Mikä auttaa masentuneeseen oloon?

Anonyymi-ap

Tosi huono olo ollut. Haluisin olla onnelinen.

48

493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hieronta

• Anonyymi

Metsässä kävely, omiin arvoihin tutustuminen ja niiden mukaan toimiminen, yhteisöihin kuuluminen, myönteisten ihmissuhteiden ylläpito ja hankalien poisto/vähennys. Kosketuksen pyytäminen turvalliselta tai läheiseltä ihmiseltä. Tavoitteiden asettaminen ja niiden eteen työskentely.

• Anonyymi

Lisään vielä mukavien ihmisten seura.

• Anonyymi

SSRI-lääkke.

• Anonyymi

Just joo taas. Ei.

• Anonyymi

Syö itse lääkkeesi!

• Anonyymi

Juurikin tämä jokp SSRI tai SNRI, muullapa siitä masennuksesta ei pääse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin tämä jokp SSRI tai SNRI, muullapa siitä masennuksesta ei pääse

Pahentaa vain.

• Anonyymi

Itsesi arvokkaana näkeminen. Kipinänä jostain paljon suuremmasta. Oivallus,johon ei kaikki kykene💗

• Anonyymi

Lopulta elämä koostuu pienistä asioista. Yritä löytää yksikin asia mistä olet onnellinen tai mikä on hyvin. Olipa kuinka pieni tahansa.

• Anonyymi

Totta. Asenne ratkaisee. Kun on liian suuret haaveet ja vaatimukset niin eipä oo ihme että ei elämä maistu. Muista ettet onnea voi toisten varaan laskea. Itsestäsi kaikki lähtee. Rakasta itseäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Asenne ratkaisee. Kun on liian suuret haaveet ja vaatimukset niin eipä oo ihme että ei elämä maistu. Muista ettet onnea voi toisten varaan laskea. Itsestäsi kaikki lähtee. Rakasta itseäsi.

Miksi minä nyt sain tällaisen läksytyksen? Yritin vain auttaa. Tuosta itse saanut apua jaksamiseen.

• Anonyymi

Metsään käveleen tämän jäkeen juokseen,kesällä Juksu kisoissa valmiimpana,

• Anonyymi

Se ettet hae hyvää itsekkäästi itsellesi. Tahdot tuoda hyvää muille. Tervehdi naapureita ja kaupan työntekiöitä. Hymyile ja ole kohtelias. Luo hyvää! Älä vaadi vaan anna💗

• Anonyymi

Kaikki hyvä kun siihen lähdet ja panostat tulee bumerangina takaisin.💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki hyvä kun siihen lähdet ja panostat tulee bumerangina takaisin.💗

Vain ja ainostaan antamalla voi saada. Kaikki itsekkyys on myrkkyä onnellisuudelle💗

• Anonyymi

Tämä toimii minulla:
      Ajattele positiivisesti joka päivä, etsi joka päivä jotain positiivista itsestäsi, ympäristöstäsi jne. Ajattele et sinulla on kaikki hyvin, feikkaa vaikka ensin. Tätö tehdään niin pitkään, että uskot sen. Tee jotain sinulle mielekästä. Jos elämässäsi on toksisia ihmisiä, tee pesäeroa.

Ruokavalio! On yksi tärkeimmistä asioista. Syö terveellisesti, juo vettä. Kasviksia se puolikiloa päivässä. Lihapiirakat/einekset jätät kauppaan. Itse sain avun vhh ruokavaliolla.

Ja se klisee: lähde lenkille, liiku!

• Anonyymi

En usko tuollaiseen höttöön. Ruokavalio tai liikunta? Öö? Kyllä ihminen on henkinen kokonaisuus eikä mikään fyysinen . Siksi olemme muuta kuin eläimet. 💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko tuollaiseen höttöön. Ruokavalio tai liikunta? Öö? Kyllä ihminen on henkinen kokonaisuus eikä mikään fyysinen . Siksi olemme muuta kuin eläimet. 💗

Aivan sama mitä herneitä tai rehuja oikeassa määrin syöt,ei se sinusta onnellista tee. Ei vaikka kroppasi olisi huippukunnossa ,mielesi voi olla aivan kuollut. Ei me mitään suorittavia eläimiä olla. Ollaan ihmisiä. Mikä ero? Saa miettiä.💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan sama mitä herneitä tai rehuja oikeassa määrin syöt,ei se sinusta onnellista tee. Ei vaikka kroppasi olisi huippukunnossa ,mielesi voi olla aivan kuollut. Ei me mitään suorittavia eläimiä olla. Ollaan ihmisiä. Mikä ero? Saa miettiä.💗

Henkisyys. Tutustuminen omaan alkulähteeseesi. Siihen mikä olet,mistä tulet ja miksi olet ylipäänsä tänne syntynyt 💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse ei ole fyysisyydestä. Se että syö puhdasta ruokaa ilman lisäaineita ja valkoista sokeria saa elimistön tulehdustilan laskemaan. Se että minä liikun ei tarkoita huippukroppaa vaan sitä hyvää oloa sen jälkeen. Olen ihan tavallinen nainen, en mikään fit.

Ja eikö positiivinen ajattelu ole teidän mielestä henkistä hyvinvointia? Tämä positiivinen energia auttaa minua. Osa teistä on saanut sitä minulta korttien muodossa täällä 😉 Siis he ketkä sitä haluavat ottaa vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyse ei ole fyysisyydestä. Se että syö puhdasta ruokaa ilman lisäaineita ja valkoista sokeria saa elimistön tulehdustilan laskemaan. Se että minä liikun ei tarkoita huippukroppaa vaan sitä hyvää oloa sen jälkeen. Olen ihan tavallinen nainen, en mikään fit.

Ja eikö positiivinen ajattelu ole teidän mielestä henkistä hyvinvointia? Tämä positiivinen energia auttaa minua. Osa teistä on saanut sitä minulta korttien muodossa täällä 😉 Siis he ketkä sitä haluavat ottaa vastaan.

Kiitos sinulle💗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos sinulle💗

Tarkoitan että jaa viisauttasi,mitä korkeammalta saat.

• Anonyymi

Masennuslääkkeet

• Tee kävelyretkiä metsässä.

• Anonyymi

Itse kävinkin

• Anonyymi kirjoitti:

Itse kävinkin

Se on hyvä. Se maadottaa. Me ollaan kuitenkin osa luontoa. Se unohtuu nykyihmiseltä helposti.

• Anonyymi

Ei kannata, sillä metsässä saattaa tulla karhu, joka tappaa ja syö

• Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata, sillä metsässä saattaa tulla karhu, joka tappaa ja syö

Minä laitan painiksi karhun kanssa. 😃

• Anonyymi

Eikö riitä että menee kävelee. Miksi metsään pitää mennä jossa on esim punkkeja.

• Anonyymi

Yritä. Nauti minun onnestani.
      Jonka Sinä sytytit

• Anonyymi

Siitä kuitenkin puolet
        Sinun. Yksinoikeudella. Antaisin
        Itsenikin

• Anonyymi

Jaksa ottaa tämä hali tuhansien suukkojen saattelemana

• Anonyymi

Ittellä masentaa jos unen puute tai liikunnan.

Ja myös epävarmuus kun itte luulee tykkäävänsä jostain mutta ei osaa puhua tai tehdä mitää asian eteen.

Kesä masentaa

• Anonyymi

Masennuksella on tarkoitus. Ahdistuksella jne. Ne on ansaittu.. Siihen mitä oppimaan tulit. Niistä et pääse ,lääkkeillä tms. Harvat tämän oppikoulun läpäisee. Tuskin itsekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Masennuksella on tarkoitus. Ahdistuksella jne. Ne on ansaittu.. Siihen mitä oppimaan tulit. Niistä et pääse ,lääkkeillä tms. Harvat tämän oppikoulun läpäisee. Tuskin itsekkään.

Ala rakastamaan. Ala arvostamaan. Näe lähemmäisissäsi itsesi. 💗 voit yllättyä.

• Anonyymi

Kyllä se siitä.<3 Otat uuden alun. Love you :)

• Anonyymi

Kenelle kuvittelet puhuvasi?!

• Anonyymi

Koita kokea tunne, älä estele sitä yhtään, mitä paremmin siihen sukellat, sen nopeammin katoaa. En provoa mitään itsetuhoista tällä nyt.

• Anonyymi

Väliintulo kissillä

• Anonyymi

Kirjoita suru pois

• Anonyymi

Hyvä seura, läheisyys

• Anonyymi

Itselläni on auttanut mukava työ, kuntosali, ihmisille juttelu, harrastukset, nukkuminen, toisten auttaminen, siisti ja omalta tuntuva koti, sekä tunne eteenpäin pääsemisestä elämässä. Vielä ei ole minkäänlaista (pari)suhdetta, eikä varmaan tule pitkään aikaan olemaankaan, mutta toivottavasti sekin auttaa sitten aikanaan.

• Anonyymi

Hauska sanavalinta. Eteenpäin pääseminen elämässä? Eikö eteenpäin mennä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauska sanavalinta. Eteenpäin pääseminen elämässä? Eikö eteenpäin mennä?

Joskus voi tuntea jumittavansa tai ottavansa takapakkia elämässä. Kuvaa siis hyvin pitkälti positiivista suuntaa pitkällä tähtäimellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus voi tuntea jumittavansa tai ottavansa takapakkia elämässä. Kuvaa siis hyvin pitkälti positiivista suuntaa pitkällä tähtäimellä.

En ymmärrä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      211
      9128
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5798
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      58
      4783
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      96
      4726
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      68
      3747
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      74
      3433
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3376
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2896
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2782
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2671
    Aihe