Olen tosi pitkä nainen, uskokaa tai älkää, olen 190 senttiä pitkä. Minulla ei ole varaa autoon, joten haluan mopon. Melkein kaikki ovat kuitenkin liian pieniä minulle, tai siis ne mitä olen kokeillut eli työkavereideni nuorten mopot ja olen myös käynyt 4 kertaa mopokauppiailla. Olen siis käynyt 17 eri mopon päällä, mutta ne ovat olleet liian pieniä mulle, joten nyt voisitteko kertoa semmosia isojen mopojen nimiä, kun esim. kokeilin honda monkeytä, joka oli vakio, niin mun polvet oli siinä yli tangon korkeudella ja penkki liian pieni, niin ajaminen loppui siihen. kokeilin myös joitakin pv mopoja, mutta polvet silti tankoa korkeammalla ja penkki silti hieman pieni, kun se penkki oli poikkeuksellisen pieni pv:lle. Derbit oli kans vähän pieniä, kun ne oli matalaa mallia, ja mun jalat on ihan helvetin pitkät ja olen muutenkin varmaan suomen pisin nainen, niin ne derbitkin oli huonoja. Derbien penkit oli ihan semi hyvän kokosia mulle. Kertokaa, mitkä mopot on tosi isoja ja miten moposta voi tehdä vielä korkeamman kun niissä mitkä mää kokeilin ei ollut edes koroiskareita.
Pitkän naisen ongelmat
Anonyymi-ap
3
214
Vastaukset
- Anonyymi
Peugeot Elystar ja Elyseo on ainakin mopoja joita myydään myös isomilla moottoreilla, joten ne ovat myös rungoltaan isompia ja vakaampia ajaa.
- Anonyymi
Osta vaikka derbi ja korota se koropalalla.
- Anonyymi
Se korotttaminen ei yhtään auta siihen jos ajotuntuma on ahdas. Tärkeimmät mitat ovat satulan ja jalkatappien välinen etäisyyys sekä etäisyys ohjaustankoon.
Pitäisi joko laskea jalkatappeja alemmaksi tai korottaa satulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252500Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551816Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111254Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991087- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua12828- 49805
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111785