Niin ujuta tänne joku pieni varma tunniste, jonka vain me kaksi voisimme tietää.
Olen niin rikki ja epätoivoinen ilman sinua.
Jos merkitsen sulle jotain
198
3852
Vastaukset
- Anonyymi
No ei tarvitse laittaa. Ap
- Anonyymi
Miksi pyydät ja sitten heti sanot, ettei tarvitse?
- Anonyymi
Mitkä on meidän lempinimet toisillemme?
- Anonyymi
Pupulatenator
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pupulatenator
Naattori
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naattori
reseptori
- Anonyymi
Ollaan työkavereita. Jos osuu niin kerron lisää...
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama
Edellinen ei siis ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellinen ei siis ap
Ollaanko me työkavereita?
- Anonyymi
Pettäjiä siis. Muutoinhan voisitte olla puheyhteydessä, puhelinyhteydessä aivan avoimesti.
Kumpikin kotonaan.
- Anonyymi
Miten niin ilman minua?
- Anonyymi
Are you kidding meh? 🐎🌵🐈🐅🐬🖥️🌧️☕🦟😁
- Anonyymi
Miksi et itse ujuta? Oletko m vai n ja jotakin muuta.
- Anonyymi
Jollei, apupyöriä. Niin, eikait sitte muutakaan. Ylimääräistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jollei, apupyöriä. Niin, eikait sitte muutakaan. Ylimääräistä
Triken, kohdalle sattuessa. Kuin, muutoinkin ajaessasi. Viihdyn, kyllä
- Anonyymi
Teit niitä hassuja temppuja silloin. Jos olisit hän, sanoisin, että kaikella on tarkoitus. En usko, että turhaan kohdattiin ja turhaan toisiamme ajateltiin vuosi kausia. Epänormaalin pitkään. Siinä oli jotain merkityksellistä
- Anonyymi
No niin oli.
- Anonyymi
...ajateltiin toisiamme vuosikausia
🙄🙄🙄🙄🙄 - Anonyymi
Oli? On siis jo ohi ja silti täällä kirjoittelet. Eihän se silloin ole ohi. Itselleen kannattaa olla rehellinen, se on tärkeintä.
- Anonyymi
Millehän sirkustirehtöörille sä mahdat kirjoittaa mä ole koskaan mitään temppuja tehnyt mä olen opetellut
- Anonyymi
Oli siinä kai jotain merkityksellistä mu itse tein arviointi virheen ja laskin sut liian aikaisin lähelleni ennen kuin opit tuntemaan se ei toiminut siksi että luotit kaveriisi enemmän kuin minuun silti on hetkiä jolloin olen ikävöinyt suakin paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...ajateltiin toisiamme vuosikausia
🙄🙄🙄🙄🙄No eipä ole tainnu mennä kun vähä reilu vuosi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli? On siis jo ohi ja silti täällä kirjoittelet. Eihän se silloin ole ohi. Itselleen kannattaa olla rehellinen, se on tärkeintä.
Mikä on ohi elämähän on ohi vasta sitten kun on mullan alla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä ole tainnu mennä kun vähä reilu vuosi
Niinpä..no mulla ainakin vuosi ja pari kk. Ja näkeminen saattaa jäädä siihen seuraavaan elämään sitten. Mieheltä sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on ohi elämähän on ohi vasta sitten kun on mullan alla
Toisaalta totta. Toisaalta ei.
En näe houkuttelevana elää satavuoksiaaksi tai yli. Yksin.
Toivottavasti muisti lähtee.
Täytynee auttaa itse itseäni. - Anonyymi
Turpa kii! Siin siulle viesti!
- Anonyymi
Jouduin kysymään sulta että mikä sun nimi oikein olikaan.
- Anonyymi
Minäkin jouduin kysymään mieheltä tuota. Huono tunniste. Monet kysyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin jouduin kysymään mieheltä tuota. Huono tunniste. Monet kysyy.
Me oltiin jo käyty kerran treffeillä.
- Anonyymi
Niinpä kysyit☺
- Anonyymi
Mullekin tuli sama juttu mieleen. Kuinka monta meitä on 😂
- Anonyymi
Jari oikea oikeat tietää varmasti sukunimen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me oltiin jo käyty kerran treffeillä.
