä. Kerro miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä pahaa olen sinusta tehnyt että ansaitsen tämän kaiken? Jokainen työtunti jokainen palkka jojainen laina ja jojainen maksettu laina oli rehellistä. Kerro miksi?

        Eniten minä itken sitä koulua ja sitä 2 vuotiaista lasta, joka on jo lähemmäksi teini-ikää, onko lapsisotilas? Enkä ikinä saa viestiä minne hävisin. En edes tunnista häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eniten minä itken sitä koulua ja sitä 2 vuotiaista lasta, joka on jo lähemmäksi teini-ikää, onko lapsisotilas? Enkä ikinä saa viestiä minne hävisin. En edes tunnista häntä.

        Näin niihin aikoihin kaksi unta. Toisessa oli myrsky ja ihmiset hakeutuivat kotiini suojaan. Toisessa oli tumma nainen mestauslavalla, menossa kovitettäväksi. Hänen poikansa laitettiin heittämään kivi. En nähnyt tarkemmin unessa. Toisessa poika istui keittiössämme syömässä, oli lihonnut. Niin päätin että adoptoi me ainakin jonkun pojan ja meillä oli vain 1 lapsi, emme ehtineet. Tein töitä järjestölle, kaikki meni hyvin.


    • Anonyymi

      En ole rakas mies. En osaisi ajaa sun autolla :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe