onko näkijää tai korteista katsojaa paikalla?

Anonyymi-ap

Tiedän, että voin vaikuttaa jo epätoivoiselta, mutta mulla on niin kumma tunne ihan hetki sitten tapahtuneesta karmeasta asiasta, joka aiheuttaa suurta ikävää ja surua. että jos joku pystyy katsomaan : onko asiat täysin niin kuin ne on minulle esitetty? Kiitos.

0

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 15 vuotias menehtyi?

Onko tietoa mihin hän menehtyi? Oma kätisesti vai? Aika pelottavalta alkaa Kainuun elämä tuntumaan... Kovasti voimia oma
        Suomussalmi
        66
        7820
      2. Suomussalmelaisten nuorten pahoinvointi

Ei voi nuoriso Suomussalmella kovinkaan kummoisesti. On jo saavutus, kun Suomussalmelta elävien kirjoissa ponnistaa maai
        Suomussalmi
        87
        5489
      3. Mikä sua mies mussa oikein kiinnostaa?

Mulla on vaan tarjota sulle pienet rusinarinnat ja pieni pyllerö. Aika tylsäkin oon.
        Ikävä
        70
        1880
      4. Miten on mahdollista, että Aino oli koulukiusattu?

Hyvin kaunis ja lahjakas tyttö, kuka nyt tuommoista kiusas? Ennen vielä pahempina aikoina koulussa kiusattiin vain rumi
        Suomussalmi
        5
        1091
      5. Mulla on ikävä sua

En ole unohtanut. Haaveilen sinusta. En vaan jaksaisi taas aloittaa alusta. En tiedä mitä tekisin joten välttelen. Miehe
        Ikävä
        29
        1077
      6. Vammaisetkin kelpaavat hallituksen sorrettavaksi

Hallituksen käsitys asiallisesta lain laatimisesta ei mennyt yksiin opposition kanssa Hallituspuolueitten ennennäkemätt
        148
        873
      7. Kavallusko

Mikähän juttu tämä Haapavesilehessä että entinen asunto osake yhtiön puheenjohtaja tuomittu PIKKU KORVAUKSIIN kavallukse
        Haapavesi
        10
        806
      8. TTK: Oliko mielestäsi oikea pudotus? Claudia Ketonen ja Jussi Heikelä tippuivat ekana parina

Tanssii Tähtien Kanssa -viihdeohjelmassa tippui eka pari ulos kisasta. Claudia Ketonen ja Jussi Heikelä saivat lähtöpass
        Tanssii tähtien kanssa
        9
        796
      9. Voi Martina raukkaa

Taas on käyty ottamassa piikkejä naamaan. Luovuttaisi jo siinä, että ikuista nuoruutta naamassaan hän ei tule saavuttama
        Kotimaiset julkkisjuorut
        134
        697
      10. Otetaanpa hypoteettinen tilanne

Menet kahvilaan tai ravintolaan. Sisällä menet juttelemaan jonkun ravintolassa olijan kanssa. Tämä henkilö sanoo sinulle
        Sinkut
        168
        673
      Aihe