Hei,
Taustatietona mulla on luonnollisesti hyvin kivuliaat ja runsaat kuukautiset, mutta olen 16 vuotiaasta asti (nyt 24) syönyt e-pillereitä jotka lieventää kipuja ja niukentaa vuotoa. Kysyisinkin siksi yleisesti, voiko endometrioosi yhtäkkiä alkaa oireilla uusilla oireilla vaikka syö jatkuvasti e-pillereitä? Mulla on nyt yhtäkkiä ilmennyt epämääräisiä vatsakipuja sekä alaselkä/lonkka/lantiokipuja, jotka ovat nyt jatkuneet pari kuukautta. Myös kuukautisten aikana on nyt ollut ja satunnaisesti myös aiemmin ollut lantiopohjan kramppausta joka tuntuu supisteluna peräaukon alueella. Olen siis jo aiemmin epäillyt ja lääkäri myös joskus kysynyt että onko minulta tutkittu endometrioosin mahdollisuutta kovien kuukautiskipujeni takia, ja mietin vaan että onko edes yleisesti mahdollista että endometrioosin oireet pahentuisi tai uusia oireita alkaisi näin yhtäkkiä vaikka syökin e-pillereitä vai onko nämä minun kipuilut nyt jotain muuta? Tiedän, että lääkäriltä saa vastauksia ja olenkin sinne menossa jos kipuilu jatkuu, halusin vaan kuulla näkemyksiä ja kokemuksia asiaan.
Kokemuksia endometrioosista - voiko oireeni olla endometrioosia?
Anonyymi-ap
0
515
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201324Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 83843
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52554
- 60544