Siellä on aurinonvalon edessä niinpaljon puustoa, ettei kannata.
Miksi Tupurissa ei ole AURINKOKENNOJA talojen katoilla?
7
282
Vastaukset
- Anonyymi
Tupurilaisia Vitutta kun aurinko aina paistaa metsäntakaa - eikä koskaa kun muuala salossa
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17884365k
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
olen ja huomanu,, ei ole yhtäö aurinkokkennoa talojen katoilla, he.
Niitä vituuttaa kun KAAVASSA , e yhtäö puuta sáa kaataa totilta - aurigon edestä. - Anonyymi
Tupurisilaisille vaan tiedoksi, tänään täällä teijän alapuolella tuli 120 kwh sähköä aurinkokennoista vaikka asumme Salossa, Vituttaa varmaan teidän metsänne jotka aina varjostaa.
- Anonyymi
Olisihan se koko tupuri aikas pajas- jos ne alkaisivat aurngosta nauttimaan, heh heh
- Anonyymi
Sama tääll Vahojalla kun asumme, ei kannata panna aurinkokennoa kun on niin pimee aina ----hyvä jos sisään edes aurinonvaloa tulee-
- Anonyymi
Kyll se äaurinonvalo pitää suoraann paistaa talon sisällekki johan siinä mielenterveys kärsii jos ei saa lainkaan auringonvaloa.
Olen aina ihmetellyt, miksi Valhojalla on kaikki asukkaat kuin metsänkeskellä - ei tule auringonvaloa keittiöön, olkkariin , saunaan,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374687- 563230
- 302893
- 612825
- 62440
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542205- 231661
- 181611
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81548- 161524