Mä en edelleenkään ole käynyt koskaan treffeillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullekin tuli sama juttu mieleen. Kuinka monta meitä on 😂
Korkeintaan kaksi kuinka niin k ja k toinen saa itse päättää kummalla nimellä haluaa että häntä kutsun hä ainakin oli seksikäs vaaleverikko kun hänet ensimmäisen ja tietääkseni ainoan kerran olen kohdannut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeintaan kaksi kuinka niin k ja k toinen saa itse päättää kummalla nimellä haluaa että häntä kutsun hä ainakin oli seksikäs vaaleverikko kun hänet ensimmäisen ja tietääkseni ainoan kerran olen kohdannut
Okei. En kaipaa enää. Asia ymmärretty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jari oikea oikeat tietää varmasti sukunimen
Esiinnytte toisina kiusaajat taasen! Älkää uskoko, mitä nää kirjoittelee, ovat saastaisia paskan puhujia!
- Anonyymi
Puhuttiin joskus jos oltaisiin salkkareissa nyt niin meidän pitäisi olla tietyllä tavalla.
- Anonyymi
Ei mun elämä ole ainakaan koskaan ollut salattua muuten kuin niiltä osin jotka ovat yksityisasioitani jotka eivät todellakaan kuulu muille kun korkeintaan lapsilleni tätä nykyä paitsi jos itse äidilleni tai siskoni perheelle kerron yksityisasioistani koska heihin luotan että he eivät kerro ainakaan ulkopuolisille
- Anonyymi
Toinen toisessa kainalossa ja toinen toisessa se olisi mulle varmaan turvallisin paikka maailmassa
- Anonyymi
Ollaan tyyliin nähty livenä 5 kertaa koko elämän aikana.
- Anonyymi
Voi pyhä sylvi. Avutonta.
- Anonyymi
Hmm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.
Kerro murheesi...
- Anonyymi
Niin muuten ollaan. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin muuten ollaan. Sivusta
Nähdäänkö joskus lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö joskus lisää?
Nähdään vielä useastikin luulisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdään vielä useastikin luulisin.
No toivottavasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmm.
Hmmm on ollut hänen yksi viestitunniste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi pyhä sylvi. Avutonta.
Kumpi teksti vai tekstin kirjoittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro murheesi...
Mä voisin murheistani kertoa ihan kenelle tahansa tiedän sen mutta koska ne ovat omia ongelmiani en halua kuormittaa muita en usko että kukaanmoikeasti ymmärtäisi kuinka vitussa mun on mahdollista hillitä sitä vihaa joka sisälläni on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö joskus lisää?
Heti kun teille sopii jos olen sellainen johon voitte luottaa niin paljon että tiedätte voivanne kertoa mulle tarvittaessa ihan mitä vain pelkäämättä että suuttuisin siitä teille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten mikä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No muutkin sanoo hmmmm
Esim. minä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin murheistani kertoa ihan kenelle tahansa tiedän sen mutta koska ne ovat omia ongelmiani en halua kuormittaa muita en usko että kukaanmoikeasti ymmärtäisi kuinka vitussa mun on mahdollista hillitä sitä vihaa joka sisälläni on
Voisin kuunnella ystävänä, jos haluat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti kun teille sopii jos olen sellainen johon voitte luottaa niin paljon että tiedätte voivanne kertoa mulle tarvittaessa ihan mitä vain pelkäämättä että suuttuisin siitä teille
Älä teitittele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi teksti vai tekstin kirjoittaja
Teksti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toivottavasti.
Kyllä nähdään kulta.
- Anonyymi
Jos merkitsen sinulle jotain eikä ensimmäistäkään tunnistetta? Oletko ihan normiälyinen kuitenkin?
- Anonyymi
Kyllä olen normiälyinen, vai olenko?
T.minä en tiedä.
Ps.yks pikku jutska wolkkareista, miten monelle pupulle on annettu sama lempinimi....
https://m.youtube.com/watch?v=UM40VB1BfZg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen normiälyinen, vai olenko?
T.minä en tiedä.
Ps.yks pikku jutska wolkkareista, miten monelle pupulle on annettu sama lempinimi....
https://m.youtube.com/watch?v=UM40VB1BfZgKupla vai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kupla vai
Ventovieras
- Anonyymi
Keneltä tää on ja kelle?
- Anonyymi
Taino ihan sama kai vaikka ois jollekin muullekin. Mut jos T:lle niin käytiin lintutornissa, mutta missä se oli?
- Anonyymi
Juu ei ollu siellä kyllä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taino ihan sama kai vaikka ois jollekin muullekin. Mut jos T:lle niin käytiin lintutornissa, mutta missä se oli?
Yhdellä Haikarassa käytiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdellä Haikarassa käytiin.
Siis yhdessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitustako minä tiedän en tietääkseni muistaakseni ole lintutornissa käyny ehkä ala-asteella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis yhdessä...
Tais olla tuo eka oikein vaikuttaa baarin nimeltä lintutornia ei kai minkään linnunnimellä kutsuta tiedätkö edes mikä on lintutorni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salassa
- Anonyymi
Ap voisi itse laittaa ne tunnisteet eikä muiden tartteis niin paljoa miettiä.
- Anonyymi
Ai jot voisitte mielessänne kuvitella ja yrittää en suosittele
- Anonyymi
Puhuit jäätelöstä kerran.
- Anonyymi
Taidetaan nyt luulla toisiamme tän alottajaksi? 😁 Oliko kyseessa viime ma aamu? - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidetaan nyt luulla toisiamme tän alottajaksi? 😁 Oliko kyseessa viime ma aamu? - sivusta
Ei valitettavasti ollut. Toivottavasti sinäkin löydät oikean. Jeesus on ainoa oikea.😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei valitettavasti ollut. Toivottavasti sinäkin löydät oikean. Jeesus on ainoa oikea.😄
Niin tai siis ei ehkä puhuttu siitä silloin, mutta se tilaisuus olisi ollut ma? Ehkä ei osu silti. 😅
- Anonyymi
Jos tuo jätski viesti oli ap:lta miehelle ja jos minä olen sitä ehdottanut niin täsmää...
- Anonyymi
Uiuhhhh . Apua. Jäde.
- Anonyymi
Monestikin olen varmaan jädestä puhunu jade on siskoni musta kissa vai oliko siskon tytön en ole ihan varma yksi jasu on kaverini tytär toinen jasu on siskoni tytön poikaystävä suosittelen jättämään heidät rauhaan jos heitä kiusaatte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän en vaivaudu edes kommentoimaan muuta kun sen mitä lienet itsekin huudellu nuorena kaupungilla "hihhulit hirteen"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tai siis ei ehkä puhuttu siitä silloin, mutta se tilaisuus olisi ollut ma? Ehkä ei osu silti. 😅
Kaverini kaverin kanssa olen puhellu ehkä hieman noihin liittyen hän on herkkä poika häntä ei pidä kiusata tai ärsyttää mulla ei ole aavistustakaan mihin sellainen pystyy kun suuttuu en henkilökohtaisesti tunne kuin yhden ja voin sen perusteella vain aavistaa
- Anonyymi
Joka kesä.
Ekaa kertaa minen obbione kenonbe - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uniwehrerace
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntissukski salloloman
- Anonyymi
Elokuun ilta musiikki soi, nurmikolla kiva istua. Hääpari tanssii. Joku meni hukkaan, muttei susihukkaan.
- Anonyymi
Onko pussikaljalla puistossa kivaa vielä keski-iälläkin itse on voi tuohon tietää vastausta kun en ole edes keski-ikäinen vielä enkä vittu alkanu sitä kalja kassia puistossa olallani kanteleen jos olette kokeilleet kassi pysyy olalla aika huonosti jos ei osaa edes rivoista pitää kiinni ja mä olen aina mieluiten juonu kossubatterya kossua olen toki joskus lantannu liköörillä niin siinä on makea maku ei tarvitse irvistää juodessaan edes
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pussikaljalla puistossa kivaa vielä keski-iälläkin itse on voi tuohon tietää vastausta kun en ole edes keski-ikäinen vielä enkä vittu alkanu sitä kalja kassia puistossa olallani kanteleen jos olette kokeilleet kassi pysyy olalla aika huonosti jos ei osaa edes rivoista pitää kiinni ja mä olen aina mieluiten juonu kossubatterya kossua olen toki joskus lantannu liköörillä niin siinä on makea maku ei tarvitse irvistää juodessaan edes
Kuinka näyttelijän voi halutessaan polttaa ratista ilman että itse tajuaa edes juoneensa alkoholia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka näyttelijän voi halutessaan polttaa ratista ilman että itse tajuaa edes juoneensa alkoholia
Miksi pitäisi miettiä kuinka muita kohtelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi pitäisi miettiä kuinka muita kohtelee
Mulle tuota ei pystyis edes tehdä koska erotan alkoholin jo hajusta koska hajuaistini toimii omasta mielestäni moitteettomasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuota ei pystyis edes tehdä koska erotan alkoholin jo hajusta koska hajuaistini toimii omasta mielestäni moitteettomasti
Niin ja naisen kiimankin voi haistaa se on yksi merkki että nainen haluaa mutta ei ehkä uskalla tai kehtaa tai halua kysyä kun on niin monesti tullut torjutuksi jonkun toimesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Daciaropolla
- Anonyymi
Tuskin minulle, mutta viimeksi kun oltiin tekemisissä niin hän tarjosi minulle keksiä, mutta en huolinut. Jälkikäteen jäi vähän harmittamaan, etten huollinut, olisi ollut yhteinen keksituokio siinä. n>m
- Anonyymi
Hän ei välttis olisi edes saanu seisomaan nainen joka on valmis maksamaan seksistä kun takuu varmasti saa sitä baarista ilmaiseksikin halutessaan osaa aivan varmasti vaatia itseään tyydyttävää seksiä sellaiselle naiselle ei ole mitään merkitystä nauttiiko mies seksistä vai ei ja sit jos nainen ei välitä omasta nautinnostaankaan on sillä jokin muu tarkoitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei välttis olisi edes saanu seisomaan nainen joka on valmis maksamaan seksistä kun takuu varmasti saa sitä baarista ilmaiseksikin halutessaan osaa aivan varmasti vaatia itseään tyydyttävää seksiä sellaiselle naiselle ei ole mitään merkitystä nauttiiko mies seksistä vai ei ja sit jos nainen ei välitä omasta nautinnostaankaan on sillä jokin muu tarkoitus
Mitä ihmettä sinä selität?! Ihan outoja, mitkä ei liity tuohon asiaani millään tavalla. Välillä ei voi muuta kuin pyöritellä silmiä, kun näitä juttuja täällä lukee. -sivusta (9.6-23, 20:30:45 kirjoittaja)
- Anonyymi
Kaarisilta
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Kauan sitten, lintu.
- Anonyymi
Täsmää! Oletko aloittaja?
- Anonyymi
M❤️M
- Anonyymi
Aikaa mennyt siitä kun siellä kohdattu
- Anonyymi
Hän jätti kerran mut oven ulkopuolelle 😅
- Anonyymi
Tuohan muuten osuu. Sivusta
- Anonyymi
Lisään että en usko hänen olevan epätoivoinen. En vain voi nähdä sitä. Kunhan vastasin kysymykseen.
- Anonyymi
Minä taas taisin avata oven...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus ihmettelin yhtä oviaukkomiestä en voinut käsittää mistä se osui joka h...ton kerta samaan oviaukkoon samaan aikaan avasi mulle aina oven mun selän takana auki ja kun oli on pitkä vetäs sen oven jotenkin mun pään yläpuolelta aina karmista auki ei liity tähän mut jäänyt ihmettelemään kun ei ensin näkynyt missään mistä lie siihen usein kuin tyhjästä lehahti oviaukkomies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus ihmettelin yhtä oviaukkomiestä en voinut käsittää mistä se osui joka h...ton kerta samaan oviaukkoon samaan aikaan avasi mulle aina oven mun selän takana auki ja kun oli on pitkä vetäs sen oven jotenkin mun pään yläpuolelta aina karmista auki ei liity tähän mut jäänyt ihmettelemään kun ei ensin näkynyt missään mistä lie siihen usein kuin tyhjästä lehahti oviaukkomies.
Ihana tapaus! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana tapaus! 😂
No todellakin😃
- Anonyymi
Minkä oven jouduitko ulkoruokintaan toivottavasti on terassilla katos ettei puhelin kastu jos sattuu et alkaa sataan pitäskö etsiä se silta minkä alle menet yöksi nukkumaan ni et yöllä ainakaan vilustu jos sattuu satamaan ilmat kun on jo sen verran viileät öisin et kun vesi kastelee ni yö voi jopa palelluttaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan muuten osuu. Sivusta
Ai pääsitkö sinäkin ulkoruokintaan ei tainnu löytyä ettäkö olisitte olleet edes kirjoilla kyseisissä paikoissa täällä ei talonvaltaus säännöt toimi samoin kun jenkeissä ymmärtääkseni en tiedä ei ole omakohtaista kokemusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään että en usko hänen olevan epätoivoinen. En vain voi nähdä sitä. Kunhan vastasin kysymykseen.
Mihin kysymykseen missä kohti siinä oli on kysymys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle joululahjalle ennen jouluako onneksi olkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli tarkkailu sua mutta mistä syystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana tapaus! 😂
Kenen lapsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli tarkkailu sua mutta mistä syystä
Ihastunut
- Anonyymi
Sanoin että en voi syödä kalaa. Ja sain ruuaksi kalaa. 😆
- Anonyymi
Miksi et olisi voinut syödä kalaa kun kuitenkin olet vielä hengissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et olisi voinut syödä kalaa kun kuitenkin olet vielä hengissä
Hän tietää miksi. Tuskinpa hän täällä mulle käy kuolemaa toivomassa.
- Anonyymi
Muutama verho välissä
- Anonyymi
Minkä välissä häppärien vai riittääkö imukyky kuivaamaan
- Anonyymi
Kokeile jotain vielä
- Anonyymi
Mikset ujuta itse? Vaivaa kuitenkin.
- Anonyymi
Hymy
- Anonyymi
Kyllä. Kiitos hymystä. Oletko se sinä?
- Anonyymi
Kissi
- Anonyymi
Vähähiilari on ihana
- Anonyymi
Kirjoitetaan kiss
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähähiilari on ihana
Makunsa kullakin mulla se on hieman erikoinen kai koska olen itsekin kai erilainen
- Anonyymi
Onnea tunnisteiden kalasteluun...
- Anonyymi
Mahtanet olla jonkin sortin ilta yö aktiviteettia vajjaa onnistunee jos luotatte muhun
- Anonyymi
Tähän asti mun elämässä on ollu neljä naista jotka ovat mulle merkinneet jotain yksi oli vain seksi suhde ei mitään sen kummempaa mutta hänestä tuli tärkeä ihminen minulle siksi että koen että hän on ollut tähän mennessä ainoa nainen joka päässyt liian lähelle mua joka arvosti mua hänen ongelmansa tuolloin oli huono itsetunto kohtelun takia jota hän oli saanut miehiltä poikani äiti on minulle tärkeä siksi että hän on täydellinen äiti pojalleni poika jota tarkoitan on nyt kuusi asian osaiset henkilöt tietävät keitä tatkoitan muiden on ihan turha yrittää sen enempää sotkea se koska he näitä tekstejä täältä löytävät vai löytävätkö ollenkaan ei kuulu mulle eikä ole minun ongelmani
- Anonyymi
En tiedä, olet tuskin puhunut minulle viittä lausetta. Mutta en pystynyt vastustamaan äänetöntä kutsuasi leikkiin ja toki olit myös ihan fiksun oloinen mutta se ei ollut koskaan silkkaa turhapäisyyttä ja sitten taas kosketus taivaasta maan päälle tänne tavisten piiriin, pariin otteeseen olet tätäkin ollut ja sydän saanut taas jatkaa lentoaan ja sitten alkaa rakentaa taas muuta mikä palauttaa maanpinnalle ja sitä kautta myös viime vuonna vähitellen nykypäivään asti pystynyt tekemään lopun omista älyttömyyksistä ja sitten , niin vietän aikaani mutta ei voi sanoa että olen todella tyytyväinen siihen mitä on todelliselle itselleni tapahtunut tässä vaiheessa kun kaiken olevan todellisuuden ohi on kaipuu läsnäolosta joka täyttäisi sielua aina ja missä ei tarvitsisi ylläpitää ja edistää ja tukea kuin edeltäneissä sosiaalisissa suhteissa ja sitten tuollaista seuraa yms kuin nuo kaksi kertaa jolloin hämärästi ymmärsi että vain silloin tällöin ohimennen tavoitetut katseet voi käyttää omiin tarkoitusperiinsä kun on ollut tapana viljellä oman olemisensa dilemmasta hedelmällisiä kohtaamisia saattamalla itsensä ihan naurunalaiseksikin.
