Älä ikinä muutu. Pysy tuollaisena kun nyt oot.❤️
Olet mies täydellinen!
14
597
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälainen tuollainen?
- Anonyymi
Pitkä, komea, ristiverinen, parrakas, miehekäs ulkoisesti ja sisäisesti, äänikin kuin adoniksella. Oikea herkku.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17885527k
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Olen aina elämässä mukana.
Ihanat naiset , huomioin teidät. - Anonyymi
Kiitos. Mut oon synnynnäinen machiavellisti, muutun tilanteen mukaan, ja npsautan tarvittavia rooleja päälle, kun tarvitsee taktikoida. Näin se on ollu ihmissuhteissa, töissä ja kaikessa.
Miellytä oikeita tyyppejä oikeaan aikaan, oikealla tavalla. Sillä se mikä on tärkein, omat päämäärät.- Anonyymi
Ihmissuhteet ovat siis pelkästään sinun tarpeitasi varten? Vähän vierastan tuollaista ajattelutapaa, vaikka tiedän että teitä taktikoijia on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmissuhteet ovat siis pelkästään sinun tarpeitasi varten? Vähän vierastan tuollaista ajattelutapaa, vaikka tiedän että teitä taktikoijia on.
Tottahan toki. Eikä ihmissuhteetole mikään olennaisuus, ne ovat väline.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottahan toki. Eikä ihmissuhteetole mikään olennaisuus, ne ovat väline.
Mulle ne on aitoja, voimavara.
- Anonyymi
Lävistykset, tatuoinnit, hammaskorut, nenäkorut,
kaikki ihanii.- Anonyymi
Noinkin voi sanoa. Niitä kehutaan sellasen seurassa, kuka tykkää niistä. Mut semmosen seurassa morkataan kuka ei tykkää.
Minä puhun selkien takana ja paljastan syvimmätkin uskotut salaisuudet eteenpäin, mikäli se hyödyttää. Ja heikkoudet on aina hyvä ase lyödä takaisin, jos nousee uhkia. Silloin isketään sinne, missä se kipeiten käy. Niinpä sääntö numero ykkönen onkin: luo vahvat ja luottanukselliset välit tyyppeihin tietääksesi kipeät ja aratkin asiat. Pitkäjänteistä työtä mut se kannattaa.
- Anonyymi
Kaikki asiat tiedossa . Osaan pelata tän pelin.
- Anonyymi
Minäkin osaan, mutta teen sen ilman teeskentelyä. Tulen tosiaankin ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa toimeen ja ihmiset pääsääntöisesti pitävät minusta kun vain olen se, mitä olen. Tietenkin säädän kanssakäymisen tasoa vastapuolen mukaan, mutta olen aika hyvä siinä. :)
- Anonyymi
Ehkä, pitäs löytää housut, entiset farkut kului puhki.Mielellään sellaiset vaaleat.
- Anonyymi
En muutu nyt....enkä ikinä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93793799Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel2062990Kulta en jaksa tätä palstaa
Loputonta sontaa. Ootko sinä edes täällä enää? Tykkäätkö sinä minusta enää? Joku ukkeli on paljon kirjoitellut, ettei ha201517Haukio ja Niinistö
Nyt se ainakin on selvää. Häät olivat presidenttikisan vuoksi tehty esitys. Nyt Jenni on muuttopuuhissa ilman sormusta j1261376Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k271354Mitä hemmettiä Suomessa tapahtuu?
Taas on Tampereella ammuttu jotakuta. Nythän näitä ampumis-ja puukotusuutisia tulee melkein joka päivä tai ainakin useam2341343- 151285
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1461131Onko laulaja Floor Jansen palstan miesten makuun?
Otetaanpa vaikka tuo Seiskan juttu. https://www.seiska.fi/ulkomaat/talta-nightwish-tahti-floor-jansen-nayttaa-nykyaan-os1961069Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm51064