..tänne aittaan, jos pyytäisin?
Tulisitko mun kaa nukkumaan
13
283
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sä aitassa nukut?
- Anonyymi
On kesä 🤗
- Anonyymi
Tulisin veikkosten.
- Anonyymi
Tulisitko kanssani valssiin? Tuskin tulisit, pusu.
Rauhallista illanjatkoa, turviasi..
https://m.youtube.com/watch?v=x-K_JnML5OI - Anonyymi
Aitassa on niin ihanan viileää ja tunnelmallista. Koputa oveen kolmesti.
- Anonyymi
Teenpä niin :)
- Anonyymi
Nukkumaan? Tuliskohan siitä nukkumisesta oikeesti yhtään mitään?
Ensin pitäis höpötellä kaikkia mukavia asioita ja sitten tekis mieli jo aika pian pussailla ja sitten niin.
Mutta olishan se ihanaa♡
(Ja tietenkin koskee vain erästä tiettyä henkilöä)- Anonyymi
Ei siitä kyllä tulisi, melkein kolmen vuoden kuulumiset pitäisi höpötellä läpi hänen kanssaan. Ja kyllähän se varmaan lopulta ajaituisi "sylittelyyn"🥰.
- Anonyymi
Olisihan meillä yö aikaa
- Anonyymi
En tiedä kenen aittaan tulla mutta kuulostaa kivalta 😊
- Anonyymi
Aitassa nukkuminen, se on..kokeilkaaa joskus.. Ehkä se on se raikas kesäyön ilma tai jotain..
- Anonyymi
En ole nukkunut aitassa sitten lapsuusvuosien... Oi niitä aikoja!
- Anonyymi
Viikonloppuna :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191