kun nukuit. Teki mieli avata ovi! :)
Kävin sun ovella
16
970
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedetään
- Anonyymi
Valvova silmä 👀
- Anonyymi
Jeb
- Anonyymi
LOPETA TUO STANAN KYTTÄÄMINEN
- Anonyymi
Mistä tiedät että nukkui?
Koska kävit? - Anonyymi
Hittolainen, onk sul yleisavain mun kotiin?
- Anonyymi
Haha
- Anonyymi
Kuuluiko kuorsaus kadulle?
Mistä tiedät, että olin omassa sängyssä, kotona? - Anonyymi
Tuu kyläilee kun ehdit 😽 mmiaauu
- Anonyymi
Söpöö 😋
- Anonyymi
Uuuuuu
- Anonyymi
Tuskinpa kävit? Mutta joku kävi itä helsinki Heka kerostalossa ovellani.Kun olin pois kotini.Hänen intohimonsa on 1 vuoden aikana ,tarrakinytyksellä oleva langaton ovikellon painike ottaa pois.Kerääkö niitä. 2kertaa tehnyt.Tietää niitä ei voi erikseen ostaa,Vaan koko paketti uusittava. Vanha henkilö mies tokaisee turhake,joka humalassa ei halitse alkelisia käytöstapoja.. toinen vanhempi vaan vihaa mua.Mt-poitilas nainen /kaljaan menevä.Joten hänkin voi olla asialla kaljassa?.
- Anonyymi
🤗🤗☺☺ hyvä, että minusta huolehditaan, vaikka, onkin ihan turvallista, 🤗🤗☺☺ N
- Anonyymi
NÄPPYI
FINNEI - Anonyymi
Mikset avannu,ku käyt siellä kuitenkin aina telekinean avulla, ku en oo kotona syömässä mun pastillit. Munki pitäis osata sitä, mut taito hukassa. Jos osaisin,ni mä tulisin ainaki sillo,ku nukut ja alkaisin hyväilee sua. Aah
- Anonyymi
Toisten ovilla ei käydä eikä koteihin murtauduta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275313
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34667- 1501655
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141270- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.64939- 37839