Tosi huono olo ollut. Haluisin olla onnelinen.
Mikä auttaa masentuneeseen oloon?
48
493
Vastaukset
- Anonyymi
hieronta
- Anonyymi
Metsässä kävely, omiin arvoihin tutustuminen ja niiden mukaan toimiminen, yhteisöihin kuuluminen, myönteisten ihmissuhteiden ylläpito ja hankalien poisto/vähennys. Kosketuksen pyytäminen turvalliselta tai läheiseltä ihmiseltä. Tavoitteiden asettaminen ja niiden eteen työskentely.
- Anonyymi
Lisään vielä mukavien ihmisten seura.
- Anonyymi
SSRI-lääkke.
- Anonyymi
Just joo taas. Ei.
- Anonyymi
Syö itse lääkkeesi!
- Anonyymi
Juurikin tämä jokp SSRI tai SNRI, muullapa siitä masennuksesta ei pääse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin tämä jokp SSRI tai SNRI, muullapa siitä masennuksesta ei pääse
Pahentaa vain.
- Anonyymi
Itsesi arvokkaana näkeminen. Kipinänä jostain paljon suuremmasta. Oivallus,johon ei kaikki kykene💗
- Anonyymi
Lopulta elämä koostuu pienistä asioista. Yritä löytää yksikin asia mistä olet onnellinen tai mikä on hyvin. Olipa kuinka pieni tahansa.
- Anonyymi
Totta. Asenne ratkaisee. Kun on liian suuret haaveet ja vaatimukset niin eipä oo ihme että ei elämä maistu. Muista ettet onnea voi toisten varaan laskea. Itsestäsi kaikki lähtee. Rakasta itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Asenne ratkaisee. Kun on liian suuret haaveet ja vaatimukset niin eipä oo ihme että ei elämä maistu. Muista ettet onnea voi toisten varaan laskea. Itsestäsi kaikki lähtee. Rakasta itseäsi.
Miksi minä nyt sain tällaisen läksytyksen? Yritin vain auttaa. Tuosta itse saanut apua jaksamiseen.
- Anonyymi
Metsään käveleen tämän jäkeen juokseen,kesällä Juksu kisoissa valmiimpana,
- Anonyymi
Se ettet hae hyvää itsekkäästi itsellesi. Tahdot tuoda hyvää muille. Tervehdi naapureita ja kaupan työntekiöitä. Hymyile ja ole kohtelias. Luo hyvää! Älä vaadi vaan anna💗
- Anonyymi
Kaikki hyvä kun siihen lähdet ja panostat tulee bumerangina takaisin.💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki hyvä kun siihen lähdet ja panostat tulee bumerangina takaisin.💗
Vain ja ainostaan antamalla voi saada. Kaikki itsekkyys on myrkkyä onnellisuudelle💗
- Anonyymi
Tämä toimii minulla:
Ajattele positiivisesti joka päivä, etsi joka päivä jotain positiivista itsestäsi, ympäristöstäsi jne. Ajattele et sinulla on kaikki hyvin, feikkaa vaikka ensin. Tätö tehdään niin pitkään, että uskot sen. Tee jotain sinulle mielekästä. Jos elämässäsi on toksisia ihmisiä, tee pesäeroa.
Ruokavalio! On yksi tärkeimmistä asioista. Syö terveellisesti, juo vettä. Kasviksia se puolikiloa päivässä. Lihapiirakat/einekset jätät kauppaan. Itse sain avun vhh ruokavaliolla.
Ja se klisee: lähde lenkille, liiku!- Anonyymi
En usko tuollaiseen höttöön. Ruokavalio tai liikunta? Öö? Kyllä ihminen on henkinen kokonaisuus eikä mikään fyysinen . Siksi olemme muuta kuin eläimet. 💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko tuollaiseen höttöön. Ruokavalio tai liikunta? Öö? Kyllä ihminen on henkinen kokonaisuus eikä mikään fyysinen . Siksi olemme muuta kuin eläimet. 💗
Aivan sama mitä herneitä tai rehuja oikeassa määrin syöt,ei se sinusta onnellista tee. Ei vaikka kroppasi olisi huippukunnossa ,mielesi voi olla aivan kuollut. Ei me mitään suorittavia eläimiä olla. Ollaan ihmisiä. Mikä ero? Saa miettiä.💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan sama mitä herneitä tai rehuja oikeassa määrin syöt,ei se sinusta onnellista tee. Ei vaikka kroppasi olisi huippukunnossa ,mielesi voi olla aivan kuollut. Ei me mitään suorittavia eläimiä olla. Ollaan ihmisiä. Mikä ero? Saa miettiä.💗
Henkisyys. Tutustuminen omaan alkulähteeseesi. Siihen mikä olet,mistä tulet ja miksi olet ylipäänsä tänne syntynyt 💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole fyysisyydestä. Se että syö puhdasta ruokaa ilman lisäaineita ja valkoista sokeria saa elimistön tulehdustilan laskemaan. Se että minä liikun ei tarkoita huippukroppaa vaan sitä hyvää oloa sen jälkeen. Olen ihan tavallinen nainen, en mikään fit.
Ja eikö positiivinen ajattelu ole teidän mielestä henkistä hyvinvointia? Tämä positiivinen energia auttaa minua. Osa teistä on saanut sitä minulta korttien muodossa täällä 😉 Siis he ketkä sitä haluavat ottaa vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole fyysisyydestä. Se että syö puhdasta ruokaa ilman lisäaineita ja valkoista sokeria saa elimistön tulehdustilan laskemaan. Se että minä liikun ei tarkoita huippukroppaa vaan sitä hyvää oloa sen jälkeen. Olen ihan tavallinen nainen, en mikään fit.
Ja eikö positiivinen ajattelu ole teidän mielestä henkistä hyvinvointia? Tämä positiivinen energia auttaa minua. Osa teistä on saanut sitä minulta korttien muodossa täällä 😉 Siis he ketkä sitä haluavat ottaa vastaan.Kiitos sinulle💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle💗
Tarkoitan että jaa viisauttasi,mitä korkeammalta saat.
- Anonyymi
Masennuslääkkeet
Tee kävelyretkiä metsässä.
- Anonyymi
Itse kävinkin
Anonyymi kirjoitti:
Itse kävinkin
Se on hyvä. Se maadottaa. Me ollaan kuitenkin osa luontoa. Se unohtuu nykyihmiseltä helposti.
- Anonyymi
Ei kannata, sillä metsässä saattaa tulla karhu, joka tappaa ja syö
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata, sillä metsässä saattaa tulla karhu, joka tappaa ja syö
Minä laitan painiksi karhun kanssa. 😃
- Anonyymi
Eikö riitä että menee kävelee. Miksi metsään pitää mennä jossa on esim punkkeja.
- Anonyymi
Yritä. Nauti minun onnestani.
Jonka Sinä sytytit- Anonyymi
Siitä kuitenkin puolet
Sinun. Yksinoikeudella. Antaisin
Itsenikin
- Anonyymi
Jaksa ottaa tämä hali tuhansien suukkojen saattelemana
- Anonyymi
Ittellä masentaa jos unen puute tai liikunnan.
Ja myös epävarmuus kun itte luulee tykkäävänsä jostain mutta ei osaa puhua tai tehdä mitää asian eteen.
Kesä masentaa- Anonyymi
Masennuksella on tarkoitus. Ahdistuksella jne. Ne on ansaittu.. Siihen mitä oppimaan tulit. Niistä et pääse ,lääkkeillä tms. Harvat tämän oppikoulun läpäisee. Tuskin itsekkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masennuksella on tarkoitus. Ahdistuksella jne. Ne on ansaittu.. Siihen mitä oppimaan tulit. Niistä et pääse ,lääkkeillä tms. Harvat tämän oppikoulun läpäisee. Tuskin itsekkään.
Ala rakastamaan. Ala arvostamaan. Näe lähemmäisissäsi itsesi. 💗 voit yllättyä.
- Anonyymi
Kyllä se siitä.<3 Otat uuden alun. Love you :)
- Anonyymi
Kenelle kuvittelet puhuvasi?!
- Anonyymi
Koita kokea tunne, älä estele sitä yhtään, mitä paremmin siihen sukellat, sen nopeammin katoaa. En provoa mitään itsetuhoista tällä nyt.
- Anonyymi
Väliintulo kissillä
- Anonyymi
Kirjoita suru pois
- Anonyymi
Hyvä seura, läheisyys
- Anonyymi
Itselläni on auttanut mukava työ, kuntosali, ihmisille juttelu, harrastukset, nukkuminen, toisten auttaminen, siisti ja omalta tuntuva koti, sekä tunne eteenpäin pääsemisestä elämässä. Vielä ei ole minkäänlaista (pari)suhdetta, eikä varmaan tule pitkään aikaan olemaankaan, mutta toivottavasti sekin auttaa sitten aikanaan.
- Anonyymi
Hauska sanavalinta. Eteenpäin pääseminen elämässä? Eikö eteenpäin mennä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska sanavalinta. Eteenpäin pääseminen elämässä? Eikö eteenpäin mennä?
Joskus voi tuntea jumittavansa tai ottavansa takapakkia elämässä. Kuvaa siis hyvin pitkälti positiivista suuntaa pitkällä tähtäimellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus voi tuntea jumittavansa tai ottavansa takapakkia elämässä. Kuvaa siis hyvin pitkälti positiivista suuntaa pitkällä tähtäimellä.
En ymmärrä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119128
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265798- 584783
- 964726
- 683747
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743433- 513376
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262896Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502782- 432671