Minulla on yamaha 20 autolube 90-luvun alkupuolelta josta kuristus poistettu ja koneessa tuntuu olevan hivenen tehot hukassa. Veneeni on Yamarin 410 ja pääsen vaan 22 solmun vauhtiin. Nopeutta en varsinaisesti tarvitse, mutta ilmeisesti koneessa pitäisi olla hivenen enemmän puhtia jolloin saisin mukavan matkavauhdin pienemmällä kulutuksella. Potkuri on 20hv mallin alkuperäinen. Mistäköhän olisi hyvä aloittaa?
Tulpat on vaihdettu ja veneen pohja ihan ok kunnossa
Yamaha 20 tehot kateissa
5
426
Vastaukset
- Anonyymi
Taitanee olla pakopuoli karstoittunut pakosarja ja pakoputki karstaa täynnä,yleinen ongelma vanhoissa 2 tahdeissa,otappa rassi ja pitkä pora puhdistukseen ja raakaa työtä. Vanhaa 2 t ei kannata viedä mihinkään kalliiseen korjaamoon kun lasku isompikuin koneen arvo. Joku halpa korjaaja tai tee se itse. Pakosarjan kansi irti ja sit likaista rankkaa työtä.
- Anonyymi
Kuristus poistettu ja tehot laskenut!
Vanhan sanonnan mukaan: viritys on onnistunut jos tehot ei laske kuin 30%. - Anonyymi
Jotain siinä on vialla, 410 kulkee 10hp koneella ton 22kn. Pitäisikö ehkä laittaa isompi suutin, kun on kuristukset otettu pois.
- Anonyymi
Pahasti on jotain vialla jos ei tehoa tuon enempää. Mittaa ihan ensin puristukset ennen kun alat muuta tekemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984