Näin eilen ufon taivaalla

Anonyymi-ap

Alus liikkui taivaalla auringon suunnasta poispäin. Mietin olisiko alus ollut menossa marsiin päin? Onko marsin ufot vihreitä kuten tuo eilen taivaalla liikkunut laatikko?

14

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seulasten tähtijoukon luona on kuulemma planeettoja missä onnsinisiä olentoja.

• Anonyymi

Nyt puhuttiin Marsista ja aluksesta joka oli luultavasti matkalla kohti Marsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt puhuttiin Marsista ja aluksesta joka oli luultavasti matkalla kohti Marsia.

Näin kyllä.
        Marsissa on ehkä bakteereja, siinä sen ainoat elolliset oliot

• Anonyymi

Seulasten uhvot on Subaruita. Niissä ku on sininen tähtilogo ja kuskin penkillä aina sininen olento.

• Anonyymi

Se olikin naapurin postilaatikko joka oli lähtenyt karkuteille.
      -Aloittaja

• Anonyymi

Mä kerran luulin nähneeni semmosen pyöreän metallisen ufon mutta se olikin naapurilta karannut pontikkapannu.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämmönen löyty green cube haulla:

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/kitchen-joy-green-cube-300g-tha-basil-pa-8858984832238

Kerran näin yo. kaltaisen vihreän kuution lentävän, kun tarjosin tollasta vaimolle ja vihjasin laihdutuskuurin tarpeesta.

Aika voimakas emäntä sulla jos on saanu viskattua pakastekuution liikennelentojen korkeuteen ja siitä vielä Marsiin suuntautuvalle radalle. Paremmalla puoliskollasi paino tulee lihaksesta selluliitin sijaan näiden havaintojen perusteella.

• Anonyymi

Kun se liikkui auringosta pois päin niin kyseessä selvä ufo ja harvunainen havainto. Kai sentää teit ilmoituksen ufojen havaintotietokantaan. Odotamme innolla raporttiasi ja alamme tutkimsaan noin uutta tapausta kaikkien tutkijoiden voimin.

• Anonyymi

Ja jos ufo ulostaa lentäessään niin se kannattaa kerätä talteen ja säilyttää jääkaapissa.
      On sitten todisteena jos joku kysyy.

• Anonyymi

Onks ufojen vessa samanlainen kuin junissa 60-70-luvuilla? Eli kaikki tuotokset putoaa suoraan alas käymättä septitankin kautta?

• Anonyymi

Naapurin pellolla on paljon noiden tiputtamia läjiä.
      Täytyykin kerätä pakastimeen muutama säkillinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe