Olet mies täydellinen!

Anonyymi-ap

Älä ikinä muutu. Pysy tuollaisena kun nyt oot.❤️

14

670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkälainen tuollainen?

• Anonyymi

Pitkä, komea, ristiverinen, parrakas, miehekäs ulkoisesti ja sisäisesti, äänikin kuin adoniksella. Oikea herkku.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😋 ­­N­­­y­m­f­o­­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17885527k

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Olen aina elämässä mukana.
      Ihanat naiset , huomioin teidät.

• Anonyymi

Kiitos. Mut oon synnynnäinen machiavellisti, muutun tilanteen mukaan, ja npsautan tarvittavia rooleja päälle, kun tarvitsee taktikoida. Näin se on ollu ihmissuhteissa, töissä ja kaikessa.
      Miellytä oikeita tyyppejä oikeaan aikaan, oikealla tavalla. Sillä se mikä on tärkein, omat päämäärät.

• Anonyymi

Ihmissuhteet ovat siis pelkästään sinun tarpeitasi varten? Vähän vierastan tuollaista ajattelutapaa, vaikka tiedän että teitä taktikoijia on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmissuhteet ovat siis pelkästään sinun tarpeitasi varten? Vähän vierastan tuollaista ajattelutapaa, vaikka tiedän että teitä taktikoijia on.

Tottahan toki. Eikä ihmissuhteetole mikään olennaisuus, ne ovat väline.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottahan toki. Eikä ihmissuhteetole mikään olennaisuus, ne ovat väline.

Mulle ne on aitoja, voimavara.

• Anonyymi

Lävistykset, tatuoinnit, hammaskorut, nenäkorut,
      kaikki ihanii.

• Anonyymi

Noinkin voi sanoa. Niitä kehutaan sellasen seurassa, kuka tykkää niistä. Mut semmosen seurassa morkataan kuka ei tykkää.
        Minä puhun selkien takana ja paljastan syvimmätkin uskotut salaisuudet eteenpäin, mikäli se hyödyttää. Ja heikkoudet on aina hyvä ase lyödä takaisin, jos nousee uhkia. Silloin isketään sinne, missä se kipeiten käy. Niinpä sääntö numero ykkönen onkin: luo vahvat ja luottanukselliset välit tyyppeihin tietääksesi kipeät ja aratkin asiat. Pitkäjänteistä työtä mut se kannattaa.

• Anonyymi

Kaikki asiat tiedossa . Osaan pelata tän pelin.

• Anonyymi

Minäkin osaan, mutta teen sen ilman teeskentelyä. Tulen tosiaankin ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen ja ihmiset pääsääntöisesti pitävät minusta kun vain olen se, mitä olen. Tietenkin säädän kanssakäymisen tasoa vastapuolen mukaan, mutta olen aika hyvä siinä. :)

• Anonyymi

Ehkä, pitäs löytää housut, entiset farkut kului puhki.Mielellään sellaiset vaaleat.

• Anonyymi

En muutu nyt....enkä ikinä..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      43
      2770
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      18
      1606
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      28
      1267
    4. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      347
      1196
    5. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      61
      1144
    6. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      49
      958
    7. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      929
    8. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      46
      838
    9. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      45
      810
    10. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      62
      805
    Aihe