koska tiedän, ettei se meidän välinen juttu ole mahdollinen. Olethan sen osoittanut monin tavoin ja monia kertoja. Vaikeaa tämä on, ja tässä muutama yö olen vuodattanut kyyneleitä kun tiedän, mitä menetän. Luopuminen onnen kokemisesta kanssasi tekee kipeää, kuin kuolemaa tekisi joka ilta. 💔💔😢
Nainen, yritän taas päästä tästä tunteesta
28
701
Vastaukset
- Anonyymi
Mitenkä monin tavoin? Taitaa kuitenkin osa olla kuvitelmaasi.
- Anonyymi
Tämä ei toivon mukaan ole minulle suunnattu. Olen vajavaisten kykyjeni mukaan yrittänyt viestiä päinvastaista.
- Anonyymi
Musta tuntuu samalta, mutta en usko siihen. Olen vaan väsynyt monesta asiasta ja kohta menee ohi.
- Anonyymi
Älkää luovuttako pelkkien tunteiden mukaan.
Voi että, ehdotin tätä jo jonnekin muuallekin, mutta tutustupa Shakeaspearen sonetteihin ja lähetä siitä joku hänelle jota kaipaat.
- Anonyymi
Miten niin menetät? Minua et ainakaan ole menettänyt H
- Anonyymi
Et ole kaivattuni H
- Anonyymi
Millä tavoin hän on sen osoittanut?
- Anonyymi
Sanonut suoraan. Muun muassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanonut suoraan. Muun muassa.
Jos toinen sanoo suoraan ettei kiinnosta, niin sitten on tosiaan paras siirtyä eteenpäin.
- Anonyymi
Tietääkö hän edes tunteitasi, kun kerrot niistä vain täällä?
- Anonyymi
Hän tietää. Jotakin ainakin. Ei ehkä sitä, kuinka vahvat tunteet ovat. Luuli kai alussa, että mulla oli kaatohommat mielessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän tietää. Jotakin ainakin. Ei ehkä sitä, kuinka vahvat tunteet ovat. Luuli kai alussa, että mulla oli kaatohommat mielessä.
Mutta jos ei niistä ole mitään puhuttu, ei ne ole tulleet todeksi sille toiselle. Ehkä luulee edelleen olevansa satunnainen "kaato". Tällainenkin kannattaa huomioida, kun "tietää".
- Anonyymi
Aloittaja, anna nyt edes jotain. Oma kirjaimesi tai hänen kirjaimensa. Muuten täällä on puoli palstaa hädissään.
- Anonyymi
Nuoremmalle naiselle menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Ohi menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on ap:n nimen eka kirjain?
- Anonyymi
Elämä on valintoja ja hän jää sydämeesi kun et tutustu ja katso miten pitkälle tunne kantaa. Huonolla tuurilla tunnejää kummittelemaan taustalle tuoden välimatkaa uusiin suhteisiisi ja pahimmillaan kaataa ne.
- Anonyymi
Ei kukaan tiedä kuka olet..
- Anonyymi
Ootko nyt oikeesti ihan varma naisesta?????
- Anonyymi
Tarkoitatko, että kirjoitan väärälle naiselle?
- Anonyymi
En ole osoittanut yhtään mitään
- Anonyymi
Miehet ja tunteellisuus on jotenkin söpöä mielestäni. Vaikka en olekaan tuo nainen niin silti. <3
- Anonyymi
Samoin ajattelen miehestä. Onneksi tämä kipu joskus lakkaa.
- Anonyymi
En olisi muuten ottanut yhteyttä jos ei olisi mahdollinen. Ymmärsinkö väärin kun tulkitisn koko ajan että ei ole mielenkiintoa sinulla ollenkaan?
Olisit muutoin kuunnellut mitä minun sydämellä.
Tästäkin jo niin kauan että olen luovuttanut. - Anonyymi
Rakas rakas tule takas. On mahdollinen. 💓
- Anonyymi
Tää ei ole mulle vastaan siltikin..
Samaistun naisena täysin noihin sanoihin.
Kyyneleitä miljoonittain ja kerrottuna miljoonilla, uudelleen ja uudelleen.
Valtameren verran jo.
Tai kaipa niistä sais jo 7 merta.
Ikävää kipeää...
Jokainen aamu jokainen ilta...
toistaa itseään...
Sydän miljoonina sirpaleina,
oikeestaan jo pienempinä kun sirpaleina,
tuskin sitä enää saa millään korjattua.
💔😪💔😭💔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi922164En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222151- 471937
- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131452Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361357- 301336
- 951141
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201036- 26906