Oletteko toiset vaimot ajatelleet, kuinka miehenne muuttuu vanhetessaan.
Meillä on ajotapa muuttunut niin että ei mennä keskustaan ,kierretään ei mennä silloin kun ihmiset pääsevät töistä kun on vähänkin tungosta, toisella korvalla ei kuule .Mutta ei tunnusta mitään, minä vaan puhun hiljaa ja Hän vaan ajelee vaan huvikseen kiertäen.
miehet ei tunnusta ajotaitoa
6
379
Vastaukset
- sitten
keskustaan ruuhka-aikana halajaakaan omalla autollaan, kysyn vaan?
- 65+ (n)
Mieheni kun täytti 63 vuottaan niin silloin se alkoi kaikki kummallinen. Kauppaan pitäisi päästä aamutuimiin. Ennen muinoin käytiin kaupassa milloin sattui. Ei tullut mitään tressiä kuten nyt kun ollaan eläkkeellä kumpikin. Kaupunki kierretään kaukaa, oli aika mikä hyvänsä. Jos uskallan sanoa että lähdempä tästä yksin kaupungille niin eikös tuo sano älä sinne mene mennään jonnekkin sivukylän tavararuoka margettiin.. Joo joo tunnen nuo elkeet oikein hyvin.
- mamma
No kyllä helpottaa kun joku uskaltaa tunnustaa että on samanlaisia oireita.
Eihän tämä ollut tarkoitus "nalkuttaa" vaan saada keskustelua aikaan, tämähän on miehille hyvin arka paikka, jos vaikka kortti menee.
Meillä on vielä sekin että aina ehditään myös liikennevaloista,sehän on vanhaa vihreää.
Onhan se hyvä, että jotkut kuitenkin ymmärtävät varoa, kun havaitsevat taitojensa rapistuvan. Pahempia ovat he, joiden kaasujalka on yhtä painava kuin nuoruudessa vaikka huomiokyky edellyttäisi ihan muuta.
Ihailen naisia, jotka osaavat hellästi hymyillen, huomaamatta ja hienotunteisesti ohjata läheisiään huomatessaan heidän kykyjensä rapistuvan. Joskus on niin vaikeata löytää sellaista tapaa, jolla ei loukkaisi toista vaan auttaisi häntä säilyttämään kasvonsa ja kuitenkin pääsisi toivottuun lopputulokseen. Toiset saavat sellaisetkin taidot syntymälahjaksi ja me muut joudumme harjoittelemaan.- Maalaismies*
Jos tuntee itsensä epävarmaksi, on parempi kiertää vaarallisia paikkoja. Itse (74) pyrin pitämään ajokuntoani kohtuullisena harjoittamalla sitä. Tämä edellyttää, että näkö, kuulo ja refleksit ovat ok.
Koetan arvioida ajotaitoani vaikkapa kysymällä vaimoltani, vieressä pelkääjältä, miltä hänestä tuntuu. Meillä on niin päin, että vaimoni kieltää minua lähtemään tungokseen ja pimeille, liukkaille keleille. Minä lähden. Testaan itseäni.
Kuvittelen luopuvani ajokortistani ennenkuin lääkärin, vaimoni tai kenenkään ulkopuolisen tarvitsee huomauttaa.- pelkääjtär
Tuo on hieno piirre kun uskaltaa ottaa puheeksi, tuon ajotavan.
Meillä ei vaimo voi ajaa kun mies neuvoo koko
ajan, aivan kuin rouva Bukee neuvoo miestään, siinä tv. sarjassa.
Vaikka vaimo on ajanut kohta 40v. pientä portin hankausta lukuun ottamatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522