Älä ikinä muutu. Pysy tuollaisena kun nyt oot.❤️
Olet mies täydellinen!
14
628
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälainen tuollainen?
- Anonyymi
Pitkä, komea, ristiverinen, parrakas, miehekäs ulkoisesti ja sisäisesti, äänikin kuin adoniksella. Oikea herkku.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17885527k
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Olen aina elämässä mukana.
Ihanat naiset , huomioin teidät. - Anonyymi
Kiitos. Mut oon synnynnäinen machiavellisti, muutun tilanteen mukaan, ja npsautan tarvittavia rooleja päälle, kun tarvitsee taktikoida. Näin se on ollu ihmissuhteissa, töissä ja kaikessa.
Miellytä oikeita tyyppejä oikeaan aikaan, oikealla tavalla. Sillä se mikä on tärkein, omat päämäärät.- Anonyymi
Ihmissuhteet ovat siis pelkästään sinun tarpeitasi varten? Vähän vierastan tuollaista ajattelutapaa, vaikka tiedän että teitä taktikoijia on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmissuhteet ovat siis pelkästään sinun tarpeitasi varten? Vähän vierastan tuollaista ajattelutapaa, vaikka tiedän että teitä taktikoijia on.
Tottahan toki. Eikä ihmissuhteetole mikään olennaisuus, ne ovat väline.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan toki. Eikä ihmissuhteetole mikään olennaisuus, ne ovat väline.
Mulle ne on aitoja, voimavara.
- Anonyymi
Lävistykset, tatuoinnit, hammaskorut, nenäkorut,
kaikki ihanii.- Anonyymi
Noinkin voi sanoa. Niitä kehutaan sellasen seurassa, kuka tykkää niistä. Mut semmosen seurassa morkataan kuka ei tykkää.
Minä puhun selkien takana ja paljastan syvimmätkin uskotut salaisuudet eteenpäin, mikäli se hyödyttää. Ja heikkoudet on aina hyvä ase lyödä takaisin, jos nousee uhkia. Silloin isketään sinne, missä se kipeiten käy. Niinpä sääntö numero ykkönen onkin: luo vahvat ja luottanukselliset välit tyyppeihin tietääksesi kipeät ja aratkin asiat. Pitkäjänteistä työtä mut se kannattaa.
- Anonyymi
Kaikki asiat tiedossa . Osaan pelata tän pelin.
- Anonyymi
Minäkin osaan, mutta teen sen ilman teeskentelyä. Tulen tosiaankin ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen ja ihmiset pääsääntöisesti pitävät minusta kun vain olen se, mitä olen. Tietenkin säädän kanssakäymisen tasoa vastapuolen mukaan, mutta olen aika hyvä siinä. :)
- Anonyymi
Ehkä, pitäs löytää housut, entiset farkut kului puhki.Mielellään sellaiset vaaleat.
- Anonyymi
En muutu nyt....enkä ikinä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708