Ostin Virago 535 ja nyt hävettää. Olen yrittänyt myydä sitä mutta kukaan ei osta. Ajohalut on kauheat mutta en kehtaa ajaa. Olen 40 vuotias ja minulla olisi iso-A mutta kauheassa kiimassa ostin työkaverilta tuon. Ajoin pari kertaa ja ihan hienoa oli mutta kun huomasin että toisilla on tosi isoja pyöriä ja itsellä pieni niin lopetin.
Kehtaanko ajaa tuolla?
Hävettää ajaa Viragolla
6
371
Vastaukset
- Anonyymi
Onko nyt ihan oikeasti itsetunto kohdillaan? Monesti noilla isoilla pyörillä pönkitetään huonoa itsetuntoa. Tuo on lähennä näiden uusiomotoristien ongelmia. Jos kerran pidät sillä ajamisesta niin aja. Ei oikeat motoristit sitä halveeraa. Tärkeintä on että yleensä ajaa ja ihan sama millä.
Olen ajanut moottoripyörällä vuodesta 1970 lähtien. Omistan useita moottoripyöriä eri vuosikymmeniltä. Uusin on 1000-kuutioinen matkapyörä. Muut väliltä 125-500. Eikä yhtään hävetä ajella noilla pienemmillä. Omistan myös vanhan mopon vuodelta 1960. Silläkin on ihan kiva ajella. Eikä muuten silläkään ajaminen hävetä.:-)- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#178866466
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sinulla on nyt itsetunto hukassa. Ei siihen auta moottoripyörä tai auto tai mikään laite, kun koet olevasi muita huonompi.
Terapeutin juttusille nyt alkuun niin eiköhän se siitä lähde parempaan suuntaan. Voimia! - Anonyymi
Kyllä siitä viragosta saa vielä paljon iloa irti.
Kaupungilla ja pikkuteillä päristelee.
Myöhemmin ehtii siirtyä siihen harrikkaan, isoon kyykkyyn tai mistä nyt sattuu innostumaan.
Tulee uusi innostus ja taas uudestaan alottelijan mielellä pääsee nautiskelemaan kunnolla. - Anonyymi
Nää on niitä oppirahoja joita alussa maksellaan , tosin yleensä nuoremmat noihin lankeaa , kyllähän tuolla satunnaiset kioskimatkat hoituu mutta muu vaatiiki sitten jo todellista paineen sietokykyä , itse ostaisin 1000cc tai yli , mutta onhan se nykyisin uusissakin suuntaus pienempiin pyöriin , harva niistä tosin innostuu customia hankkiessaan , mutta unohda se hd , niin jää oppirahat taskuun siltä osin .
- Anonyymi
Tämäkin aloitus on ilmiselvä provo.
Pyöräharrastus on viisainta aloittaakin jollain pikkupyörällä ja hankkia isompia laitteita kokemuksen ja taitojen karttuessa. Tai ainakin minä tein niin aikoinaan ja ehkä siitä syystä on edelleenkin henki ja terveys tallella.
HONDA CB 1000 R
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899