Tekisi mieli

Anonyymi-ap

tyydyttää itseään täällä. Harmi vain, kun ei tunnu olevan ns. normaalia ihmistä paikalla.
Pelkkiä pervoja.
T. Nainen

111

2436

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei täällä kaikki pervoja ole. Kerro vähän itsestäni, kuvaile ulkonäköä, kerro mistä tykkäät.

      • Anonyymi

        Isorintainen, kokenut mutta vähän tyttömäinen, lämpimästä ja intohimoisesta menosta pitävä. Tykkään opettaa, mutta olisi kiva jos joku joskus vain ottaisi ja veisi varmalla otteella loppuun asti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isorintainen, kokenut mutta vähän tyttömäinen, lämpimästä ja intohimoisesta menosta pitävä. Tykkään opettaa, mutta olisi kiva jos joku joskus vain ottaisi ja veisi varmalla otteella loppuun asti...

        Juuri sellainen jonka luo tulisi mielellään kahville. Ottaisi keittiössä syliin ja alkaisi intohimoinen suuteleminen. Nostaisin paitaasi päästäkseni imemään rintojasi. Nostaisin sinut pöydälle nuoltavaksi. Kun saisit, ottaisin sinut pöydällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sellainen jonka luo tulisi mielellään kahville. Ottaisi keittiössä syliin ja alkaisi intohimoinen suuteleminen. Nostaisin paitaasi päästäkseni imemään rintojasi. Nostaisin sinut pöydälle nuoltavaksi. Kun saisit, ottaisin sinut pöydällä.

        10x👍tälle. Juuri näin!
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10x👍tälle. Juuri näin!
        Ap

        Tässähän menee pian käsi jonnekin... nännitkin kovettuu pienestä kosketuksesta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10x👍tälle. Juuri näin!
        Ap

        Vaikka himoitsen sinua, ottaisin pidemmän kaavan mukaan. Kun alkaisit täyttää kahvinkeitintä, tulisin taaksesi. Halaisin tiukasti. Suutelisin kaulaasi, veisin toisen käden rinnallesi, toisen alemmas. Hieroisin rintojasi. Tuntisit pyllyäsi vasten kuinka kiihotun. Hieman liikuosit jolloin pyllysi hieroisi kaluani. Inahtaisin tunteesta. Veisin toisen käteni paitasi alle, paljaalle rinnallesi. Hieroisin nännejäsi. Toinen käsi hieroisi hameen alta pilluasi. Suutelisin kiihkeämmin. Riisuisin paitasi ja sinä housuni. Ottaisit kaluni käteesi ja runkkaisit sitä. Riisuisin pikkarisi. Pistäisin sinut pöytää vasten. Levittäisin jalkojasi ja työntyisin sisääsi. Kiihdyttäisin tahtia. Hieroisin peppuasi. Kääntäisin sinut selälleen pöydälle. Puristaisit jalkasi ympärilleni. Imisin rintojasi ja nännejäsi kunnes taas jatkaisin. Nauttisin äänistäsi, tuoksustasi ja rintojen heilumisesta. Kiljuisit äänekkäästi tullessasi ja se olisi minulle liikaa. Tulisin syvälle sisääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän menee pian käsi jonnekin... nännitkin kovettuu pienestä kosketuksesta...

        Hieron kaluani housujen läpi sinua ajatellen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieron kaluani housujen läpi sinua ajatellen.

        Ahhh... ota se ulos, sillä on siellä ahdasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka himoitsen sinua, ottaisin pidemmän kaavan mukaan. Kun alkaisit täyttää kahvinkeitintä, tulisin taaksesi. Halaisin tiukasti. Suutelisin kaulaasi, veisin toisen käden rinnallesi, toisen alemmas. Hieroisin rintojasi. Tuntisit pyllyäsi vasten kuinka kiihotun. Hieman liikuosit jolloin pyllysi hieroisi kaluani. Inahtaisin tunteesta. Veisin toisen käteni paitasi alle, paljaalle rinnallesi. Hieroisin nännejäsi. Toinen käsi hieroisi hameen alta pilluasi. Suutelisin kiihkeämmin. Riisuisin paitasi ja sinä housuni. Ottaisit kaluni käteesi ja runkkaisit sitä. Riisuisin pikkarisi. Pistäisin sinut pöytää vasten. Levittäisin jalkojasi ja työntyisin sisääsi. Kiihdyttäisin tahtia. Hieroisin peppuasi. Kääntäisin sinut selälleen pöydälle. Puristaisit jalkasi ympärilleni. Imisin rintojasi ja nännejäsi kunnes taas jatkaisin. Nauttisin äänistäsi, tuoksustasi ja rintojen heilumisesta. Kiljuisit äänekkäästi tullessasi ja se olisi minulle liikaa. Tulisin syvälle sisääsi.

