Minulla on yamaha 20 autolube 90-luvun alkupuolelta josta kuristus poistettu ja koneessa tuntuu olevan hivenen tehot hukassa. Veneeni on Yamarin 410 ja pääsen vaan 22 solmun vauhtiin. Nopeutta en varsinaisesti tarvitse, mutta ilmeisesti koneessa pitäisi olla hivenen enemmän puhtia jolloin saisin mukavan matkavauhdin pienemmällä kulutuksella. Potkuri on 20hv mallin alkuperäinen. Mistäköhän olisi hyvä aloittaa?
Tulpat on vaihdettu ja veneen pohja ihan ok kunnossa
Yamaha 20 tehot kateissa
5
475
Vastaukset
- Anonyymi
Taitanee olla pakopuoli karstoittunut pakosarja ja pakoputki karstaa täynnä,yleinen ongelma vanhoissa 2 tahdeissa,otappa rassi ja pitkä pora puhdistukseen ja raakaa työtä. Vanhaa 2 t ei kannata viedä mihinkään kalliiseen korjaamoon kun lasku isompikuin koneen arvo. Joku halpa korjaaja tai tee se itse. Pakosarjan kansi irti ja sit likaista rankkaa työtä.
- Anonyymi
Kuristus poistettu ja tehot laskenut!
Vanhan sanonnan mukaan: viritys on onnistunut jos tehot ei laske kuin 30%. - Anonyymi
Jotain siinä on vialla, 410 kulkee 10hp koneella ton 22kn. Pitäisikö ehkä laittaa isompi suutin, kun on kuristukset otettu pois.
- Anonyymi
Pahasti on jotain vialla jos ei tehoa tuon enempää. Mittaa ihan ensin puristukset ennen kun alat muuta tekemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181