- Anonyymi
Eimun silmis kertaakaan. Kiusan kappaleet polen suohon
- Anonyymi
Mä nauran jopa itse itselleni silti kuitenkaan olematta se luokanpelle enkä mä häpeä mitään omassa käytöksessäni ni miksi pitäisi hävetä sunkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eimun silmis kertaakaan. Kiusan kappaleet polen suohon
Rämmitkö useinkin korvessa kun et kenties muualla uskalla kulkea pelkäämättä luonnon eläimet ovat vielä vaarallisempia jos et osaa niitä oikein kohdella
- Anonyymi
Ylhäällä olevan aloittajan tekstin voisin melkein sanoa kuin omasta sielustani kirjoitetuksi naiselle, joka voisi antaa tuntomerkkejä, mikäli kaipaisi minua. En kuitenkaan usko niin olevan, että kaipaisi, mutta itselläni on yhäkin niin valtava ikävä, että vielä elän toiveikkaana, joskin osittain myös lannistuneena. Vuoden ikävöinyt ja voin sanoa, että tää raastaa ihmistä. Vaikka kuinka selittää itselleen, ettei hän ajattele mua pätkän vertaa, niin silti sitä ei suostu uskomaan.
- Anonyymi
Good morning
Pupunen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Good morning
PupunenGood morning
- Anonyymi
Oletteko tunteneet vuoden vai ihan pidemmältä ajalta?
- Anonyymi
Etkö keksi mitään omaperäistä ilmankos et naisille kelpaa aloititko kopioimisen jo tarhasta vai vasta koulussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletteko tunteneet vuoden vai ihan pidemmältä ajalta?
Tähän olen jo vastannut riittävän monta kertaa ja kuten olen asiasta maininnut mulla on ylisujelevat lapset isäänsä kohtaan mun ei välttis tarvis edes tarvittaessa itse tehdä mitään mutta mä en vai osaa olla täysinnjouten jotenkin aikaa on kuitenkin kulutettava se kinka sitä mieluiten kulutan ei kuulu si taas edes lapsilleni mutta koska he tuntevat isänsä he luultavasti osaavat arvailla
- Anonyymi
Muistutan usein kahvitauoista ettei vaan myöhästy🙃💗
- Anonyymi
Yleensä olen työmaalla pojille aina sanonu et eiköhän meidän ois aika pitää kahvitauko se miksi kutsun usein itseäni nuorempia työkavereitani etenkin pojikseni johtuu siitä että mun onnhelpompi opettaa en tunne näes sääliä lapsiani kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä olen työmaalla pojille aina sanonu et eiköhän meidän ois aika pitää kahvitauko se miksi kutsun usein itseäni nuorempia työkavereitani etenkin pojikseni johtuu siitä että mun onnhelpompi opettaa en tunne näes sääliä lapsiani kohtaan
Aidosti rakastava vanhempi kunniottaa lastaan jos ymmärtää mitä on lapsen pyyteetön rakkaus vanhempaansa kohtaan
- Anonyymi
Eka kerta teillä. Oltiin kahden yläkerrassa, äijäs nukkumassa alhaalla. mun silmälasit tippu lattialle kun suuteliit mua. Toit ne seuraavana päivänä.
- Anonyymi
Mitä tästä ei meille ois ainakaan ketään sellasta sisälle päässy jota mä en hyväksyny meillä oli kolme koiraa kun olen asunu hämeenlinnas ne ei hyväksyny lähellekään mua ketään sellaista josta itse olin vähänkään epävarma koiran kun kasvattaa kuin perheenjäsenen sitä ei moni arvaakkaan kuinka jopa koira arvostaa ja KUNNIOITTAA sitä ja on valmis puollustamaan omistajaansa tilanteessa kuin tilanteessa
- Anonyymi
🥰🥰🥰
- Anonyymi
Sä olet lasteni lisäksi ainoa jonka vieressä mun on ollut edes hyvä nukkua mutta kun sekään ei pelkällään riitä mulle parisuhteessa jos vielä haluat mut
- Anonyymi
Miksi et itse voi ujuttaa viestiisi sitä varmaa tunnistetta?
Ehkä se kertoo kaiken, jos ei itse voi - Anonyymi
juha rakas anna minun tehba reissuni kaikessa rauhassa ei minulle mitaan tapahbu siita piban huolen ja voi olla etta sen jalkeen palaankin lioksesi tamahan on vain elamaa rakkaani
- Anonyymi
Kanssasi oli niin helppo olla, viereesi helppo tulla ...
- Anonyymi
Ei ole mulle..... Harmi.
- Anonyymi
Aloittajalla alkaa kädet täristä pelosta, jos sukupuolen laittaa tai mitään yhtä yleistä. Not for me.
- Anonyymi
Tuo nukkumishomma vois jossain määrin osua.
- Anonyymi
Meidän luku on 1.
lasketaan yhteen syntymävuodet ja sen vuoden, ja sitten laskee luvun numeroita yhteen niin kauan että tulee vain yksi numero.
Esim. 2000 + 2001 + 2023 = 6024
6 + 0 + 2 + 4 =12
1 + 2 = 3
3- Anonyymi
Mikä tuo sen vuoden on? Kuluva vuosiko? Mielenkiintoista mutta en tiedä kaivattuni syntymävuotta. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuo sen vuoden on? Kuluva vuosiko? Mielenkiintoista mutta en tiedä kaivattuni syntymävuotta. sivusta
Jos tuo kolmas vuosiluku on kuluva vuosi. Niin sain luvun 9 -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä sain luvun 4. Kas kummaa 😦 sehän onkin aina ollut mun lukuni joka asiassa 😦 ohho
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sen vuoden on se teille tärkeä vuosi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusia ohjeita noudattaen.
Korjaan..luku on 6 - Anonyymi
Vähän huvittaa itseäni tää koko homma, mutta laskinpa silti. Toi "se" vuosi nyt on vähän epäselvä, mutta laskin sitten tapaamisvuodella. Tulokseksi tuli 4.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan..luku on 6Mahtavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan..luku on 6Sama minulla. Todennäköisesti olemme kuitenkin naisia molemmat.
- Anonyymi
Miksi sitä pitää tänne palstalle ujuttaa jokin tietty merkki? Eikö teillä ole toistenne yhteistietoja.? Meinaan, kun keskustelun aiheena ei ole kovinkaan kiinnostavaa teidän kahden välit. Ei mulla muuta.
- Anonyymi
No miten tässä on näin paljon kommentteja, jos ketään ei kiinnosta? Sivusta kysyn.
- Anonyymi
J?
- Anonyymi
Ö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ö?
Montako kirjainta nimessä, mihin kirjaimeen loppuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako kirjainta nimessä, mihin kirjaimeen loppuu?
Vastasit, jollekin aikaisemmin, olevan yhtämonta, kuin omassani. Tiedän, itse ainoastaan. Aanlopuss
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasit, jollekin aikaisemmin, olevan yhtämonta, kuin omassani. Tiedän, itse ainoastaan. Aanlopuss
Hehkutus, kisssalla. Hug,drog.
Paddickton's deaeddy . academy
- Anonyymi
Laita viimeisen viestin viimeinen sana, tai edeskirjain, niin mä annan sitä edeltävän.
- Anonyymi
Minusta tuo aloittaja on uskomaton raukka ja pska. Ei ensimmäistäkään tunnistetta. Jos merkitsen sinulle? Haista jo kukkanen.
- Anonyymi
iii
- Anonyymi
Ota muhun yhteyttä kun meitä yhdistää joku yksi poika
- Anonyymi
Sun vai mun poika?
- Anonyymi
Saattaa ollakin näin.. 🤗❤️🦊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun vai mun poika?
Väinämöisestäkö?
- Anonyymi
Mr music man der Deutsch versteht
- Anonyymi
Laulan sulle tuuri laulun!
Raiskoo ja rieskoo rieskoo ja raiskoo! ☺️ - Anonyymi
Tuutu laulun siis eli rieskoo ja raiskoo ja raiskoo ja rieskoo
- Anonyymi
Minä ja Hän - "ensitreffit" oli very kuumassa paikassa ;)..pimeää oli ruudulla😅
- Anonyymi
Olekko mulle
Se . ... se se oikea loppuiän
Vai vaikea virhe. . . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olekko mulle
Vai vaikea virhe. . .Tällä hetkellä olen ilmaa..tai siltä ainakin tuntuu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä olen ilmaa..tai siltä ainakin tuntuu..
Niinhän me useimmat täällä olijoista olemme ilmaa jollekulle, yleensä sille ainakin, jota kaipaamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olekko mulle
Vai vaikea virhe. . ....vaikea...virhe...🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä olen ilmaa..tai siltä ainakin tuntuu..
Voisit yhtä hyvin olla mun päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisit yhtä hyvin olla mun päällä
Ihan nyt ei kolahda..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan nyt ei kolahda..
Haluut olla piilosilla
Ei epätoivoa
Toivoa kehiin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olekko mulle
Vai vaikea virhe. . .Virhe olin. Pettymys. Teit sen selväksi.
Voi hyvin.
Rakkautta sulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virhe olin. Pettymys. Teit sen selväksi.
Voi hyvin.
Rakkautta sulle.Kiitos.
- Anonyymi
Voisitko tehdä jotain, että saisit kaivattuusi yhteyden. Voimia!
- Anonyymi
Minulla ei ole ollut ketään sellaista moneen vuoteen joka olisi merkinnyt minulle jotain, eli siis ollut tärkeä minulle.
- Anonyymi
J alkaa ja A loppuu.....................
- Anonyymi
"TULETKO" ? (viesti)
"TERVETULOA HUVIKUMPUUN" (viesti) - Anonyymi
Haista trolli paska.
- Anonyymi
Tottakai merkitset mulle
Pitäis sun se tietää
Mutta
Entäpä sä puolestaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai merkitset mulle
Pitäis sun se tietää
Mutta
Entäpä sä puolestaanTietysti trollit merkitsevät.
Tasapäistävät touhukkaasti totuuden
- Anonyymi
Viimeisen viestisi neljänneksi viimeinen sana oli "kanssasi".
- Anonyymi
Sain sinulta ensimmäisen viestin 27.7.xxxx klo 23.16.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpon hallitus tulee leikkaamaan eläkkeitä!
Orpo suunnittelee eläkeuudistuksen tammikuulle 2025. Siihen mennessä työmarkkinajärjestöjen pitää tehdä suunnitelma siit3433740Niko Ranta -Aho kertoo ettei Sofia ollut hänelle sopiva nainen.
Ei ollut kannustanut häntä raittuiteen ,vaan teki juuri päinvastaisin ja olisi halunut siksi erilaisen naisystävän .2222574Miksi miehet jäävät lapsettomiksi Suomessa?
Suomessa jo puolet 35-vuotiaista miehistä oli lapsettomia. Osuus on kasvanut 10 prosenttia vuodesta 2015, eli todella no3992504Vakava onnettomuus
Kevätniemen sahalla tapahtunut illalla vakava onnettomuus, kuormaaja ja pakettiauto törmänneet yhteen. Kolme loukkaantun371717Miten ihmistä voidaan rangaista työttömyydestä, kun avoimia työpaikkoja ei edes ole kaikille ?
Vaikka kuinka työtön kuinka haluaisi työpaikan, hän ei sitä saa. Työttömiä työnhakijoita oli elokuun lopussa 249000 ja2321579Minun on aika
Siirtyä sivuun ja piiloon. En kuulu elämääsi enkä voi siihen tämän tapahtumasarjan jälkeen kuulua. Tiedät sen ja minä ti651517- 281337
- 181241
Olisitko nainen halunnut oikeasti
olla jollainlailla tekemisissä vai miks kyselit ? Olisitko halunnut vain sotkea päätäni enemmän kun se on jo muutenkin s571042Niko Ranta-ahon kirja
Tosi kiinnostava. Että on huumeidenkäyttäjä ja diileri. No parempi sentään kuin pedo Sillanpää1281020