        Tulikin outo mutta mukava olo saunakahvia keittäessä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahhh... ota se ulos, sillä on siellä ahdasta...

        On todella ahdasta, nyt istun ilman housuja, kova kalu kädessä fantasioiden miten runkkaat minua hitaasti ja miten istuisit päälleni. Mitä sinä teet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On todella ahdasta, nyt istun ilman housuja, kova kalu kädessä fantasioiden miten runkkaat minua hitaasti ja miten istuisit päälleni. Mitä sinä teet?

        Mietin minkä lelun otan ekana käyttöön tuosta laatikosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin minkä lelun otan ekana käyttöön tuosta laatikosta.

        Otin sauvamaisen vibran, sekä liukkaria ja kiihotusgeeliä...
        Nyt aloitan lelulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin minkä lelun otan ekana käyttöön tuosta laatikosta.

        Ota paksu ja suonikas dildo jos on. Se on lähimpänä kaluani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin sauvamaisen vibran, sekä liukkaria ja kiihotusgeeliä...
        Nyt aloitan lelulla.

        Saat mut entistä kovemmaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin sauvamaisen vibran, sekä liukkaria ja kiihotusgeeliä...
        Nyt aloitan lelulla.

        Puristele sun nännejä. Ite runkkaan ja hieron pallejani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota paksu ja suonikas dildo jos on. Se on lähimpänä kaluani.

        Ei juuri nyt löydy... tämä -ah!- vibra ajaa saman asian...se on jalkojen välissä, hieron sitä vasten...kuin olisit allani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat mut entistä kovemmaksi

        Olen liukas ja märkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei juuri nyt löydy... tämä -ah!- vibra ajaa saman asian...se on jalkojen välissä, hieron sitä vasten...kuin olisit allani.

        Hieroisin sun rintoja ja klitorista kun olisin allasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen liukas ja märkä.

        Runkkaan kovempaa kun ajattelen miten märkä oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puristele sun nännejä. Ite runkkaan ja hieron pallejani.

        Kyllä... tuo näky, kun mies valmistelee itseään, on aina yhtä kiihottava... myös mielikuvana...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä... tuo näky, kun mies valmistelee itseään, on aina yhtä kiihottava... myös mielikuvana...

        Vedän esinahan aivan taakse, kiimatipat kiiltelee kyrpäni nupissa. Saisit nuolla ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaan kovempaa kun ajattelen miten märkä oot

        Pian sinäkin olet.. lisään vibraan kierroksia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian sinäkin olet.. lisään vibraan kierroksia..

        Oon jo lähellä tulemista kun kiihotat niin paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian sinäkin olet.. lisään vibraan kierroksia..

        Painan sillä klitorista.... se saa pian mennä sisälle, otan luotivibran päälle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Painan sillä klitorista.... se saa pian mennä sisälle, otan luotivibran päälle...

        Puristan kyrpääni juuresta, jotten laukea, se on kovana ja todella suonikkaana puristuksesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedän esinahan aivan taakse, kiimatipat kiiltelee kyrpäni nupissa. Saisit nuolla ne.

        Saisinpa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisinpa!

        Sain kun ajattelin sua nuolemassa kyrpääni. Mahtava orgasmi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon jo lähellä tulemista kun kiihotat niin paljon

        Sykitkö märkänä..?
        Mulla surisee 2 lelua yhtä aikaa, toinen sisällä ja toinen ulkona... teen kiihottavaa liikettä lantiolla.... ajattelen sun kovaa kyrpää ja miten runkkaat sitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sykitkö märkänä..?
        Mulla surisee 2 lelua yhtä aikaa, toinen sisällä ja toinen ulkona... teen kiihottavaa liikettä lantiolla.... ajattelen sun kovaa kyrpää ja miten runkkaat sitä...

        Sykin kovasti kun pitkitin laukeamista, oisin halunnut laueta naamallesi, rinnoillesi tai pillullesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sykitkö märkänä..?
        Mulla surisee 2 lelua yhtä aikaa, toinen sisällä ja toinen ulkona... teen kiihottavaa liikettä lantiolla.... ajattelen sun kovaa kyrpää ja miten runkkaat sitä...

        Kiihottaa ajatella sun lantion liikkeitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain kun ajattelin sua nuolemassa kyrpääni. Mahtava orgasmi

        Tulen... NYT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen... NYT!

        Hyvä, annan tulla, ajattele mua samalla, oisinpa näkemässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen... NYT!

        Tein leluilla ja tarinallasi itselleni ihanan orgasmin...kiitos siitä...
        👄👄👄 -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tein leluilla ja tarinallasi itselleni ihanan orgasmin...kiitos siitä...
        👄👄👄 -ap

        Tämä oli nautinto molemmille. Noin kiihottavalle naiselle oli mahtava laueta ja auttaa orgasmissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli nautinto molemmille. Noin kiihottavalle naiselle oli mahtava laueta ja auttaa orgasmissa.

        Mahtavaa, että löytyy joku jonka kanssa jakaa tämä kokemus.
        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa, että löytyy joku jonka kanssa jakaa tämä kokemus.
        -ap

        Sun kanssa oli niin nautinnollista että haluan illalla toisen kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kanssa oli niin nautinnollista että haluan illalla toisen kerran.

        Ehkä jonain toisena iltana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jonain toisena iltana?

        Tänään..?
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään..?
        Ap

        Sopii hyvin, illemmalla. Minulla onkin yksi fantasia jota olen mielessäni miettinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii hyvin, illemmalla. Minulla onkin yksi fantasia jota olen mielessäni miettinyt.

        Kiva... mihin aikaan suunilleen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva... mihin aikaan suunilleen ?

        Maltatko odottaa vaikka seitsemään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maltatko odottaa vaikka seitsemään?

        Mikäpä siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäpä siinä.

        Aamulla herään vierestäsi. Nukut seksikkään näköisesti kyljelläsi minusta poispäin. Hivuttaudun aivan kiinni sinuun ja silitän kylkeäsi. Haistan ihanaa tuoksuasi ja suutelen hellästi kaulaasi. Siirrän käteni aivan rintojesi alle. Liikahdat hieman unisena ja peppusi osuu kaluuni. Liikahdat uudestaan tuntien kaluni paremmin. Siirrän käteni rinnoillesi, puristelen niitä ja nipistän nännejäsi. Alat hieromaan etumustani vaativammin pyllylläsi. Kaluni alkaa heräilemään. Siirryt hieman että saat kätesi väliimme. Runkkaat minua hitaasti. Siirrän käteni pillullesi, tuntien miten olet jo hieman kostunut. Vaikka runkkaamisesi onkin todella nautinnollista, käännän sinut selälleen ja tulen päällesi. Tutkin vartaloasi suullani. Käyn rintasi ja nännisi oikein huolellisesti läpi. Siirryn siitä alaspäin kunnes pääsen maistamaan pilluasi. Kiimasi tuoksu on huumaava. Nostain jalkasi olkapäilleni ja työnnän kasvoni kunnolla sinuun kiinni. Nuolen pitkiä vetoja hitaasti kiusaten. Nautin pienistä nautinnon huokauksista joita sinulta pääsee. Imen klitoristasi ja työnnän sormeni sisääsi. Hieron sinua sisältä samalla kun suuni työskentelee ulkopuolella. Välillä löydän oikein nautinnollisen kohdan jolloin puristat jalkojasi voimakkaasti. Nautintosi lisääntyy ja tartut hiuksistani käsilläsi. Painat päätäni kunnolla itseäsi vasten. Nuolen ja sormetan sinua kovempaa. Alat saamaan orgasmia. Jatkan työskentelyä ja koko kehosi jännittyy. Laukeat kasvoilleni, mutta jatkan antaen sinulle useita jälkijäristyksiä.
        Pitkitetyn orgasmin lannuttua, tulen viereesi ja otan sinut nojaamaan rintakehääni vasten. Keräät voimiasia, katsellen samalla kovaa kyrpääni. Viet kätesi sen ympärille kosketellen sitä hellästi. Työnnän päätäsi alemmas, jolloin pääset nuolemaan kiimatippojani. Aloitat hitaan nautinnollisen suihinoton. Silitän ihanaa pyllyäsi ja nautin työskentelystäsi. Kokeilen pilluasi ja se on todella kostea. Käännän sinua niin että voin nuolla sinua samalla. Nautin ihanasta maustasi, mutta seuraavaksi haluan tuntea pillusi kyrpäni ympärillä. Käännyt ja laskeudut hitaasti päälleni. Nautin tiukan pillusi puristuksesta. Alat ratsastamaan hitaasti, hieron rintojasi. Vauhtisi kiihtyy enkä kestä tällä erää pidempää vaan saan orgasmin. Ratsastat vielä itsesikin huipulle ennenkuin jatkamme sylikkäin lepäämistä ennen seuraavaa rakastelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamulla herään vierestäsi. Nukut seksikkään näköisesti kyljelläsi minusta poispäin. Hivuttaudun aivan kiinni sinuun ja silitän kylkeäsi. Haistan ihanaa tuoksuasi ja suutelen hellästi kaulaasi. Siirrän käteni aivan rintojesi alle. Liikahdat hieman unisena ja peppusi osuu kaluuni. Liikahdat uudestaan tuntien kaluni paremmin. Siirrän käteni rinnoillesi, puristelen niitä ja nipistän nännejäsi. Alat hieromaan etumustani vaativammin pyllylläsi. Kaluni alkaa heräilemään. Siirryt hieman että saat kätesi väliimme. Runkkaat minua hitaasti. Siirrän käteni pillullesi, tuntien miten olet jo hieman kostunut. Vaikka runkkaamisesi onkin todella nautinnollista, käännän sinut selälleen ja tulen päällesi. Tutkin vartaloasi suullani. Käyn rintasi ja nännisi oikein huolellisesti läpi. Siirryn siitä alaspäin kunnes pääsen maistamaan pilluasi. Kiimasi tuoksu on huumaava. Nostain jalkasi olkapäilleni ja työnnän kasvoni kunnolla sinuun kiinni. Nuolen pitkiä vetoja hitaasti kiusaten. Nautin pienistä nautinnon huokauksista joita sinulta pääsee. Imen klitoristasi ja työnnän sormeni sisääsi. Hieron sinua sisältä samalla kun suuni työskentelee ulkopuolella. Välillä löydän oikein nautinnollisen kohdan jolloin puristat jalkojasi voimakkaasti. Nautintosi lisääntyy ja tartut hiuksistani käsilläsi. Painat päätäni kunnolla itseäsi vasten. Nuolen ja sormetan sinua kovempaa. Alat saamaan orgasmia. Jatkan työskentelyä ja koko kehosi jännittyy. Laukeat kasvoilleni, mutta jatkan antaen sinulle useita jälkijäristyksiä.
        Pitkitetyn orgasmin lannuttua, tulen viereesi ja otan sinut nojaamaan rintakehääni vasten. Keräät voimiasia, katsellen samalla kovaa kyrpääni. Viet kätesi sen ympärille kosketellen sitä hellästi. Työnnän päätäsi alemmas, jolloin pääset nuolemaan kiimatippojani. Aloitat hitaan nautinnollisen suihinoton. Silitän ihanaa pyllyäsi ja nautin työskentelystäsi. Kokeilen pilluasi ja se on todella kostea. Käännän sinua niin että voin nuolla sinua samalla. Nautin ihanasta maustasi, mutta seuraavaksi haluan tuntea pillusi kyrpäni ympärillä. Käännyt ja laskeudut hitaasti päälleni. Nautin tiukan pillusi puristuksesta. Alat ratsastamaan hitaasti, hieron rintojasi. Vauhtisi kiihtyy enkä kestä tällä erää pidempää vaan saan orgasmin. Ratsastat vielä itsesikin huipulle ennenkuin jatkamme sylikkäin lepäämistä ennen seuraavaa rakastelua.

        Kyllä.
        💏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.
        💏

        Saiko odotus ja tarina sut kosteaksi, joko on lelut esillä ja käytössä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä.
        💏

        Nuolen vähän kokoon vetäytyneen, yhä herkän kalusi puhtaaksi. Otan sen kokonaan suuhun, maistan sen varressa itseni ja kärjessä sinut.
        Pyöritän varovasti kieltä sen reunaa pitkin, imen sitä niin että se alkaa taas kasvaa ja kastua.
        Pian se on valmis laukeamaan vielä kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saiko odotus ja tarina sut kosteaksi, joko on lelut esillä ja käytössä?

        Sai, juuri käynnistin pienimmällä säädöllä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuolen vähän kokoon vetäytyneen, yhä herkän kalusi puhtaaksi. Otan sen kokonaan suuhun, maistan sen varressa itseni ja kärjessä sinut.
        Pyöritän varovasti kieltä sen reunaa pitkin, imen sitä niin että se alkaa taas kasvaa ja kastua.
        Pian se on valmis laukeamaan vielä kerran.

        Sun imu tuntuu mahtavalta erityisesti nyt kun olen oikein herkkänä. Välillä koko kehoni nytkähtelee nautinnosta enkä voi olla hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sai, juuri käynnistin pienimmällä säädöllä...

        Nyt vähän lisää voimaa luotivibraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt vähän lisää voimaa luotivibraan.

        Sä saat mut taas kovaksi. Annan sun vielä imeä, vaikka haluaisin jo tulla taaksesi ja ottaa sut kovaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun imu tuntuu mahtavalta erityisesti nyt kun olen oikein herkkänä. Välillä koko kehoni nytkähtelee nautinnosta enkä voi olla hiljaa.

        Huohotat ja voihkit, kun imen sinua. Kalusi kastuu ja kovenee, sen pää on tiukka ja valuva. Työntelet sillä suuhuni aina vain rytmikkäämmin. Haluat tulla sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä saat mut taas kovaksi. Annan sun vielä imeä, vaikka haluaisin jo tulla taaksesi ja ottaa sut kovaa.

        Runkkaan ajatellen sitä miten valmis oisit ottamaan mut sisääsi. Oisit sängyllä pylly pystyssä. Ottaisin sun lantiosta kunnon otteen ja työntyisin kunnolla sisään ilman hempeilyä. Oisit jo valmiiksi sopivan märkä ja mä oisin täysin kova.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huohotat ja voihkit, kun imen sinua. Kalusi kastuu ja kovenee, sen pää on tiukka ja valuva. Työntelet sillä suuhuni aina vain rytmikkäämmin. Haluat tulla sinne.

        Haluan ohjata sun päätä hiuksistasi kiinni pitäen, sun imu on taivaallista ja äänet mitkä täyttää makkarin kiihottaa mua entisestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaan ajatellen sitä miten valmis oisit ottamaan mut sisääsi. Oisit sängyllä pylly pystyssä. Ottaisin sun lantiosta kunnon otteen ja työntyisin kunnolla sisään ilman hempeilyä. Oisit jo valmiiksi sopivan märkä ja mä oisin täysin kova.

        Melkein imen sinut huipulle, mutta haluat että molemmat tulemme koira-asennossa.
        Voin tyydyttää itseäni samalla, kun otat minua.
        Tunnen kuinka kiveksesi painuvat minua vasten, olet sisällä juurta myöten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkein imen sinut huipulle, mutta haluat että molemmat tulemme koira-asennossa.
        Voin tyydyttää itseäni samalla, kun otat minua.
        Tunnen kuinka kiveksesi painuvat minua vasten, olet sisällä juurta myöten.

        Olet saanut mut niin kiimaiseksi että panen sinua kuin villieläin. Tämä on todella eläimellistä seksiä. Nautin pitkistä nopeista työnnöistä. Vedän sinua oikein kunnolla aina työntyessäni sisään niin että pääseen mahdollisimman syvälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet saanut mut niin kiimaiseksi että panen sinua kuin villieläin. Tämä on todella eläimellistä seksiä. Nautin pitkistä nopeista työnnöistä. Vedän sinua oikein kunnolla aina työntyessäni sisään niin että pääseen mahdollisimman syvälle.

        Nyt tulemme, emme voi enää pidätellä. Sykimme laueten, räjähtäen.
        Pilluni irrottaa ja imee sinusta kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tulemme, emme voi enää pidätellä. Sykimme laueten, räjähtäen.
        Pilluni irrottaa ja imee sinusta kaiken.

        Tulin tälle.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tulemme, emme voi enää pidätellä. Sykimme laueten, räjähtäen.
        Pilluni irrottaa ja imee sinusta kaiken.

        Huh, se oli mahtavaa. Sänky on todella sotkuinen. Sun pillun imu oli aivan täydellinen. Nyt haluan levätä ja nauttia sinun läheisyydestäsi ennen kuin kannan sinut suihkuun jossa pesän sinut kaikkialta hellästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh, se oli mahtavaa. Sänky on todella sotkuinen. Sun pillun imu oli aivan täydellinen. Nyt haluan levätä ja nauttia sinun läheisyydestäsi ennen kuin kannan sinut suihkuun jossa pesän sinut kaikkialta hellästi.

        Kehomme nesteet sekoittuvat uudelleen toisiinsa, kun painaudumme toisiimme sylikkäin. Sykimme vielä, toinen toistaan vasten, raukeasti.
        Tästä ei ole kiire pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehomme nesteet sekoittuvat uudelleen toisiinsa, kun painaudumme toisiimme sylikkäin. Sykimme vielä, toinen toistaan vasten, raukeasti.
        Tästä ei ole kiire pois.

        Nyt on oikeasti raukea olo kun on vasta lauennut. Nyt ois aivan parasta jos vain vois maata sun vieressä ja tuntea sun kehon lämpö, ilman mitään kiirettä mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on oikeasti raukea olo kun on vasta lauennut. Nyt ois aivan parasta jos vain vois maata sun vieressä ja tuntea sun kehon lämpö, ilman mitään kiirettä mihinkään.

        Niinpä... kiitos tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä... kiitos tästä.

        Kiitos sinulle, tämä oli nautinto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle, tämä oli nautinto

        Niin oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli.

        Kävin juuri saunassa. Nyt on todella hyvä olo. Puuttuu ainoastaan se että oisit ollu mun kanssa saunassa ja nyt oisin just kuivannut sut hellästi kaikkialta. Istuttais sylikkäin tai vieretysten, kosketeltais toisia ihan vain koska toinen tuntuisi niin hyvältä. Silittäisin sun rintoja ja pyllyä, sinä silittelisit penistäni. Juteiltaisiin ja nautittaisiin toistemme kosketuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin juuri saunassa. Nyt on todella hyvä olo. Puuttuu ainoastaan se että oisit ollu mun kanssa saunassa ja nyt oisin just kuivannut sut hellästi kaikkialta. Istuttais sylikkäin tai vieretysten, kosketeltais toisia ihan vain koska toinen tuntuisi niin hyvältä. Silittäisin sun rintoja ja pyllyä, sinä silittelisit penistäni. Juteiltaisiin ja nautittaisiin toistemme kosketuksista.

        ....huokaus....😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ....huokaus....😌

        Yöllä sängyssä nautin ajatuksesta miltä tuntuis kun oisit vieressä ja kosketeltais toisiamme. Hiljalleen se sai mut kiihottumaan ja runkkasin pitkään ja hitaasti sille fantasialle. Nautitko sitomisesta? Niin että sut ois sidottu etkä vois yhtään estää kun sun kehoa hitaasti kiusais hennoilla kosketuksilla tai niin että mies ois sidottu ja saisit tehdä mitä haluat, kiusata miestä hulluuden partaalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yöllä sängyssä nautin ajatuksesta miltä tuntuis kun oisit vieressä ja kosketeltais toisiamme. Hiljalleen se sai mut kiihottumaan ja runkkasin pitkään ja hitaasti sille fantasialle. Nautitko sitomisesta? Niin että sut ois sidottu etkä vois yhtään estää kun sun kehoa hitaasti kiusais hennoilla kosketuksilla tai niin että mies ois sidottu ja saisit tehdä mitä haluat, kiusata miestä hulluuden partaalle?

        Miehen voisin sitoa tai laittaa raudat käsiin... käytännön kokemusta ei ole, mutta on kiva ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen voisin sitoa tai laittaa raudat käsiin... käytännön kokemusta ei ole, mutta on kiva ajatus.

        Kerro mitä kaikkea tekisit mulle kun oltais ensin naitu kunnolla ja levätessä sitoisit mut niin että voisit tehdä mitä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä kaikkea tekisit mulle kun oltais ensin naitu kunnolla ja levätessä sitoisit mut niin että voisit tehdä mitä vain.

        Nuolisin sun herkistä kohdistasi, mitkä ne sitten ovatkin... samalla tyydyttäisin kädellä, pakottaisin sen uudelleen pystyyn...
        Kutittaisin sitä jollain pehmeällä, esim. isolla höyhenellä tai silkkihuivilla...
        Antaisin värinää vibralla varteen ja kiveksiin...
        Sitoisin silmät, istuisin kevyesti kasvoille nuoltavaksi...
        Vasta saatuani tyydytyksen, ratsastaisin sinut loppuun minkä jälkeen saisit vielä nuolla minut puhtaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuolisin sun herkistä kohdistasi, mitkä ne sitten ovatkin... samalla tyydyttäisin kädellä, pakottaisin sen uudelleen pystyyn...
        Kutittaisin sitä jollain pehmeällä, esim. isolla höyhenellä tai silkkihuivilla...
        Antaisin värinää vibralla varteen ja kiveksiin...
        Sitoisin silmät, istuisin kevyesti kasvoille nuoltavaksi...
        Vasta saatuani tyydytyksen, ratsastaisin sinut loppuun minkä jälkeen saisit vielä nuolla minut puhtaaksi.

        Erityisesti sun nuoleminen silmät sidottuina ois mahtavaa. En näkis mitään ja keskittyisin ääniin, tuoksuihin ja makuun. Myös tuo vibran käyttö kiihottaa. Voisin ite sitoa itseni jos sillä pääsis sun leluksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erityisesti sun nuoleminen silmät sidottuina ois mahtavaa. En näkis mitään ja keskittyisin ääniin, tuoksuihin ja makuun. Myös tuo vibran käyttö kiihottaa. Voisin ite sitoa itseni jos sillä pääsis sun leluksi.

        Mä sitoisin sut solmuilla joita et saisi auki, asentoihin joissa olisit parhaiten tarjolla ja käytettävissäni. Ja jotka kiihottaisivat sinua niin, että haluaisit vain antautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sitoisin sut solmuilla joita et saisi auki, asentoihin joissa olisit parhaiten tarjolla ja käytettävissäni. Ja jotka kiihottaisivat sinua niin, että haluaisit vain antautua.

        Sun kanssa haluaisin kokeilla miltä tuntuu kun kiihotetaan eturauhasta dildolla tai vibralla. Olisi varmasti nautinto kun kiusaisit eturauhasta samalla kun ottaisit suihin tai ratsastaisit. En kyllä sellaista ole koskaan kokeillut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sitoisin sut solmuilla joita et saisi auki, asentoihin joissa olisit parhaiten tarjolla ja käytettävissäni. Ja jotka kiihottaisivat sinua niin, että haluaisit vain antautua.

        Voi kulta, sä kiihotat mua niin että sulle mä haluaisin antautua jo ilman solmujakin. Ajatus sidottuna ja kiihotettuna sun edessä olemisesta vasta nostaakin halua antautumiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kanssa haluaisin kokeilla miltä tuntuu kun kiihotetaan eturauhasta dildolla tai vibralla. Olisi varmasti nautinto kun kiusaisit eturauhasta samalla kun ottaisit suihin tai ratsastaisit. En kyllä sellaista ole koskaan kokeillut.

        En minäkään...vähän siinä ja siinä, pystyisikö oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kulta, sä kiihotat mua niin että sulle mä haluaisin antautua jo ilman solmujakin. Ajatus sidottuna ja kiihotettuna sun edessä olemisesta vasta nostaakin halua antautumiselle.

        "So, my darling, please surrender..."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "So, my darling, please surrender..."

        Ennen antautumista ottaisin sut eteisessä tai keittiön pöydällä. Vasta kun kovin kiima ois purettu oisin valmis antautumaan. Sulla pitäis olla päällä hame tai mekko ilman pikkareita että pääsisin pikaisesti ottamaan sut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen antautumista ottaisin sut eteisessä tai keittiön pöydällä. Vasta kun kovin kiima ois purettu oisin valmis antautumaan. Sulla pitäis olla päällä hame tai mekko ilman pikkareita että pääsisin pikaisesti ottamaan sut.

        En antaisi sun tulla täysin loppuun asti, vasta kun olisit sidottuna edessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En antaisi sun tulla täysin loppuun asti, vasta kun olisit sidottuna edessäni.

        Mielettömän kiihottava ajatus. Minne mun pitää tulla että pääsen sun käsittelyyn? Voit uskoa että oisin aivan mielettömän kiimainen sidottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En antaisi sun tulla täysin loppuun asti, vasta kun olisit sidottuna edessäni.

        Ehkäpä tässä on kaikkein paras...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä tässä on kaikkein paras...

        Voi olla, ihanaa nautintoa tuotat näinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, ihanaa nautintoa tuotat näinkin.

        Tässä saa mitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isorintainen, kokenut mutta vähän tyttömäinen, lämpimästä ja intohimoisesta menosta pitävä. Tykkään opettaa, mutta olisi kiva jos joku joskus vain ottaisi ja veisi varmalla otteella loppuun asti...

        Ai jumalauta, mistä mä löydän sut.?, mitään muuta haluais kun lutkuttaa sun pillua kunnes tuut mun suuhun..ja uudestaan...sitten saat kyllä kullia sen jälkeen....m58


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jumalauta, mistä mä löydän sut.?, mitään muuta haluais kun lutkuttaa sun pillua kunnes tuut mun suuhun..ja uudestaan...sitten saat kyllä kullia sen jälkeen....m58

        Tässä mä olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mä olen.

        Alasti sängyllä hyväillen itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alasti sängyllä hyväillen itseäni.

        Kuten nytkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten nytkin..

        Entä nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä nyt?

        Ei enää tarvinnut itse itseään...ystävältä löytyi aikaa ja halua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieron kaluani housujen läpi sinua ajatellen.

        Nyt meitä on monta kun ajattelee sua ja sun nännei ja ja stä


    • Anonyymi

      Määrittele pervo ja normaalin raja? Millainen meininki maistuu?

      • Anonyymi

        Pervoja ovat mm. palstan trollit, heitä yllyttävät seuraajansa, eläimiin sekaantujat ja pedarit.
        Sellaiset, joiden toiminta on jollain tavalla vahingollista tai laitonta.
        Pidän päinvastaisesta menosta, olkoon se sitten vaikka vähän kinkyä, kunhan ketään ei loukata.


    • Anonyymi

      Miten määritellään pervo?

      Omatkin mieltymykset ovat sellaisia, että moni ei varmasti ymmärrä ja toisinpäin, itse en ymmärrä moniakaan toisten mieltymyksistä.

      T.mies

      • Anonyymi

        Tuossa juuri määrittelin tämän palstan pervouden.


      • Anonyymi

        Kerroit tuossa edellä olevassa viestissä, että voisi olla vähän kinkyäkin.

        Viehättäisi ajatus, että olisin tehnyt vähän tuhmaa ja naisihminen antaisi sen vuoksi virtuaalisesti piiskaa pepulle ja häpeärangaistuksen.
        Tilanne olisi rangaistuksenomainen, arkinen ja hillitty. Toki tiukka suhtautuminen olisi ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit tuossa edellä olevassa viestissä, että voisi olla vähän kinkyäkin.

        Viehättäisi ajatus, että olisin tehnyt vähän tuhmaa ja naisihminen antaisi sen vuoksi virtuaalisesti piiskaa pepulle ja häpeärangaistuksen.
        Tilanne olisi rangaistuksenomainen, arkinen ja hillitty. Toki tiukka suhtautuminen olisi ok.

        Lievä "domina" siis?
        En osaa sellaista, mutta ajatus on kiehtova...
        Aika mehevä.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lievä "domina" siis?
        En osaa sellaista, mutta ajatus on kiehtova...
        Aika mehevä.
        Ap

        Kyllä

        Ei tarvitse osata, ei kukaan ole seppä syntyessään.
        Ei itselläkään paljon kokemusta ole.


    • Anonyymi

      No nyt tulin käväisemään.. voiskos pikkuisen?

    • Ihan varmasti on normaalejakin.
      Pervoilu vaan nousee joillakin liiaksi esille kun anonyyminä alkaa seksijuttuihin.
      Hieman pervo itsekkin mutta osaan käyttäytyä myös netissä...

    • Onhan olemassa kunnon miehiäkin.

    • Anonyymi

      Aloittaja on 100% varmuudella äijä, jolle vanhatpojat nyt läähättää täällä.

      • Anonyymi

        No en tietenkään ole. Miksi väität tuollaista? Eikö täällä SAISI olla normaalia, tarpeensa tuntevaa naista?


    • mitäs pahaa pervoissa on

      • Anonyymi

        Ei mitään jos touhuavat sovinnolla keskenään.


    • Anonyymi

      Moro nainen !
      Tule tyydyttelemään kanssani Munkan kallioille.
      Näin kuumana päivänä hormonit hyrrää rajusti
      Kuken

      • Anonyymi

        Olen matkalla täysin eri suuntaan.


      • Jos on vilkas mielikuvitus... Se voi olla myös muutakin kuin pervoa


      • Anonyymi
        Tervaleijona kirjoitti:

        Jos on vilkas mielikuvitus... Se voi olla myös muutakin kuin pervoa

        Tietysti. Ei vain kiinnosta touhu sukulaisten kanssa, likaisten alkkareiden kanssa tyydytys tms.


    • Mä p16hki

    • Anonyymi

      miten sinut tavoittaisi,saisit kestävää....suusexiä paaaaljon myös...

      • Anonyymi

        Molempia tuli jo.


    • Anonyymi

      HEI KULTA MIISÄ OLET ?

    • Anonyymi

      Niin minunkin hyvä tex sex on ok.kovana on.

    Ketjusta on poistettu 84 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4456
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1844
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      209
      1369
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1341
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe