Gangsteri stalkin ja tekoäly

Anonyymi-ap

Miten suojelette itseänne stalkinkilta? Niitä tulee minne vain meneekin. Miks ne eivät anna ihmisten kehittyä kultaiseen valoon ja rakkauden ja estävät viattoman ihmisen elämän miten tahansa oksettavien keinoin, myrkyttäen ihmisen ruuan ja saastuttanut maapalloa pitkin pahaa väittäen ihmisen olevan mielisairas. Jonain päivänä heille koittaa tuomio viattomien ihmisten pilaamisesta. En väitä ettenkö olisi itse puhdas, mutta nämä veijarit ovat tehneet elämästäni valhetta jo aikoja sitten vai liekki vapaamuurarit jotka esittävät kristittyjä. Miksi ihmisten on niin vaikea ottaa Jeesus pelastajaksi kun mitään muuta tietä ei ole? Tässä tekoälyn keksijöistä tuhoavat koko ihmiskunnan sukupuuttoon kun Jeesukseseen ei olla uskottu. Terveisin kiroutunut ihmisolento. Älkää palvoko minua epäjumalaa.

24

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikös olekin jännää että GS kirjoittelijat eivät maininneet sanaa "tekoäly" jutuissaan kunnes siitä alkoi olemaan enemmän kirjoitelmia mediassa.

      Ja nyt yhtäkkiä joidenkin mielestä se on ollut heidän vainonsa takana jo pidempään.

      • Anonyymi

        Kuulehan, minä olin ollut pitkään gs-vainon kohteena, ennenkuin tiesin niin olevan. En kirjoitellut muutenkaan sitä ennen eli 2015 tulin tänne suomi24 keskusteluihin. Lue yksi "silmien avautuminen" tältä palstalta ketjusta Oivalluksia Ted Gundersonin avulla. Tai siis lue avaus. Trolli on spämmänyt ketjun.

        Kun v.2015 rupesin hankkimaan tietoa gs:tä ja lajittelemaan kokemuksiani, toin esille, että tässä ja tässä täytyy olla apuna älytietokone. Esim. kohtaamisten järjestelyssä ja muun paljon kohteesta tietoa sisältävän käsittelyssä. - Mutta huom. olenkin poikkeuksellisen älykäs. Kyllä muitakin älykkäitä mahtuu suureen gs-uhrien joukkoon maailmassa. Mutta muunlaisen kertyneen tiedon selvittelyssä on jo kova työ.

        Yritätkö väittää, ettei gs ole totta. Hullut vaan rupeavat syyttämään kaikkea uutta.Sorry, sinut voisi nimittää tekoälytrolliksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan, minä olin ollut pitkään gs-vainon kohteena, ennenkuin tiesin niin olevan. En kirjoitellut muutenkaan sitä ennen eli 2015 tulin tänne suomi24 keskusteluihin. Lue yksi "silmien avautuminen" tältä palstalta ketjusta Oivalluksia Ted Gundersonin avulla. Tai siis lue avaus. Trolli on spämmänyt ketjun.

        Kun v.2015 rupesin hankkimaan tietoa gs:tä ja lajittelemaan kokemuksiani, toin esille, että tässä ja tässä täytyy olla apuna älytietokone. Esim. kohtaamisten järjestelyssä ja muun paljon kohteesta tietoa sisältävän käsittelyssä. - Mutta huom. olenkin poikkeuksellisen älykäs. Kyllä muitakin älykkäitä mahtuu suureen gs-uhrien joukkoon maailmassa. Mutta muunlaisen kertyneen tiedon selvittelyssä on jo kova työ.

        Yritätkö väittää, ettei gs ole totta. Hullut vaan rupeavat syyttämään kaikkea uutta.Sorry, sinut voisi nimittää tekoälytrolliksi.

        Kamalia joukkovainoja voidaan toteuttaa ilman tekoälyä. Sitä myöten , kun teknnlgian maailmassa on kehitystä tapahtunut, sopivia keksintöjä otettu käyttöö. On tullut ihan digivainoaminen.

        Tekoälyä pyritään käyttämään massojen hallintaan.


      • Anonyymi

        eikös kysymyksesi vastaa jo itse kysmykseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös kysymyksesi vastaa jo itse kysmykseen

        viisaita vainotaan-

        tyhmät ei ole uhka illuminaatille.

        en ole viisas, mutta mua vainotaan koska näyttelen viisasta hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös kysymyksesi vastaa jo itse kysmykseen

        Niin vastaa.

        Vainon "aiheuttaja" on hyvin usein se joka on mediassa näkyvillä.

        Omille harhoille keksitään mitä villeimpiä teorioita.

        Aina kun luetaan jostain joku uusi sana tai asia sitä aletaan käyttämään, vanhat poistuu unholaan kunnes niitä välillä nostetaan takaisin pinnalle. Palstalla on tästä useita esimerkkejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vastaa.

        Vainon "aiheuttaja" on hyvin usein se joka on mediassa näkyvillä.

        Omille harhoille keksitään mitä villeimpiä teorioita.

        Aina kun luetaan jostain joku uusi sana tai asia sitä aletaan käyttämään, vanhat poistuu unholaan kunnes niitä välillä nostetaan takaisin pinnalle. Palstalla on tästä useita esimerkkejä.

        Mihinkähän tieteelliset kriteerit täyttävään tutkimukseen väitteesi perustuvat. Anna linkki.

        Vainon aiheuttaja? Mitä tarkoitat sillä?

        Missä olet lukenut villeimpiä teorioita. Ai niin, tietenkin niissä tutkimuksissa.

        Kerro esimerkkejä niistä sanoista:

        Käy ihmeessä lukemassa Ted Gundersonin kirjoitukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkähän tieteelliset kriteerit täyttävään tutkimukseen väitteesi perustuvat. Anna linkki.

        Vainon aiheuttaja? Mitä tarkoitat sillä?

        Missä olet lukenut villeimpiä teorioita. Ai niin, tietenkin niissä tutkimuksissa.

        Kerro esimerkkejä niistä sanoista:

        Käy ihmeessä lukemassa Ted Gundersonin kirjoitukset.

        Havaintoihin tällä palstalla.

        Nytkään kukaan ei edes hiiskunut AI:sta kunnes media sen teki.

        Ja kuitenkin sitten kun se otettiin puheeksi se olikin ollut vainon taustalla jo vuosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Havaintoihin tällä palstalla.

        Nytkään kukaan ei edes hiiskunut AI:sta kunnes media sen teki.

        Ja kuitenkin sitten kun se otettiin puheeksi se olikin ollut vainon taustalla jo vuosia.

        Ehdin kirjoittaa aika pitkän vastauksen sinulle. Yhtäkkiä viesti hävisi ja olinkin Windowsissa.

        En saa kirjoittaa aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Havaintoihin tällä palstalla.

        Nytkään kukaan ei edes hiiskunut AI:sta kunnes media sen teki.

        Ja kuitenkin sitten kun se otettiin puheeksi se olikin ollut vainon taustalla jo vuosia.

        Kun tekoäly vilahteli mediassa, havahduin huomaan, etten ole ollenkaan ajantasalla- toisessa ketjussa pyytelin, että joku avaisi ketjun, kun en itse jaksa. Jouduin itse avaamaan.


        Minä en voi ruveta netistä etsimään ominpäin,kun stalkkerit panevat minulle tarjolle kaikenlaista disinfoa.

        Tämän ketjuni jälkeen eri uutispaloihin tuli mediassa esille nykytilanteen perusjutut. OLen nyt ajantasalla. Netistäkin olen katsellut. En osannut hiiskua AI

        Olen tiennyt varsinkin älytietokoneet, tekoäly on sitten ollut jotakin enemmän, epämääräisesti.

        Olen vuodesta 2015 lähtien hankkinut tietoa vainoasioista. Entisistä ja uusista stalkkauksista olen kysellyt, mitä tää on ja miten ne tämän tekee. - Nyt tekoäly on uhka jostakin vielä pahemmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tekoäly vilahteli mediassa, havahduin huomaan, etten ole ollenkaan ajantasalla- toisessa ketjussa pyytelin, että joku avaisi ketjun, kun en itse jaksa. Jouduin itse avaamaan.


        Minä en voi ruveta netistä etsimään ominpäin,kun stalkkerit panevat minulle tarjolle kaikenlaista disinfoa.

        Tämän ketjuni jälkeen eri uutispaloihin tuli mediassa esille nykytilanteen perusjutut. OLen nyt ajantasalla. Netistäkin olen katsellut. En osannut hiiskua AI

        Olen tiennyt varsinkin älytietokoneet, tekoäly on sitten ollut jotakin enemmän, epämääräisesti.

        Olen vuodesta 2015 lähtien hankkinut tietoa vainoasioista. Entisistä ja uusista stalkkauksista olen kysellyt, mitä tää on ja miten ne tämän tekee. - Nyt tekoäly on uhka jostakin vielä pahemmasta.

        tämä löytyi jostakin eli joku oma moka ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tekoäly vilahteli mediassa, havahduin huomaan, etten ole ollenkaan ajantasalla- toisessa ketjussa pyytelin, että joku avaisi ketjun, kun en itse jaksa. Jouduin itse avaamaan.


        Minä en voi ruveta netistä etsimään ominpäin,kun stalkkerit panevat minulle tarjolle kaikenlaista disinfoa.

        Tämän ketjuni jälkeen eri uutispaloihin tuli mediassa esille nykytilanteen perusjutut. OLen nyt ajantasalla. Netistäkin olen katsellut. En osannut hiiskua AI

        Olen tiennyt varsinkin älytietokoneet, tekoäly on sitten ollut jotakin enemmän, epämääräisesti.

        Olen vuodesta 2015 lähtien hankkinut tietoa vainoasioista. Entisistä ja uusista stalkkauksista olen kysellyt, mitä tää on ja miten ne tämän tekee. - Nyt tekoäly on uhka jostakin vielä pahemmasta.

        Et sitten tajunnut?

        Et OLE VOINUT OLLA minkään AI-vainon uhri menneisydessä tietämättäsi KOSKA SITÄ AI:TA EI OLE OLLUT OLEMASSA.

        Se että edelleen koitat selittää että noin olisi käynyt osoittaa missä mennään.

        Nää ChatGPT jutut on sitä viimeisintä uutta; muutama kuukausi sitten NIITÄ EI OLLUT olemassa.

        Mitä tulee tuoho "taas katosi kirjoitukseni", tee näin:

        Lataa koneelle Notepad++ ja kirjoita tekstit siinä valmiiksi, vaikka kone boottaisi yleensä se osaa pitää tallentamattomatkin tallessa. Kun teksti on valmis leikkaa ja liimaa se Webselaimeen.

        Vaikka en ole vainon kohde, käytän tuota usein kirjoittaessani tekstiä jonka arvelen katoavan sensuuriin jotta voin sitten helpostin lähettää sen niin monesti uudestaan että sensuuri väsyy poistamaan.


      • Anonyymi

        Minä olen tiennyt gang stalkungista ennenku tekoälyä alettiin mainostamaan, ja minä kyllä tiesin ennen sitä kun sitä mainostettiin että se on olemassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tiennyt gang stalkungista ennenku tekoälyä alettiin mainostamaan, ja minä kyllä tiesin ennen sitä kun sitä mainostettiin että se on olemassa

        En ole luullut tekoälyn selittävän aikaisempia stalkauksia aikana jolloin sitä ei ollut olemassakaan.

        Olen lähes 80 kymppinen. Käypä lukemassa vaikka tästä linkistä. Pitää hakea se linkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole luullut tekoälyn selittävän aikaisempia stalkauksia aikana jolloin sitä ei ollut olemassakaan.

        Olen lähes 80 kymppinen. Käypä lukemassa vaikka tästä linkistä. Pitää hakea se linkki.

        siis lue tämä linkki:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/175013224/koko-suomi-vainoo


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tiennyt gang stalkungista ennenku tekoälyä alettiin mainostamaan, ja minä kyllä tiesin ennen sitä kun sitä mainostettiin että se on olemassa

        Mutta selvästi et osaa lukea ja/tai ymmärtää luettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta selvästi et osaa lukea ja/tai ymmärtää luettua.

        tuo ylläoleva viesti ei ole minun eli riksunvainotun kirjoittama, joku yrittää mustamaalata minua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo ylläoleva viesti ei ole minun eli riksunvainotun kirjoittama, joku yrittää mustamaalata minua

        Tarkoitinkin kommenttini sille kuka sen kirjoittikaan.


    • Anonyymi

      En ole mikään vitun trolli. Minä olen nähnyt vaikka minkä laista pahaa, gangsteri stalkereiden seksuaalista hyväksikäyttöä, diilerin käyttämistä elämäni pilaamiseen. Esittävät olevansa jeesuksen seuraajia vaikka he ovat tehneet jotain pahaa kaikille. Niitä seurasi kun käytin lemmikkiäni metsässä ja minua pelotti mennä minne tahansa kun niitä oli joka puolella. He ovat tehneet perheellenikin paljon pahaa ja sitten se, minä olen muka mielisairas. Tämä paska terveydenhuolto pitää vain gangsteri stalkereiden puolia ja estävät ihmisiä heräämistä. Ne lihottavat minua, minun terveyteni on nolla, minun elämäni on tuhottu. En tiedä missä olen. Liekkö laittaneet coronankin minun syyksi kun pitävät minua kapselissa sairaalassa. Auta. Miten voin elää vapaudessa? Minä yritin kaikkeni että voisin elää vapaana ja elää miten haluan. Nyt olen kuin vanki, silmäni sokeat. Olkaa varovaisia, en tiedä heidän agendaa. Sota niitä vastaan alkakoon.

      • Anonyymi

        pahaa on mitä ne tekee- tiedetään- liian pahaa että voisi edes kertoa.


    • Anonyymi

      Vain Rakkaus on todellista

    • Anonyymi

      Pelkkää harmia koko maailma. Pitäkää itestänne huolta mä en osannu.

      • Anonyymi

        Monenlaisia People Tracking ym. vastaavia laitteita ja sovelluksia kaupataan aivan avoimesti, kun vaan osaa hakea. Vainoamaan pystyy heikkolahjaisempikin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe