Osuuspankki jonotus

Anonyymi-ap

Vieläkö siellä joutuu odottamaan vuoroa vai onko toiminta jo nopeutunut?

14

812

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maasta löytyneellä linnunpoikasella ei todennäköisesti ole mitään hätää, mutta sinulla voi pian olla, jos tartut poikaseen.

Yliopistollinen eläinsairaala jakoi Birdlife Suomi -järjestön koostaman havainnollistavan kuvan, josta voit tarkastaa, miten menetellä maasta löytyneen linnunpoikasen kanssa.

Maasta saattaa tähän aikaan vuodesta löytyä linnunpoikasia, jotka odottavat emoaan palaavaksi ravinnon kanssa.

• Anonyymi

Kyllä siellä voi joutua odottamaan jopa muuatman tunnin jos sattuu paljon porukkaa olemaan.

• Anonyymi

Toukokuussa kun kävin siellä niin kaksi tuntia meni ennen kuin pääsin palveluneuvojalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toukokuussa kun kävin siellä niin kaksi tuntia meni ennen kuin pääsin palveluneuvojalle.

Neuvoiko se sinua aidosti? Siis dokaa pienet säästösi kun ei siinä viimeisessä asussasi taskuja ole! Yhden kerran sie elät ja aika on lyhyt! Vitut pankeista etc....

• Anonyymi

Miksi pitää pankissa nostaa rahaa kun sitä voi tehdä automaateillakin.

• Anonyymi

Pitää olla verkkopankki tunnukset jotta voi nostaa rahaa automaatilta.

• Anonyymi

Kiinteistövälittäjät puhuvat pussihousuisten pankista
      Mitä tarkoittaa ?

• Anonyymi

Pankinpaisti oli aikoinaan hyvää ja sitten oli urheilutikku. Jamii.

• Anonyymi

Iäkäs nainen löydettiin kuolleena ja mies huonokuntoisena kotoaan elo-syyskuussa 2022.
      Pöytyän kunta oli kieltänyt henkilöiden terveystietojen katsomisen, jos he eivät ole asiakassuhteessa.
      Onnettomuustutkintakeskuksen selvitys alleviivaa omaishoitajan kuormituksen arvioimisen tarvetta.

• Anonyymi

Ei tapahtunut lähelläkään Raisiontien TOPn konttoria

Mitä ihmettä sepustat tähän.n ketjuun ????????

• Anonyymi

Raision konttorissa aina ruuhkaa, mutta Naantalissa asioidessani on päässyt aina suoraan tiskille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raision konttorissa aina ruuhkaa, mutta Naantalissa asioidessani on päässyt aina suoraan tiskille.

Raision konttorissa on huono palvelu.

• Anonyymi

"Palvelu" huonontunut entisestään, mikä ei hinnoissa näy ja jonotus jatkuu.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe